Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia työkavereita et haluaisi työpaikallesi?

Vierailija
18.02.2019 |

Oletko kohdannut sellaisia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla oli huono ilmapiiri ja vaihtuvuus suurta. Vaikeuksia löytää edes ulkopuolisia sijaistamaan.  Syynä yksi työntekijä, joka haukkana vahtii muiden tekemisiä ja kantelee jokaisen muun tekemisistä/ virheistä pomolle. Työntekijä haukkuu esimiestä selän takana itse, mutta kertoo kaiken sen, mitä muut puhuvat pomolle. Pomon luottonainen.

Vierailija
22/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Huonoitsetuntoisia, joilla oleminen menee herkästi draamailuksi, kun ymmärretään väärin (esim. palautteenanto), loukkaannutaan herkästi, marttyroidaan, ryvetään valittamisessa (valittaminen on normaalia, mutta rypeminen pitemmän päälle ei)

-pyrkyreitä

-sellaisia, joita työt ei kiinnosta

Mua taas ei häiritse pikkutarkat huomauttelijat siinä tapauksessa, että he aidosti ovat kiinnostuneet työstään ja motiivi on tehdä työt hyvin. Olen yleensä päässyt tällaisten kanssa yhteisymmärrykseen siitä syystä, että meillä on sama tavoite.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaista tai tatuoitua!

Vierailija
24/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajia ei onneksi ole tullut vastaan, toivottavasti ei tulekaan.

Kaikesta valittajia, joiden asiakkaat ja työnkuva, usein myös naapurit/perhesuhteet/asuinalue/ym. ym. ovat hanurista, ja joiden seurassa alkaa lopulta hermoilla, että jos hiukankaan näyttää itse nauttivan työstään, he ottavat sen suunnitelmallisena tilanteensa vähättelynä. Sinänsä heidän ongelmansa ovat usein ns. oikeita ja harmittaa heidän puolestaan, vaan on selvää, etteivät ne sillä muutu, että vuosikaudet yrittää tietoisesti tai tiedostamatta hapattaa muidenkin mielet.

Työn sankareita, jotka ottavat aina vain lisää tilauksia asiakkailta, eivätkä osaa neuvotella tiimin kanssa, onko niitä mahdollista toteuttaa nyt järkevästi. Sitten joko tekevät itse ja uupuvat ja kokevat, että ovat firman ainoita motivoituneita, tai joku heltyy jäämään kanssaan ylitöihin, ja joutuu elämään epävarmuudessa, suuttuuko työn sankari, jos joku kerta ei jääkään.

Vierailija
25/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijoita, hajuveden käyttäjiä, valittajia, sairastelijoita, erityis lasten vanhempia, politiikasta puhujia (puolueesta riippumatta), huumorintajuttomia, laiskoja, osaamattomia, ven*läisiä, musta*aisia, juoruajia, valehtelijoita, sairaalloisen lihavia, enkä alkoholista heti sekaisin meneviä. Muuten olen hyvinkin joviaali ja joustava henkilö.

Vierailija
26/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomojen jälkeläisiä.Heillä täysin eri säännöt kuin muilla työntekijöillä.

Vierailija
27/28 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä, jotka saavat toiminnallaan ja käytöksellään koko työpaikan ilmapiirin myrkylliseksi. Yhden kesän vietin sellaisen seurassa, ei enää koskaan.

Vierailija
28/28 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä ylisuorittaja, joka muistaa aina kertoa miten korvaamaton työntekijä hän (omasta mielestään) on.

Tekee uhrautuen vähän enemmän kuin tarvitsisi ja ihmettelee kun muut eivät tee, tai jos muilla on elämää työpaikan ulkopuolellakin.