Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persoonallisinta kotisi sisustuksessa?

Vierailija
19.02.2019 |

Mitä sellaista kotisi sisustuksessa on jota et ole kovin monella nähnyt?

Kommentit (396)

Vierailija
61/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa mitään erityistä persoonallisuutta. Sisustus on skandinaavinen ja mielummin vähentäisin tavaraa kuin lisäisin. Viihtyisyyttä tuo kasvit, suurehko akvaario ja valot muualle kuin keskelle kattoon sijoitettuna.

Vierailija
62/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset jalkalistat ja sininen leivinuuni. Kirjastohuone jossa noin 120 hyllymetriä kirjoja. Aika paljon väriä verrattuna keskimääräiseen nykysisustukseen, esim sininen villamatto, punainen nojatuoli ja tummanruskeaa puuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehdyt (ja suunnitellut) huonekalut. Olen puuseppä/ koristemaalari/ verhoilija/ yleisesti ihan OK tyyppi. 😉

Vierailija
64/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni jääkaappi sohvan vieressä kuten Tuno Turhapurolla.

Vierailija
65/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pieni jääkaappi sohvan vieressä kuten Tuno Turhapurolla.

Uuno Turhapurolla siis.

Vierailija
66/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-luvun lokkimoottori parvekkeella.

Vierailija
67/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisinta on kaiketi minun maalaamani taulut ja tekemäni koriste-esineet. Tekstiilit ovat pitkälti itse ommeltuja. Nämäkin lähinnä siksi, ettei kaupoista ole löytynyt mieleisiä. Minulle kun tulee hyvin vahvana ajatus siitä millaisen taulun esimerkiksi haluan niin onhan sellaista sitten vaikea löytää.

Huonekaluja löytyy ainakin punaisena ja keltaisena. Rakastan värejä! Mitään erikoisia sisustusratkaisuja meillä ei kuitenkaan ole. Olen yhdistellyt uutta ikeaa ja vanhoja perintökaluja, en osannut päättää selkeää linjaa joten meillä on nyt rinnakkain korkeakiiltoinen tv-taso ja vanha mustanruskea nahkainen tv-tuoli.

Vierailija
68/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat perityt huonekalut isovanhemmilta. Suuria vanhoja tauluja. Aitoja käsintehtyjä iranilaisia mattoja. Vaaleat silkkiverhot.  Suuria kristallikruunuja. Upottavia jenkkisohvia, ei perittyjä. Umpipuinen ruokasalin kalusto. Kirsikkapuiset sängyt. Tilaa paljon , ettei ahdista. Kaunis hoidettu piha , siis kesällä. Ei kovin suomi-perheen koti, mutta meille kodikasta.

Vierailija
69/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti alkaa olla harvinaisempi elementti: koko seinän kirjahyllyt olohuoneessa. Luulin normaaliksi, mutta vieraat ovat alkaneet kommentoida, kuinka harvoin ihmisillä on enää kirjahyllyjä näkösällä.

Meillä kirjoja täynnä olevat Lundian hyllyt ovat levittäytyneet neljälle seinälle, ja kohta nekin ovat täynnä (huokaus). Nykyään yritän löytää uudet kirjat pokkaripainoksina, jotta ne veisivät tilaa mahdollisimman vähän. Me ollaan asuttu vuosia ulkomailla, viidessä eri maassa. Tätä perua meillä on myös erilaisia koriste-esineitä, joita ei todennäköisesti Suomesta löydy, esimerkiksi kiinalaisen taiteilijan savesta muovaama lettipäinen tyttö ja (muistaakseni) Intiasta hankittu hopeanvärinen kahvipannu, johon on maalattu Mona Lisan silmät ja nenä. 

Vierailija
70/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agatha Christie -tuotannoista tuttua tyyliä oleva parisänky. Näin sellaisia sänkyjä Kuolema Niilillä - laivan hyteissä, ja kun ilmestyi myyntiin, eikä edes kalliilla, hinguin tänne kotiin. 

Vierailija
71/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisoenon tekemä tumma koristeellinen korkea nelilaatikkoinen 95-vuotias lipasto.

Isopappani tekemä puinen nukenkehto jonka pohjaan kirjoitti minulle elämänohjeita.

Itsevalmistamani hopeaesineet.

Vierailija
72/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eripari verhot:) täällä paljon parjattua Vallilaa tietysti.

Vierailija
73/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-luvulta oleva perintönä saatu heiluriseinäkello olohuoneessa.

Muuten meillä on sellainen arkisen kotoisa sisustus.

Vierailija
74/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on persoonallista, koska hankinnat ovat perustuneet täysin omaan makuun.

Vierailija
75/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sekalainen lajitelma lasten leluja koreissa olohuoneen seinustoilla. Ollut jo pidemmän aikaa, vähän vaihdellaan niitä teeman mukaan, ja osa on säilössä kaapeissa. Meillä on asukkaiden näköinen koti, vaikka useimmalle tämmöinen ei kelpaisi.

Vierailija
76/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se fakta, etta talo on rakennttu 1880 ja kaikki vanhat takat on viela paikallaan. Maailman ihanin talo!!!

Vierailija
77/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

500l akvaario ja käärmeterraario olohuoneessa

Vierailija
78/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksikosta tuodut huonekalut.

Vierailija
79/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk, ei mitään hienoa. Päiväpeitossa on reikä kun kissa repi.

Vierailija
80/396 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steampunk- tyylistä esineistöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi