Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistaako Prisman vaaat mikä tuote vaaalla on? Lidl tunnistaa

Vierailija
13.01.2026 |

Lidlissä ei toki tarvitse ylipäätään vaaalle laittaa mutta jos haluaa niin vaaka tunnista heti mikä tuote siinä on. Lidl kyllä edistyksellinen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaa'at / vaa'alle

Vierailija
2/10 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tällaista vaakaa vielä nähnyt. Ne Lidlit missä itse olen käynyt ovat vaa'attomia. Itsepalvelukassalla pitää itse etsiä tuote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tällaista vaakaa vielä nähnyt. Ne Lidlit missä itse olen käynyt ovat vaa'attomia. Itsepalvelukassalla pitää itse etsiä tuote.

En ole minäkään nähnyt. En jotenkin nyt usko tähän, että vaaka ilman ihmistä tunnistaisi yhtään mitään.

Vierailija
4/10 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyvaaka on ainakin Turku keskusta lidl.

Vierailija
5/10 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alentavaa sanoa kassahenkilöä vaa'aksi

Vierailija
6/10 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Lidlit, missä käyn, niin itse pitää valita tuote. Mikä onkin välillä vähän hankalaa, kun on useanlaisia banaaneita yms. Itsepalvelukassalla siis.

Vierailija
7/10 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Lidlit, missä käyn, niin itse pitää valita tuote. Mikä onkin välillä vähän hankalaa, kun on useanlaisia banaaneita yms. Itsepalvelukassalla siis.

Tuon takia valitsen ihmispalvelukassat. Minulla menee tuhottoman paljon enemmän aikaa itsepalvelukassalla asioidessa kuin perinteisellä kassalla, kun pitää etsiä viivakoodeja ja mahdollisesti vaakakoodejakin. Kaikki kunnia perinteisille kaupan myyjille!

Vierailija
8/10 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaat,vaaat

Vierailija
9/10 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
10/10 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä oli Valgan (Viro )  Maximassa vaaka joka tunnisti sille asetetun tuotteen. Sitten piti painaa vaan ok ja hintalappu tuli. Vaaka erotti jopa tavallisen ja keltaisen tomaatin toisistaan. Varmaan oli kokeilussa ensin jossain syrjemmässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme