Poikaystävä haukkui lihavaksi
Olen seurustellut puoli vuotta poikaystäväni kanssa. Olemme umpirakastuneita ja olen tähän asti tuntenut oloni hyväksytyksi ja ajatellut poikaystäväni ihailevan minua ja pitävän minua kauniina. Viikonloppuna hän kuitenkin kommentoi painoani ikään kuin ohimennen eikä mitenkään tuomitsevasti tai muuta, mutta sanoi joka tapauksessa aika suoraan, että olen hänen mielestään lihava. Olen normaalipainoinen, kuitenkin enemmäm kurvikas kuin hoikka. Minulla ei kuitenkaan ole ikinä ollut mitään kriisejä vartaloni suhteen aiemmin ja koen olevani sopusuhtainen ja hyvännäköinen. Kunnes nyt.
Tuntuu ihan hirveän pahalta, että poikaystävä pitää minua lihavana, etenkin kun itselläni ei ole ikinä edes käynyt mielessä että olisin jonkun mielestä ylipainoinen. Tuntuu, etten enää pysty näkemään poikaystävääni kuin ennen. Aiemmin koin että hän ihailee minua ja pitää minua kauniina, mutten enää. Olen nyt myös tajunnut, ettei hän ikinä kehu ulkonäköäni. Hän kehuu kyllä luonnettani jne muttei ole koskaan sanonut minua kauniiksi.
Mitä minun pitäisi tehdä?
Kommentit (28)
Ymmärtäisin miestä jotenkin, jos olisit lihonut paljon suhteen aikana. Mutta jos olet ollut tuollainen jo heti suhteen alussa, voi mieheltä kysyä miksi alkoi edes seurustelemaan kanssasi jos kroppasi ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan puhu oikeasti rakastamalleen noin. Olis kyllä mielenkiintoista kuulla, mitä mies tarkalleen sanoin, mutta kuvailusi perusteella häneltä puuttuu kunnioitusta sinua kohtaan. Mieti, haluatko ja jaksatko pitemmän päälle olla sellaisen ihmisen kanssa, jolle et kelpaa fyysisesti.
Laihdutuskommentit muuten ovat ihan turhia, sillä oli ap:lla objektiivisesti tarvetta laihduttaa tai ei, niin omalle kumppanille ei puhuta ilkeästi. Suhteen perusasioihin kuuluu se tunne, että kelpaa ja on rakastettu omana itsenään.
Ei, vaan suhteen perusasioihin kuuluu se, että kunnioittaa toista pitämällä itsensä ihmisen eikä mursun mitoissa.
Mielestäsi normaalipainoinen mutta kurvikas on mursun mitoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta. Miksi loukkaantua kun voit vain laihduttaa? Myönsit itsekin että olet ""kurvikas""
Mitä pahaa kurvikkuudessa on? Ei kaikkien tarvitse olla pulkannaruja, eikä se ole kaikkien mielestä kaunista.
Pulkannaruilla tarkoitat ilmeisesti ihania täydellisiä candice swanepoel tyyppejä ja kurvikkailla adeleita 😂
Otan sen candicen kiitos
Kuulostaa kyllä ihan sikamiessadulta tai jos on totta niin vaikuttaa siltä, että sulla on liikapainoa, mutta et itse halua myöntää sitä. Kyllä minäkin sanon nätisti, jos mies alkaa paisumaan. Ei mua kiinnosta seksuaalisesti enää. Reilumpaa sanoa suoraan, kun vaan ääneti alkaa vältellä fyysisyyttä. Mies saa samoin sanoa, jos mä alan näyttää michelinukolta.
Lihominen on ihan laiskuuden tulos. Eriasia, kuin jos toinen saa vaikka palovammoja tai vammautuu tai jtn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta. Miksi loukkaantua kun voit vain laihduttaa? Myönsit itsekin että olet ""kurvikas""
Mitä pahaa kurvikkuudessa on? Ei kaikkien tarvitse olla pulkannaruja, eikä se ole kaikkien mielestä kaunista.
Pulkannaruilla tarkoitat ilmeisesti ihania täydellisiä candice swanepoel tyyppejä ja kurvikkailla adeleita 😂
Otan sen candicen kiitos
Oi kyllä kiitos Candice!!
Adele taas muodollaan aiheuttaa juuri sen vihreän yrjö-emojin.
Jos pelkkiä fyysisiä attribuutteja siis katsellaan. Molemmat voi olla toki vaikka kuinka ällöttäviä persoonaltansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi laihduttaa, jos on tyytyväinen kroppaansa eikä tarvitse laihduttaa. En ikinä laihduttaisi vain toisen mieliksi, se ei ole tervettä touhua.
Vaatekoko 38-40. Sanoi siis näin, että eräs harrastus sopii minulle, koska siinä mun lihavuus ei haittaa niin paljoa. Ap
Kokemuksesta voin sanoa, et naiset, jotka sanoo olevansa mielestään normipainoisiaa/vähän kurvikkaita ovat yleensä ylipainoisia....