Mies jätti eropaperit - syyksi sanoi ulkonäköni repsahtamisen.
Hän tekee itse miesmallin töitä ja itse olen ihan tavis. En lapsen jälkeen ole entisenlainen vaan on niitä kiloja vähän ylimääräisiä jäänyt. Tosi kiva kun kohta iltalehden lööpit taas huutaa erostamme. Miehellä riittää lohduttajia, minusta leivotaan varmaan hirviörumilus, etenkin kun en haastatteluita aio antaa. *itkee*
Kommentit (17)
Ap:lle pahoittelut. Toivottavasti löydät kunnollisen miehen, joka arvostaa sinua itseään, eikä vain kuihtuvaa ulkokuorta.
Mä oon saanut monesti kehuja mun miespuolisilta ystäviltä siitä, että en ole antanut äitiyden pilata ulkonäköä. Ei vaadi paljoa, suosittelen kokeilemaan.
Ja en ihmettele jos mies häippäsee, kun on pienilapsi joka tuo yleensä tietyt ongelmat mukanaa parisuhteeseen, sitten vielä päälle akka joka nalkuttaa ja näyttää suoraan puskasta nousseelta.
Ei uskoisi miehestä, että noin pinnallinen on, ellei ole h... Ei millään pahalla, tänäänhän on suvaitsevaisuuden päiväkin. :)
Etsit sitten ap itsellesi sellaisen miehen jolla on korvien välissä muutakin kuin tuulitunneli.
itsekin murehdin kun tiedän mieheni haluavan minun olevan sen 10kg laihempi (kun menimme naimisiin), mutta jos jättää niin menköön vaan!
Vierailija:
Mä oon saanut monesti kehuja mun miespuolisilta ystäviltä siitä, että en ole antanut äitiyden pilata ulkonäköä. Ei vaadi paljoa, suosittelen kokeilemaan.
Ja en ihmettele jos mies häippäsee, kun on pienilapsi joka tuo yleensä tietyt ongelmat mukanaa parisuhteeseen, sitten vielä päälle akka joka nalkuttaa ja näyttää suoraan puskasta nousseelta.
ketään " taviksen" kanssa naimisissa olevaa...
Niin miehesi on kusipää eikä ainakaan multa saa sympatioita puolelleen tässä asiassa.
Ja nykyisin vissiin myös poliisi tai jotain
Vierailija:
Ai että oikein iltapäivälehdet kirjoittaa... Suomalaisesta miesmallista... :D " Anttilan huhtikuun kuvasto sivuilla 2 ja 4 poseerannut miesmalli eroaa vaimostaan" Huikea juoru!!!
Nyt tiedät ainakin ettei mies sua ole rakastanut oikeasti jos ulkonäöllisistä seikoista eroaa. Kyllä sitä toisen sisintä pitää rakastaa eikä vain kuorta. Surullista mutta ehkä sun on parempi näin kuin tuollaisen pinnallisen miehen kanssa elellä.
Sinä joka aloit syyllistää olisit voinut olla hiljaa. Sellainen mies joka jättää vaimon pelkästään ulkonäön takia ei ole edes mies. Ja asenteestasi päätellen olet itse melkoisen pinnallinen ja rasittava akka.
PS. se on mies joka puhuu nyt.
15 kg ;) , vaikka mä olen synnyttänyt kaksi lasta :), pitäsköhän jättää eropaprut?!
Tuskin kukaan jaksaa katsoa ihmistä joka lakkaa välittämästä itsestään. Oli sitten kyseessä mies tai nainen.
Ehkä seuraavassa suhteessa osaa pitää myös itsestäs huolta.
Onpa typerä ukko sulla..