Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti eropaperit - syyksi sanoi ulkonäköni repsahtamisen.

Vierailija
17.05.2006 |

Hän tekee itse miesmallin töitä ja itse olen ihan tavis. En lapsen jälkeen ole entisenlainen vaan on niitä kiloja vähän ylimääräisiä jäänyt. Tosi kiva kun kohta iltalehden lööpit taas huutaa erostamme. Miehellä riittää lohduttajia, minusta leivotaan varmaan hirviörumilus, etenkin kun en haastatteluita aio antaa. *itkee*

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerä ukko sulla..

Vierailija
2/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle pahoittelut. Toivottavasti löydät kunnollisen miehen, joka arvostaa sinua itseään, eikä vain kuihtuvaa ulkokuorta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut monesti kehuja mun miespuolisilta ystäviltä siitä, että en ole antanut äitiyden pilata ulkonäköä. Ei vaadi paljoa, suosittelen kokeilemaan.

Ja en ihmettele jos mies häippäsee, kun on pienilapsi joka tuo yleensä tietyt ongelmat mukanaa parisuhteeseen, sitten vielä päälle akka joka nalkuttaa ja näyttää suoraan puskasta nousseelta.

Vierailija
4/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskoisi miehestä, että noin pinnallinen on, ellei ole h... Ei millään pahalla, tänäänhän on suvaitsevaisuuden päiväkin. :)

Vierailija
5/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit sitten ap itsellesi sellaisen miehen jolla on korvien välissä muutakin kuin tuulitunneli.

Vierailija
6/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin murehdin kun tiedän mieheni haluavan minun olevan sen 10kg laihempi (kun menimme naimisiin), mutta jos jättää niin menköön vaan!

Vierailija
7/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä oon saanut monesti kehuja mun miespuolisilta ystäviltä siitä, että en ole antanut äitiyden pilata ulkonäköä. Ei vaadi paljoa, suosittelen kokeilemaan.

Ja en ihmettele jos mies häippäsee, kun on pienilapsi joka tuo yleensä tietyt ongelmat mukanaa parisuhteeseen, sitten vielä päälle akka joka nalkuttaa ja näyttää suoraan puskasta nousseelta.

Vierailija
8/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lypsää lehmäs...

Vierailija
9/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään " taviksen" kanssa naimisissa olevaa...

Vierailija
10/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehesi on kusipää eikä ainakaan multa saa sympatioita puolelleen tässä asiassa.

Vierailija
11/17 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyisin vissiin myös poliisi tai jotain

Vierailija
12/17 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
13/17 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ai että oikein iltapäivälehdet kirjoittaa... Suomalaisesta miesmallista... :D " Anttilan huhtikuun kuvasto sivuilla 2 ja 4 poseerannut miesmalli eroaa vaimostaan" Huikea juoru!!!

Vierailija
14/17 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedät ainakin ettei mies sua ole rakastanut oikeasti jos ulkonäöllisistä seikoista eroaa. Kyllä sitä toisen sisintä pitää rakastaa eikä vain kuorta. Surullista mutta ehkä sun on parempi näin kuin tuollaisen pinnallisen miehen kanssa elellä.

Vierailija
15/17 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka aloit syyllistää olisit voinut olla hiljaa. Sellainen mies joka jättää vaimon pelkästään ulkonäön takia ei ole edes mies. Ja asenteestasi päätellen olet itse melkoisen pinnallinen ja rasittava akka.

PS. se on mies joka puhuu nyt.

Vierailija
16/17 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kg ;) , vaikka mä olen synnyttänyt kaksi lasta :), pitäsköhän jättää eropaprut?!

Vierailija
17/17 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan jaksaa katsoa ihmistä joka lakkaa välittämästä itsestään. Oli sitten kyseessä mies tai nainen.

Ehkä seuraavassa suhteessa osaa pitää myös itsestäs huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi