Lue keskustelun säännöt.
Kenelläkään leikattu endometrioosia?
17.05.2006 |
Onko kukaan ollu endometrioosileikkauksessa? Entä onko niitä, joille tehty isompi leikkaus? Miten toivuit ja kuinka nopeesti sait luvan yrittää raskautta leikkauksen jälkeen?
Kommentit (3)
Sen jälkeen alkoi heti kemiallinen raskaus ja parin kuukauden päästä " oikea" raskaus. Ei siinä mitään taukoja tartte olla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luomusti ei raskaus onnistunut, mutta nyt kolme keinoalkuista lasta.
Onko muita kokemuksia?