Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ovikello soi juuri kun olet

Vierailija
19.02.2019 |

kakalla, keskeytätkö kakkaamisen?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En avaisi ovea kuitenkaan.

Vierailija
2/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En koskaan avaa ovea jos en tiedä, että joku on tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keskeytä. Samalla pitää runkatakin. Ja pestä hampaita. Ja lukea kirjaa.

Vierailija
4/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mite keskeyttää kakkiminen?

Vierailija
5/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keskeytä. Samalla pitää runkatakin. Ja pestä hampaita. Ja lukea kirjaa.

Repesin mielikuvalle että joku yhtä aikaa kakkaa ja runkkaa :DDDD

Vierailija
6/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes ole ovikelloa. Meille tullaan vain etukateen erikseen sopimalla, koira toimii ovikellona kun alkaa haukkumaan vieraitten astuessa pihalle.

Vierailija
7/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keskeytä. Todennäköisesti ovella on joku myyjä tai muksun kaveri. Molemmat voivat odotttaa tai lähteä jos kyllästyvät. Muuten kyllä avaisin oven.

Vierailija
8/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ja en muutenkaan avaa ovea ellen oo kutsunut. Kerrostalossa Hgissä ja onneksi on koodi ulko-ovessa. 

Vierailija
9/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina huvittaa nämä "en varmasti avaa ovea" -ihmiset. Mikä siinä oven avaamisessa on niin kauheaa?

Vierailija
10/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua aina huvittaa nämä "en varmasti avaa ovea" -ihmiset. Mikä siinä oven avaamisessa on niin kauheaa?

Minusta parempi kysymys on, että miksi avaisi oven, jos ei odota ketään. Oikeastiko joku ihan velvollisuudesta avaa kaiken maailman jehoville ja kaupustelijoille?

Vierailija
11/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä en odota ketään vieraita tai tyyliin huoltomiestä, niin siellä oven takana ei ole kukaan sellainen, jonka kanssa haluaisin puhua. Kaiken maailman jehovantodistajat ja tungettelevat imurikauppiaat on koettu riittävän monta kertaa.

Vierailija
12/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikello soi odottamatta ehkä kaksi kertaa vuodessa ja se on aina joku lahkolainen tai myyjä. Saavat jatkaa matkaa jos on pökäleen työstö menossa.

Vierailija
13/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta parempi kysymys on, että miksi avaisi oven, jos ei odota ketään. Oikeastiko joku ihan velvollisuudesta avaa kaiken maailman jehoville ja kaupustelijoille?

Jehovat ovat vaivanneet viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana kerran.  Jossain vaiheessa hälytinkaupustelijoita ramppasi muutama peräkkäin, mutta kaupustelijoidenkin määrä lasketaan  yhden käden sormissa. Pääosin ovikelloa on soittanut lasten kaverit ja tai naapuri, jos hiellä on sattunut olemaan jotain asiaa. 

Ja niin ja toki näitä koululaisia käy välillä jotain kauppaamassa, mutta se on minun puolesta ok. 

Vierailija
14/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuttu tuli jehovantodistajien kanssa ovelle, sen koommin en ole avannut jos kaksi henkeä.

Kertoohan tuo paljon ihmisestä.

Vierailija
15/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä en odota ketään vieraita tai tyyliin huoltomiestä, niin siellä oven takana ei ole kukaan sellainen, jonka kanssa haluaisin puhua. Kaiken maailman jehovantodistajat ja tungettelevat imurikauppiaat on koettu riittävän monta kertaa.

Tämä. Oman piirin väki ilmoittaa aina jos on tulossa ja kaikki muu on turhaa, miksi avata heille?

Vierailija
16/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jehovat ovat vaivanneet viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana kerran.  Jossain vaiheessa hälytinkaupustelijoita ramppasi muutama peräkkäin, mutta kaupustelijoidenkin määrä lasketaan  yhden käden sormissa. Pääosin ovikelloa on soittanut lasten kaverit ja tai naapuri, jos hiellä on sattunut olemaan jotain asiaa. 

Ja niin ja toki näitä koululaisia käy välillä jotain kauppaamassa, mutta se on minun puolesta ok. 

Tämä on sinun kokemuksesi. Minun oveni takana kävivät parin vuoden ajan jehovat useamman kerran kuussa ja mormonit parin kuukauden välein. Sen sijaan viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana ovikelloani on soittanut naapuri yhden kerran. Lasten kaverit eivät kertaakaan, kun lapsia ei ole.

Vierailija
17/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keskeytä. Siellä on joko kerjääjiä tai tuputtajia. Poikkeuksen voin tehdä palmusunnuntaina.

Vierailija
18/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen poikkeuksellisen nopea toimittamaan kyseisen aktiviteetin joten olen keskeyttämättäkin sekä käsien pesua laiminlyömättä ovella 30sek kuluessa vaikka olisin juuri saanut housut nilkkoihin.

Vierailija
19/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi niin, että vieraat tulivatkin odotettua aiemmin ja olin kakalla, kun ovikello soi. Senhetkinen pökäle ulos vain, pikainen pyyhintä ja käsien pesu ja sitten äkkiä ovelle.

Vierailija
20/62 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin eilen terveyskeskuksen takaisinsoittoa yli 6 tuntia, ja puhelin oli käsillä lähes koko päivän. No iltaa kohti asia unohtui hetkeksi. Olin juuri silloin pöntöllä, puhelin soi olohuoneessa. Yritin keskeyttää samanaikaiset pissakakkatoiminnot ja tiesin puhelimelle mutta liian hitaasti, sillä soitto lakkasi juuri kun vastasin.

Eikä soittanut enää.

Mies istui olohuoneessa ja sanoi, että hän mietti mikä tuo soittoääni oli. Soittelin sille sitten soittoääniä.

Kakkaus ensin, muu sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi