Millaisia työkavereita et haluaisi työpaikallesi?
Kommentit (28)
Todella kovaäänisiä ja vahvamielipiteisiä. Paljon kiusallisia tilanteita ja tauot yleensä pilalla.
Sellaisia jotka koko ajan valittavat aivan kaikesta. Yksi tällainen pilaa koko työilmapiirin. Menkää narisijat itseenne, työpaikan henki on juuri sinusta kiinni!
En myöskään jaksa sellaisia jotka puhuvat tauotta, mutta niitä saa silti olla samassa työpaikassa. Myös riiteleviä ja huutavia ihmisiä en haluaisi lähelleni. Lisäksi sellaiset jotka kehittävät armottoman hässäkän kaikesta on kuluttavia.
Työkaveri kyylät ovat kaikista pahimpia sitten laiskat, typerät, saamattomat ja minä minä minä työntekijät.
Voimakkaille hajusteille haisevia.
Erityisherkkiä, kaikesta rutisijoita.
Käskyttäjiä, pikkutarkkoja joka asiasta ohjeistavia kyyliä.
Pilkallisia juoruavia, yhdestä pienestä virheestä jatkuvasti muistuttavia, paskanpuhujia, komentajia, karjuvia...onhan näitä joka junaan.
Vierailija kirjoitti:
Pilkallisia juoruavia, yhdestä pienestä virheestä jatkuvasti muistuttavia, paskanpuhujia, komentajia, karjuvia...onhan näitä joka junaan.
Tämä on hyvin yleinen ihmistyyppi. Myös vanha työntekijä, joka luulee sijaisen päässä automaattisesti olevan sama tieto kuin hänellä työpaikkansa asioista.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua tällaisia, niin ei voisi mennä mihinkään amispohjaisiin töihin.
Jokapaikassa pörrääviä höpöttäjiä, jotka eivät saa mitään tehtyä paitsi pomon ilmestyttyä valitettua sille miten "kiire" on koko ajan.
Meluavia molottajia, jotka haisevat sahramille ja hielle.
Liikaa "henkisesti iholle" tulevia, sellaisia jotka haluavat epätoivoisesti olla kaikkien paras kaveri. Täällä ollaan töissä. Asialliset hommat hoidetaan, et ole perhettäni etkä kumppanini vaan työkaveri. Kaikki eivät voi olla parhaita kavereita mutta työt saadaan kyllä hoidettua kunhan pysyt sopivalla etäisyydellä.
Täällä oli itse asiassa aloitus jossa tällainen henkilö kutsui tyranniksi työkaveria joka ei lämmennyt hänen vitsailulleen ja yrityksilleen. Aihe meni ilmeisesti asiattomaksi koska se hävisi.
Kälättäjät, jotka kuvittelevat, että kaikki heidän ajatuksensa on suollettava ulos sieltä moottoriturvasta eivätkä tunnu tajuavan, että se on lähinnä sanasaastetta vailla mitään sisältöä.
Sellasia jotka juoruilevat koko ajan ja sitten kun joku ei halua juoruilla niin heti pitää huomautella.
"Ideanikkareita" joiden ideoista ehkä joka kymmenes olisi edes hieman käyttökelpoinen muutoksilla. Pahimmillaan vain heittelevät ideoita ja "Eikös tällainen olisi hyvä?" ilman tietoa miten jutut oikeasti toimivat.
Vierailija kirjoitti:
"Ideanikkareita" joiden ideoista ehkä joka kymmenes olisi edes hieman käyttökelpoinen muutoksilla. Pahimmillaan vain heittelevät ideoita ja "Eikös tällainen olisi hyvä?" ilman tietoa miten jutut oikeasti toimivat.
Joo parempi että tehdään vain niinkuin aina ennenkin on tehty. Ei sitä kannata kyseenalaistaa millään tavalla.
Minua pätevämpiä. Onneksi sellaisia ei ole olemassakaan.