Miehen töistä soitettiin, mieheni on kateissa
En kuulemma voi tehdä mitään. Istun vain tässä ja mietin. En edes uskalla soittaa mihinkään.
Lasken supistuksia. Rv 39. Synnytys ei voi alkaa nyt.
Kommentit (46)
valehdella ja provoilla tarinoita.
Iso rakennustyömaa ja nyt huomasivat, että yhtä ei oo missään.
Mitä mä muka voin tehdä kuin istua ja rukoilla????
Nimenomaan mulle sanottiin, etten voi mennä sinne. Ja sitä paitsi se on toisella puolella Suomea, mies on reissuhommissa.
Soitin miehen vanhemmille.
Sain puhelimessa sen käsityksen, että mieheni on kuollut.
En ole varma.
Jos ei ole provo niin taidat olla shokissa?!
joka kaipaa itselleen viihdykettä lasten päiväunien ajaksi?
kadota!? siis onko sen niskaan tippunut siellä jotan ja kadonnut rojujen alle vai mitä häh!!??
eiköhän sieltä olisi poliisit heti ensimmäisenä soittaneet ja kertoneet tilanteesta!! kuulostaa vaan niin oudolta!
ne oli huomannut sen joskus yhden aikaan. Ja sain puhelimessa sen käsityksen, että koska mies on kateissa, se on varmaan kuollut, hautautunut johonkin tai jotain. En käsitä.
Ja mä soitin miehen vanhemmille.
Ja siellä on paljon etsijöitä.
En voi tehdä mitään :-( Istun ja odotan.
Kerro kun tiedät jotain uutta, älä ennemmin.
tuollaista oikeastikin tapahtua! vaikka ei näistä av:stä aina tiedä ;D!
hän kykenee loistavasti
jaksottamaan kirjoituksensa.
Voih, kyllä varmaan on mies kuollut.
Otan osaa suruusi.
Aaaaarghhhh
sen verran taikauskoinen olen etten itse sellaista uskaltaisi edes suustani päästää!
menisin shokkiin ja olisin toivoton, lamaantunut, ja puhelimessa ja synnyttäisin shokista
Vierailija:
hän kykenee loistavastijaksottamaan kirjoituksensa.
Voih, kyllä varmaan on mies kuollut.
Otan osaa suruusi.
Aaaaarghhhh
Tuletteko tänne tekemään aloituksen?? Oh no mitä sakkia. Mä olisin sokissa kotona ja soittelisin maat ja mantereet ja luultavasti oltaisiin ukon vanhemmilla
Puhelimessa sanotaan, että mies on kadonnut. Ja sitten sanotaan vielä, ettet voi tehdä mitään.
Minusta ap:n viesteissä näkyy shokki ja lamaannus.
Turha on kenenkään sanoa, että itse toimisin siten ja siten tällaisessa tilanteessa. Et voi tietää miten toimisit, jos et ole todella kokenut samaa kuin ap. Ihminen on kummallinen eläin, sokkitilassa toimii mitä ihmeellisimmillä tavoilla.
" ihmisen pelastaminen puristuksista" , olisikohan tämä?
ei ole tullutkaa duuniin vai häipynyt kesken päivän? oletko soittanut sille? kerro nyt tarkemmin!