Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko hierojan toiminta seksuaalista, näkemyksiä tarvitaan

Vierailija
18.02.2019 |

Mitä olette mieltä mieshierojan toiminnasta: olin kokovartalohieronnassa ja vatsallani hierontapöydällä, hieroja käsitteli toista jalkaa ja piti jalkaterää jotenkin alapäänsä lähellä niin että tunsin sukuelimet. Tätä jatkui joitakin minuutteja kaksi eri kertaa.
En tiedä mitä ajatella. En kehdannut siirtää jalkaa poiskaan, mietin vaan että mitä ihmetä. Onko mielestänne normaalia?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mies, enkä pitänyt tilanteesta. Ensin ajattelin, että ei voi olla sukuelin, mutta tuli sitten selväksi että on. Ei ollut erektioa.

T. Ap

Miten se tuli selväksi? Kuvaile oikein tarkasti...

Vierailija
22/36 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin se ''sukuelin'' olisi jotenkin niin ihmeellinen osa että sen tunnistaisi tuolla tavalla vaatteen läpi. samaa nahkaa ja kudosta se on kuin muukin keho. ja vielä jalkapohjalla, eli olet vaan tuntenut jonkinasteista painetta jalkaasi kohden, ja olettanut sen mulkuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee #MeToo -syytös siitä siasta!

Vierailija
24/36 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. En itse kokisi tilannetta seksuaaliseksi, jos tilanne muuten oli sopiva. Suhtaudun ehkä asiaan hieman eri tavalla ammattitaustasta johtuen. Työskentelen itse fysioterapeuttina ja sitä ei aina tule ajatelleeksi omaa asentoa tietynlaisissa otteissa. Esim. rinnat saattavat olla kiinni asiakkaassa tms. Olen joskus myös vahingossa osunut miehen intiimialueelle käsitellessäni nivusten aluetta. Tietysti välissä on pyyhettä yms., mutta tilanteita on vuosien varrella sattunut.

Kuulostaa karulle, mutta ammattilaiset tietävät mitä tarkoitan. Ammattimaista on tietysti välttää tällaista ja käyttää välissä esimerkiksi tyynyä mahdollisuuksien mukaan. Itse ei näe tilanteessa mitään seksuaalista, mutta vastapuoli voi kokea herkästi olonsa epämukavaksi.

En silti tarkoita aloittajan tilanteen olevan hyväksyttävää, jos taustalla on seksuaalinen toiminta tai aloittaja on kokenut tilanteen noin. Mutta voi olla ettei hieroja ole tajunnut. Tai sitten on.

Vierailija
25/36 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjumala näitä mt tapauksia taas, hieroo munaansa jalkaa vasten jne. Kadulla tuli pelottava ihminen vastaan, kaupassa joku katsoi ja mitä vielä näitä harhoja nyt oli. Oikeesti ottakaa ne lääkkeet mitä lääkäri on määrännyt, ne on ihan aiheesta määrätty vaikka itsellä on olo, että on ihan terve.

Vierailija
26/36 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekemässä syytöksiä ketään vastaan. Lähinnä kiinnostaa, mistä oli kyse ja mihin pyrki jos toimi tahallaan.

Mun jalka oli jotenkin sen haaroissa, selvästi kiinni siellä ja tunsin mitä siellä oli. Kokeilkaa vaikka itse jalallanne miehen jalkoväliä ja vertauksena reittä. Ei voi erehtyä.

Voisiko joku mies kommentoida tätä?

T. Ap

Vierailija
27/36 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee #MeToo -syytös siitä siasta!

#metoo #jätinsensian #tulinraiskatuksi #kaikkimiehetovatsamanlaisia #suljetaankaikkimiehetvankilaan

#ap

Vierailija
28/36 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tekemässä syytöksiä ketään vastaan. Lähinnä kiinnostaa, mistä oli kyse ja mihin pyrki jos toimi tahallaan.

Mun jalka oli jotenkin sen haaroissa, selvästi kiinni siellä ja tunsin mitä siellä oli. Kokeilkaa vaikka itse jalallanne miehen jalkoväliä ja vertauksena reittä. Ei voi erehtyä.

T. Ap

Kyllä se on miehille (ainakin minulle) normaalia että ikäänkuin vahingossa vaikka väkijoukossa tungoksessa painaudun muita ihmisiä vasten vasten tunteakseni heidän vartalonsa munallani. Tykkään myös samoissa tilanteissa koskea naisten rintoja.

Vierailija
29/36 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on usein ollut hammaslääkärissä pää hammaslääkärin tissien välissä. Nyt vasta tajusin, että se oli seksuaalista ja asiatonta.

Vierailija
30/36 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö rytmikästä liikettä, ähkäisi ja tunsit mällin lentävän kinttuusi? Kirjoita Reginaan.

Vierailija
31/36 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Hyvältä tuntuu.

T. Mies

Vierailija
32/36 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja vastauksia, kiitos kuitenkin kunnolla vastanneille. Turhaan viisastelette mulle, kysyin ihan asiallisen kysymyksen.

Vierailija
33/36 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut joskus vastaavia tapauksia hierojalla, mutta en ajatellut niiden olevan tahallisia.

Vierailija
34/36 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kuitenkin hierojana, niin sinun ei tarvitse vaivaantua enää uudestaan.

Vierailija
35/36 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Kyllä se on miehille (ainakin minulle) normaalia että ikäänkuin vahingossa vaikka väkijoukossa tungoksessa painaudun muita ihmisiä vasten vasten tunteakseni heidän vartalonsa munallani. Tykkään myös samoissa tilanteissa koskea naisten rintoja.

Legit LOL

Vierailija
36/36 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.normaalia. kyllä hieroja.varoo tuollaista. Olen kyllä kuullut väittämiä, että henkilö (mies).on harrastanut seksiä hierojansa kanssa kesken hieronnan. Pidin kertojaa luotettavana. Mutta pikkuisen epäilen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi