Miehen tunnustus
Mies kertoi eilen että oli harrastanut seksiä siskoni kanssa viime kesänä kun olimme isommalla porukalla viikon mökkeilemässä.itki aivan hirveästi ja pyyteli anteeksi.sanoi ettei halua enää pimittää minulta asiaa vaikka tietää että satuttaa.vannoi että katuu ja toivoo ettei ikinä olisi tehnyt mitä teki.taidan olla jotenkin ihan shokissa..en saa mitään otetta koko asiaan.olo on ihan tyhjä.ei riitänyt että yksi rakas ihminen petti vaan että kaksi.siskolle soitin asiasta tänmän ja kysyin suoraan asiaa.sisko oli pitkään vain hiljaa ja kysyi sitten olinko kertonut hänen miehelleen jo.pyysi etten kertoisi.ei anteeksi pyyntöä ei mitään.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy pettämistä millään tavalla ja kannata rehellisyyttä. Mutta pakko mietiä että olikohan tossa nyt mitään järkeä kertoa. Kuitenkin tossa on mahdollisuus että kolme perhettä hajosi laakista.
Ihmettelen miten jotkut erehtymään tekemään "kauniita ja rohkeita".
AP:lle stemppiä. Tulee varmasti olemaan todella raskas ja kivinen tie, teet sitten jatkossa mitä tahansa.
Niin mikä se kolmas perhe oli...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy pettämistä millään tavalla ja kannata rehellisyyttä. Mutta pakko mietiä että olikohan tossa nyt mitään järkeä kertoa. Kuitenkin tossa on mahdollisuus että kolme perhettä hajosi laakista.
AP:lle stemppiä. Tulee varmasti olemaan todella raskas ja kivinen tie, teet sitten jatkossa mitä tahansa.
Oletettavasti ap:n ja siskonsa lapsuudenperhe. Tuskinpa siellä enää koskaan vietetään mukavaa sukujoulua tmv sisarusten ja vanhempien kesken.
Kuulostaa melko uskomattomalta, mutta oletetaan nyt että on totta? Ei tuossa minusta ole paljoa miettimistä, kyllä se taisi se avioliitto olla siinä, ja samaten myös suhde siskoon.
Itse en ainakaan pääsisi tuollaisen yli, en edes pitkän ajan päästä. Jos ajattelen että vaimoni tulisi tunnustamaan että on nainut veljeni kanssa, niin muija lentäisi kyllä saman tien pihalle, ja sitten menisin ja vetäisin veljäni turpaan minkä vaan pystyisin ennenkuin hän tyrmäisi minut (on nimittäin siinä lajissa aivan suvereeni). En tiedä mitä sen jälkeen, ehkä muuttaisin jonnekin Timbuktuun.
Suomalainen nainen pistää parastaan. Onko mies muslimi?
Kannattaisi pitää parempi huoli miehen tarpeista niin ei kävisi tällaista. Ilmeisesti siskosi on sinua viehättävämpi ulkoisesti sekä luonteeltaan mukavampi ja anteliaampi. Ota opiksesi hänestä.
Kysyisin kertooko sisko miehelleen itse, vai kerronko minä. Jatkosta en tiedä. Olisin täysin hajalla.
<3
Hyi hitto soikoon.
Siskoon menisi välit heti. Kertoisin myös vanhemmillemme ja mahdollisille muille sisaruksille.
Mieheenkin menisi välit, mutta ehkä lasten takia olisin koeajalla kesän yli. Jos vielä kuvottaisi niin eron paikka siitäkin.
Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Kolme perhettä? Siis ap:n ja siskon. Mutta se kolmas?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi pitää parempi huoli miehen tarpeista niin ei kävisi tällaista. Ilmeisesti siskosi on sinua viehättävämpi ulkoisesti sekä luonteeltaan mukavampi ja anteliaampi. Ota opiksesi hänestä.
Kuulisin mielelläni viiltävän analyysin siskon miehen heikkouksista, koska sisko kerta koki tarpeelliseksi pettää häntä ap:n miehen kanssa.
Pitikö hän huolta vaimonsa tarpeista? Oliko vähemmän viehättävä kuin ap:n mies? Luonteeltaan ei niin mukava tai antelias? Oli mitä oli, niin hänelläkin on paljon opittavaa, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on realistinen vaihtoehto? Luuletko että ap, hänen miehensä, siskonsa ja siskon mies kykenevät jatkamaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut?
Jos jotain hajosi, niin se tapahtui silloin kun ap:n mies ja sisko tekivät temppunsa. Asia on vain toistaiseksi pysynyt piilossa ja ennemmin tai myöhemmin se kuitenkin tulee esille, kertoi ap siitä tai ei.
Olettaen siis että tämä koko juttu ei tapahtunut Porvoossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tossa joku ehtikin veikata niin tarkoitin sisarusten suurperhettä (eli heitä plus heidän vanhempia).
