Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persoonallisinta kotisi sisustuksessa?

Vierailija
19.02.2019 |

Mitä sellaista kotisi sisustuksessa on jota et ole kovin monella nähnyt?

Kommentit (396)

Vierailija
241/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoelma vanhoja sukuraamattuja.

Vierailija
242/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iso posliininen tiikeri olohuoneessa. Instasta löytyy kuvia nimellä Aurinkopeilii

Voitko laittaa linkin, en löytänyt :(? Kyllä, instatumpelo täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä ja köyhänä on pitänyt saada yksiö sisustettua ja olen tehnyt monta huonekalua itse. Kirjahylly, pari elokuvahyllyä, tv-taso ja yksi kapea hylly on itse rakennettuja. Kirjahyllystä tuli hieno, jos ei aivan lähelle mene, siitä ei osaa sanoa onko se ostettu kaupasta.

Monia muita huonekaluja olen ostanut käytettynä ja itse maalannut tai lakannut. Olen miettinyt aina hyvin tarkkaan minkä väriseksi huonekalut maalaan. Olen onnistunut värimaailman suhteen aika hyvin mielestäni. Minulla ei ole lämpimiä sävyjä hirveästi, vaan kaikki on enimmäkseen neutraalia tai viileää. Olen myös väriprintterillä tulostanut pieniä maalauksia joihin olen hankkinut sopivat kehykset, niillä olen saanut sopivasti väriä ja eloa huoneeseeni.

En ole erityisen taitava rakentaja, olen vain köyhä ja paljon aikaa käsillä. Sisustussilmää on kuitenkin hieman.

Vierailija
244/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö persoonallinen tarkoita enää persoonaa kuvastavaa? Mielestäni kodissani ei mikään erityisesti kuvasta minun persoonaani, mutta kierrätysviehtymys ja itsetekemisestä tykkääminen näkyy kyllä. 

Vierailija
245/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekailainen kokoelma huonekaluja, jotka eivät sovi mitenkään yhteen keskenään. Joku sisustussuunnittelija näkisi varmasti painajaisia vierailtuaan meillä.

Vierailija
246/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi suihkutilaa. Kylppäri, jossa kaksi suihkua ja isompi vessa, jossa yksi suihku. Ja sitten vielä erillinen pieni veski. Ikkuna lähes joka huoneessa, pl pieni vaatehuone ja kylppäri, mutta sinne tulee saunan ikkunasta luonnonvaloa lasiseinän läpi.

Paljon kiinteitä seinävalaisimia.

Vierailija
247/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekailainen kokoelma huonekaluja, jotka eivät sovi mitenkään yhteen keskenään. Joku sisustussuunnittelija näkisi varmasti painajaisia vierailtuaan meillä.

Juu ja ikeoitua kalusteesi persoonattomaksi hän keksisi uuden ja maailmaa mullistavan Eripariset Huonekalut -sisustustyylin! Pidä ylpeästi oma persoonallinen tyylisi, älä anna toisten sitä muuttaa

Vierailija
248/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole lainkaan verhoja missään. Kaihtimilla mennään. 

Tää on nykyään kyllä todella yleistä.

Vierailija
249/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja ikeoituaan kalusteesi persoonattomaksi hän keksisi uuden ja maailmaa mullistavan Eripariset Huonekalut -sisustustyylin! Pidä ylpeästi oma persoonallinen tyylisi, älä anna toisten sitä muuttaa

Vierailija
250/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehtyjä ristipistotauluja kuusi seinillä kehystettyinä. Kymmeniä pieniä vielä kaapissa.

Vierailija
251/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon käsitöitä mutta kuitenkin aika minimalistinen sisustus. Paljon vaaleaa mutta tehosteena terrakotta ja musta. Isän koulussa tekemä suuri täyspuinen pirttikalusto, suuri itsetehty kirjahylly koko seinän levyinen jossa kökkii paljon viherkasveja. Itse kudottu olohuoneen suuri matto, virkattuja tupsutyynynpäällisiä, tilkkupäiväpeitto jne. Maalauksia ns. trendikkäitten julistekollaasien tilalla, maalaan ja vaihtelen fiiliksen mukaan. Extempore marjapuuron värinen vessa ja virkatut pitsiverhot, vanhat puiset hiihtosauvat pyyhetelineenä seinällä.

N32

Vierailija
252/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki. Olen hyvä sisustamaan jq talo on uniikki.

Samoin! Meillä on paljon puusepän tekemiä uniikkeja huonekaluja, itse suunniteltu talo ja omia ratkaisuja. Arvostan mukavuutta, käytännöllisyyttä, suvun historiaa ja kauneutta.

Vierailija
253/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen talomme remonttia sisustus pli värikäs ja rönsyilevä mutta nyt pelkistetty ja väreinä pääosin musta-valko-harmaa-vaalea puu. Muutama perintöhuonekalu toki säilytettiin. Ehkä tämä täysmuutos kuvaa sitä miten ihminen kasvaa ja muuttuu iän myötä.

Vierailija
254/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtyjä tauluja, itse tehty tilkkutäkki, mummoni kutoma räsymatto, 50-luvulta vanhempieni astioita, mm. sokerikko ja maustemortteli, mieheni koristelemia rukinlapoja, lasten kuvia ja piirroksia kehyksissä, lasten maitohampaat purkissa (eihän hammaskeiju ole vaan unohtanut hakea, aikaa jo kolkyt vuotta kulunut?) Rakkaita muistoja.

Vierailija
255/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värit.

Tässäkään talossamme ei ole mustaa, harmaata eikä maalarinvalkoista:) 

Isokuvioiset tapetit muutamassa huoneessa. Kaunis sekoitus uutta ja vanhaa, aitoa puuta - ei kalustelevyä lainkaan. Aitoa taidetta. Ei kattolamppua työhuoneessa eikä olohuoneessa. Ruokailutilassa ja keittiön saarekkeen päällä on alaslasketut riippuvat valaisimet, nekään ei siis katossa. 

Vierailija
256/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon käsitöitä mutta kuitenkin aika minimalistinen sisustus. Paljon vaaleaa mutta tehosteena terrakotta ja musta. Isän koulussa tekemä suuri täyspuinen pirttikalusto, suuri itsetehty kirjahylly koko seinän levyinen jossa kökkii paljon viherkasveja. Itse kudottu olohuoneen suuri matto, virkattuja tupsutyynynpäällisiä, tilkkupäiväpeitto jne. Maalauksia ns. trendikkäitten julistekollaasien tilalla, maalaan ja vaihtelen fiiliksen mukaan. Extempore marjapuuron värinen vessa ja virkatut pitsiverhot, vanhat puiset hiihtosauvat pyyhetelineenä seinällä.

N32

Kuulostaapa ihanalta, kotoisalta!

Vierailija
257/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni pitkään ennen kuin löysin bloggarij joka tyylistä pidän.

https://jillianharris.com/home-tour-series-master-bedroom/

Vierailija
258/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mattoja ollenkaan (2h+k), vain vuodelta 1973 lattiat. Ei verhoja, koska ei ole kiinnitykseen tarkoitettuja nipsuja, tangossa ei liu mikään.

Vierailija
259/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrättömästi kirjoja joka paikassa, vessassakin ja rappusilla.

Vierailija
260/396 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkäät seinät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä