3v alkoi uudelleen pissaamaan housuihin. Miksi? Joku häiriö?
Olen syyttänyt itseänikin siitä, koska välillä tulee huudettua ja ajattelen, että se jotankin vaikuttaa asiaan. Joskus pihaleikkien aikana saattaa tulla kakkakin, vaikka on jo melkein 2v käynyt potalla muuten.
Kommentit (5)
Siinä olen kuitenkin tainnut tehdä virheen, kun olen moittinut lasta housuihin pissaamisesta :( Auttaako tuohon muuta kuin aika? Kauanko? Mitenkä pitäs suhtautua? Olla kuin ei huomaisikaan? Toitottaa, että Pottaa pissataan vai mitä?
" Hoitaa" , mutta siitä sitä usein kielletään, koska se on niin kovakouranen. Sanotaan,e ttä varovasti vain. Lienee sekin pahentavan asiaa :(
Ja kyllä se toruminenkin on pahasta, jos pisu tulee housuun, et noteeraa sitä tai sanot että ei se mitään, ensi kerralla sitten pottaan.
Vierailija:
" Hoitaa" , mutta siitä sitä usein kielletään, koska se on niin kovakouranen. Sanotaan,e ttä varovasti vain. Lienee sekin pahentavan asiaa :(
meillä oli tyttö melkein 3 v. kun toinen syntyi ja sen jälkeen on ollut aian silloin tällöin ja tuntuu, että liian usein housut pissassa. Ei myöskään malta aina leikeistään lähteä pissalle.. ja saattaa sanoa, että on käyny, muttei ookkaan ja sitten on taas pissat housussa. Ja tässä on nyt mennyt vuosi ja ongelma on vieläkin satunnaisesti. Siis 2. ristiäispäivänä pissat tuli housuun varmaan 3 kertaa. Oon käyttänyt labrakokeissakin, kun epäilin, ettei oo mikään tulehdus. Ei ollut. Toivottavasti se jo menee ohi..
Sekö panee isomman pissaamaan housuun?