Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikävä entisen mieheni lapsia

Vierailija
18.02.2019 |

Aloimme seurustelemaan kun hänen lapsensa olivat 4- ja 2-vuotiaita. Ja erosimme 10 vuotta myöhemmin. Olin lasten kanssa todella läheinen ja he olivat minulle ihan hurjan rakkaita. Eromme oli riitaisa ja surullinen, mies löysi uuden naisen ja halusi jatkaa elämäänsä hänen kanssaan. Ja en saanut enää tavata hänen lapsiaan. Lapset olivat usein mielessä ja ikävöin heitä, jotenkin kuitenkin yritin unohtaa ja antaa asian olla ajattelemalla sitä että ehdin vielä saada omia lapsia. Kunnes sitten vastikään minulle selvisi että se ei ole valitettavasti mahdollista minulle, en pysty saamaan lapsia. Ja melkein samantien ikävä noita lapsia kohtaa kasvoi satakertaiseksi. Mielsin heidän lapsikseni ja olin heille todella tärkeä. Toinen lapsista on nyt jo aikuinen ja toinenkin pian.

Olenko ihan kamala ihminen jos yrittäisin ottaa yhteyttä tuohon jo täysi-ikäiseen? Vai astunko täysin entisen mieheni varpaille? En saanut heitä enää koskaan eron jälkeen nähdä joten en tiedä miten mies on heille asian selittänyt.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä. Minusta olisi ihana kuulla isäni entisestä vaimosta, joka oli äitipuoleni 18 vuotta.

Vierailija
2/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vähän siltä että haluat korvata noilla lapsilla sen ettet voi saada omia? Ehkä hieman itsekästä... Ne eivät ole sinun lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et astu millekään varpaille jos otat yhteyttä täysi-ikäiseen ihmiseen.

Vierailija
4/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin heitä kiinnostaa mikään isän vanha hoito.

10 vuotta kestänyt "hoito"?

Vierailija
5/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko erostabbe siis on?

Vierailija
6/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et odota liikoja. Lapsilla on jo äiti.

Vierailija
7/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko erostabbe siis on?

Melkein 5 vuotta. AP

Vierailija
8/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et astu miehen varpaille koska asia koskee lapsia eikä häntä. Voisi jopa luulla että hekin ajattelevat sinua kun kerta kasvoivat kanssasi.

Vierailija
9/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tarkoita ettei ap olisi heille koskaan merkinnyt mitään.

Vierailija
10/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten biologinen äiti oli kuvioissa aika harvoin, eroa edeltäneinä vuosina hän tuskin enää näki lapsia. En toki tiedä mikä tilanne on nyt. AP

Vierailija
11/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? Ehkä voit vielä saada niitä omia lapsia niin ei tarvi haaveilla muiden.

Vierailija
12/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole Facebookissa, niin liity ja katso Löydätkö lapsen sieltä ja voit lähettää kaveripyynnön, niin lapsi voi päättää haluaako olla yhteyksissä

Vierailija
13/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet? Ehkä voit vielä saada niitä omia lapsia niin ei tarvi haaveilla muiden.

Olen pian 40. Ja en voi valitettavasti saada omia lapsia. AP

Vierailija
14/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole Facebookissa, niin liity ja katso Löydätkö lapsen sieltä ja voit lähettää kaveripyynnön, niin lapsi voi päättää haluaako olla yhteyksissä

Hän ei ole Facebookissa, nykynuoret ei taida siitä enää niin välittää? Instagramissa ehkä? Sitä minulla ei ole, mutta kaipa sen saisi tehtyä aika helposti. AP

Vierailija
15/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole Facebookissa, nykynuoret ei taida siitä enää niin välittää? Instagramissa ehkä? Sitä minulla ei ole, mutta kaipa sen saisi tehtyä aika helposti. AP

Pystyy liittymään suoraan jos on Facebook.

Vierailija
16/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jestas! Aphan olisi täysin sydämetön jos ei ajattelisi noita lapsi. Totta kai tieto ettei omia saa nostaa vielä enemmän tunteita pintaan, se ei tee ap ikävästä yhtään sen vähempää näitä lapsia tai jo aikuisia kohtaan.

Vierailija
17/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita varovasti tunnustellen. Älä hyökkää. Asia voi tuntua lapsistakin oudolta, vaikkei heillä olisi mitään sitä vastaan. Voivat olla ihan iloisiakin yhteydenotosta.

Vierailija
18/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voit niin ehkä ota ensin vanhempaan yhteyttä. Hän on nyt 18-19? Ja muistaa asiat omasta näkökulmasta vaikka isä olisi sinua haukkunutkin.

Vierailija
19/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on välillä mielessä, mitä eksän tytölle kuuluu, vaikka olimme yhdessä vain alle viisi vuotta.  Mutta en tosiaan halua ottaa yhteyttä, koska kokisin sen itsekin ehkä oudoksi, kun emme ole olleet juuri missään yhteyksissä eron jälkeen. Mutta kuitenkin hoitanut ja ruokkinut lasta. Kyllä siinä väkisinkin joku tunneyhteys syntyy. Ja siis olen eronnut miehestä, en lapsesta. Eikä ole mitään ikäviä tunteita lasta kohtaan, mitä hän isälleen ja tämän holtittomalle elämäntavalle voi. Mutta saattaisihan siinä tulla esille, etten hyväksy miehen tekemisiä, ja lapsi sattaa taas hyväksyäkin.

Vierailija
20/30 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin jouluna, synttärinä taai jonain muuna luontevana ajankohtana kortin, tekstarin, viestin messengerissä tms. Siitä voisi sitten jatkaa, jos lapsi haluaa.