Nyt meni överiks oikeen kunnolla.
Siis tätini, 82v. jäi leskeksi puoli vuotta sitten. On kyllä vielä täydessä terässä mut kun on "iskenyt" jonkun papparaisen. Jotain 70v.
En tiedä miten suhtautua. Tällaista en olisi halunnut. Enkä osannut odottaa.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ihana. 😅
No ei todellakaan ole.
Minkä takia vanhat ihmiset eivät saisi olla onnellisia ja saada uutta parisuhdetta? Onko läheisyydellä ja kumppanuudella joku viimeinen käyttöpäivä, vai?
Miksei vanhuksetkin saisi lähteä ns. uusintakierrokselle?
Onhan se mukavampi viettää vanhuudenpäivät jonkun kainalossa.
Kuolemaako sen tädin pitää sitten odotella?
Parempi elää täysillä, kun vielä voi. Tuossa iässä sitä osaa muutenkin olla välittämättä, mitä muut ajattelevat. Jos elää niin, että ajattelee muiden mielipiteitä, lopputuloksena on vain paha mieli itselle ja elämättä jäänyt elämä.
No ei 12 vuotta nuorempi nyt mikään papparainen ole, aika puuma tuo tätisi.
Tuon ikäisen pitäisi olla viisaampi.
Vierailija kirjoitti:
Siis tätini, 82v. jäi leskeksi puoli vuotta sitten. On kyllä vielä täydessä terässä mut kun on "iskenyt" jonkun papparaisen. Jotain 70v.
En tiedä miten suhtautua. Tällaista en olisi halunnut. Enkä osannut odottaa.
Ei siinä sun halustas ole kyse. Onko sun parisuhdestatus kiinni siitä mitä sukulaiset haluaa?
Ei kuulu uudet suhteet tuon ikäisille.
Oikein! Pitäisikö tätisi muka viettää loppuelämä surien ja yksin? Kyllä tuossa iässä pitää tarttua hetkeen ja tehdä just niinkuin haluaa, eikä miettiä mitä muut ajattelee.
Onko tätisi testamentannut sinulle kaiken, vai mistä kiikastaa?
Miten asia yleensä koskee sinua? Ei ole edes äitisi, eikä ehkä mitään syytä epäillä miestä rikolliseksi tms? Onko tädilläsi omia lapsia? Vaikka olisi aihetta "huoleen" koskettaa se heitä ensisijaisesti, ei sinua.
Muistathan olla näyttämättä sun typerää "närkästystäsi", jos olet tätisi kanssa tekemisissä. Heidän onnensa ei ole sinulta mitenkään pois.
Telkusta tuli just dokkari 90-vuotiaista, jotka menivät naimisiin. Aivan ihana ohjelma kaiken paskan keskellä. Sentään jotain aitoa vielä tässä maailmassa.
Oikein paljon onnea kyyhkyläisille!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ikäraja?
Ap, kun tulet samaan ikään kuin tätisi, niin ehkä ymmärrät, että kuolema tulee itsekullekin, ja sen jäljelle jääneen ajan haluaa käyttää eläen, ei sitä kuolemaa odottaen.
Itse jäin leskeksi viime vuoden kesäkuussa, kolme aikuista lasta, ikää mulla just 50v. Mies kuoli aivan yllättäen. Olihan se sellaista shokkihoitoa jäädä yht 'äkkiä yksin. Syksyllä oli hätäleikkaus, kun kysta kiertyi munasarjan ympärille ja joulukuussa jouduin vielä kolariin, niin tuossa tammikuussa päätin, että en ala surkutella vaan ELÄN! Ja tähän uuteen elämään kuuluu nyt mies, jonka kanssa olemme olleet vain ystäviä, mutta veimme suhteemme ihan uudelle levelille. Minä en ala kuolemaani odotella, siinä menee vaan paljon elämätöntä elämää hukkaan!
Anna palaa vaan Frank, kaikki on vakuutettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ikäraja?
Samaa kysyn, ja lisäksi perusteluja tuon edellisen suureen aivopieruun.
Olen ollut vanhainkodilla töissä, ja nähnyt mitä ihanimpia romansseja. Iällä ei ole mitään merkitystä, kun rakastuminen tapahtuu.
Posket rusottavat, sanat menevät sekaisin, kampaajaa kutsutaan ja huuliin pitää löytyä pikaisesti punaa. Väsymys ja ankeus väistyvät, ei malteta mennä nukkumaan, nauru raikaa, ruokakin maittaa ja ihminen suorastaan säteilee. Voi vain kuvitella mitä tämä tekee verenpaineelle ja mielelle.
Ihana katsella, kun melkein sata-vuotiaat pitävät hellästi toisiaan kädestä ja antavat viattoman suukon poskelle. Sanoja ei tarvita. Toisesta halutaan pitää huolta ja olla lähellä. Kumpikin tietää, että aikaa ei ole hukattavaksi. Ei tule mieleen jättää tekstarilla tai kohdella kylmästi.
Millainen on ihminen, jonka mielestä näin ainutlaatuinen onni ei kuulu ikäihmisille?
Hyvä täti! Ja vielä nuoreman miehen nappasi. Miehillä on vientiä vanhempana, koska naiset elää pidempään.
Olisin toivonut äidilleni uutta miestä isän kuoltua, mutta valitettavasti äiti dementoitui.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kun tulet samaan ikään kuin tätisi, niin ehkä ymmärrät, että kuolema tulee itsekullekin, ja sen jäljelle jääneen ajan haluaa käyttää eläen, ei sitä kuolemaa odottaen.
Itse jäin leskeksi viime vuoden kesäkuussa, kolme aikuista lasta, ikää mulla just 50v. Mies kuoli aivan yllättäen. Olihan se sellaista shokkihoitoa jäädä yht 'äkkiä yksin. Syksyllä oli hätäleikkaus, kun kysta kiertyi munasarjan ympärille ja joulukuussa jouduin vielä kolariin, niin tuossa tammikuussa päätin, että en ala surkutella vaan ELÄN! Ja tähän uuteen elämään kuuluu nyt mies, jonka kanssa olemme olleet vain ystäviä, mutta veimme suhteemme ihan uudelle levelille. Minä en ala kuolemaani odotella, siinä menee vaan paljon elämätöntä elämää hukkaan!
Anna palaa vaan Frank, kaikki on vakuutettu!
Hei haloo! Sä oot 50v.
Onpa hienoa, että vielä löytyy kipinää seniorivuosina. Tätisi toiminta saa täyden tukeni.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna palaa vaan Frank, kaikki on vakuutettu!Hei haloo! Sä oot 50v.
Nykyajan 5-kymppinen voi olla kunnoltaan ja ulkonäöltään kuin 4-kymppinen, mutta uuden kumppanin saaminen taas voi olla yhtä vaikeaa, kuin 7-kymppisellä. Useimmat miehet kun "vaihtavat" yhä nuorempiin. ohis
Ja sulle "uutta elämääsi" täysillä elävä 50v leskirouva, toivon valtavan paljon kaikkea hyvää!
Itse olen 60v kohta, ja en aio minäkään sukkapuikkoja kilisytellä loppuaikaani, jos mies tuosta menehtyy. Ja toivon todella, ettei mieskään rakenna mitään muistoalttaria, jonka edessä iltaisin yksin itkee. Höpönlöpön, elämä on ihanaa (useinkin) kun antaa asioiden tapahtua. Jokaisella on oikeus onneen, eikä se silti tarkoita, ettei muistoissakin voisi elää. Niihin ei vaan tarvitse tukehtua.
Ihana. 😅