Mitäköhän se mies haki sillä, että tuli tunnustamaan? Siis periaatteessa olen tietenkin sitä mieltä että avioliitossa täytyy olla rehellinen ja avoin, mutta rajansa kaikella - tässä se tunnustaminen ei auttanut mitään, pahensi vaan tilannetta moninkertaisesti. No, hän ehkä sai itselleen paremman omantunnon, mutta millä hinnalla?
Vierailija kirjoitti:
Ei se m*lkku siitä kulu. Moisen pätkän takia ei kannata vinkua. Sehän oli vaan pelkkä pano.
Oisko tässä nyt kuitenkin oman siskon ja miehen petos /luottamuksen menetys tärkeämpi asia, kuin siittimen kuluminen? Ja asia on vielä salattu noin pitkään. Huh huh.
Mutta rilluttele sinä vaan menemään, eihän sun värkkis siitä kulu.
Muutama viikko tai kuukausi nyt rauhassa.. ja ajatukset selkiytyy
Älä tee hätäisiä ratkaisuja parisuhteestasi shokkitilassa.
Siskon kanssa välit menee varmasti rikki pitkäksi aikaa, mutta..
Nostan hattua miehellesi!
En typerästä virheestä, vaan siitä, että tunnusti.
Minua on petetty, eikä ole miehellä ollu niin huono omatunto (?) tai rohkeutta ja selkärankaa tunnustaa. Olen kuullut muualta ja luottamusta ei takas saa.
Tuossa tilanteessa taas se luottamus olisi mahdollista palauttaa, ja parisuhdetta jatkaa - jos molemmat tahtoo.
Pariterapiakäynnit voisi auttaa, sillä syy tuohon tekoon olisi hyvä löytää. Ei siksi, että syyllinen olisi kukaan muu kuin petturi, vaan siksi, ettei koskaan, ikinä enää, pääsisi tapahtumaan uudelleen.
Ihminen tekee virheitä ja niistä opitaan.
Tsemppiä ja voimia sinulle.!
Muista, ettet ole syyllinen.
Tosi surullista ihan kaikille osapuolille. Kahden perheen lapsetkin kärsii kun kaikki aikuiset on aivan pois tolaltaan...
Tosi surullista ihan kaikille osapuolille. Kahden perheen lapsetkin kärsii kun kaikki aikuiset on aivan pois tolaltaan...
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän se mies haki sillä, että tuli tunnustamaan? Siis periaatteessa olen tietenkin sitä mieltä että avioliitossa täytyy olla rehellinen ja avoin, mutta rajansa kaikella - tässä se tunnustaminen ei auttanut mitään, pahensi vaan tilannetta moninkertaisesti. No, hän ehkä sai itselleen paremman omantunnon, mutta millä hinnalla?
Provo tahi ei.
Todennäköisin vaihtoehto on se, että on ollut liian suuri riski asian paljastumiseen muulla tavoin. Mies on päättänyt ehtiä ensin ja epätoivoisesti esittää katuvaa ja luulee voivansa korjata vahingot sillä, että saa rehellisyydestä pisteitä.
Asia on voinut olla tulossa jo ilmi, jos esimerkiksii mies on puhunut ohi suunsa kaveripiirissä ja huhut on alkanut liikkua tai joku on nähnyt ja kuullut tapahtumat ja uhannut kertoa.
Kävin maanataina psykologilla ja sain uuden ajan.sain myös masennuslääkkeitä?en kyllä koe kovin mielekkääksi niiden ottamista.en ole aaanut tehtyä minkäänlaista päätöstä suuntaan tai toiseen.olen "nukkunut" yöt sohvalla koska en tahdo saada unta ja miehen kanssa lähekkäin olo ahdistaa vaikka toisaalta taas kaipaisin lohdutusta ja lupauksia siitä että kaikki järjestyy.siskoni laittoi miehelleni vihaisia viestejä kun oli paljastanut tapahtuman minulle.mies antoi minun ne lukea heti kun ne oli saanut.myös siskoni miehen kanssa kävimme kahvilla purkamassa asiaa.kummankaan kotona kun ei viitsitty tietystä syystä tavata.helpotti hieman kun sai purkaa asiaa saman kokeneen kanssa.hän aikoo jatkaa siskoni kanssa.ei halua hajottaa perhettä yhden virheen takia.kun on lapsia ja kaikki.mietin vain pitäisikö itsekkin ajatella laajemmin.mieheni katuu edelleen...mutta..on nsellainen olo että luottamus on mennyt toiseen täysin.olin kuitenkin kyseisenä iltana paikalla ja kyseessä minun läheinen ihminen.ja silti hän pystyi niin tekemään.tulipahan taas purkauduttua..
T:ap
Pahoittelut ap että joudut kokemaan tuollaista. Todellista petturuutta molemmilta, ihan kuin se ei riittäisi että yksi läheinen pettää. Ainoa positiivinen asia tässä on se, että miehesi oli edes rehellinen vaikka myöhään kertoikin. Sinuna ottaisin eron, ei tuollaisen jälkeen voi jatkaa normaalisti. Harkitsisin välien katkaisua myös siskon kanssa, samoin siskon miehelle kertomista.