Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen oli eka kertasi?

Vierailija
05.05.2006 |

Mitä muistat neitsyyden menttämisestäsi? Minkälainen tilanne? Minkälainen mies?

Itselläni oli nuorena tyttönä (16½v.) kova halu " päästä neitsyydestä eroon" , joten eka kertani tapahtui laivalla muutaman tunnin jutustelun jälkeen tuntemattoman pojan kanssa, joka oli itseäni about 5 vuotta vanhempi. Käytettiin kumia. Nyt kadun sitä, mutta onneksi siitä ei mitään vakavaa seurannut.

Miten muilla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 19v. eli aika vanha.. ?

En kadu mitään. Olemme yhdessä edelleen.. nyt 10 v. täynnä!

Vierailija
2/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin surkeaa kuin olla voi. Meille oli bänät tulossa ja painostuksesta suostuin seksiin. Ero tuli sitten kuitenkin. Että sitä voi olla pentu vielä 16-vuotiaana. Ei tee mieli muistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 7

Vierailija
4/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan pitempiaikaisen poikaystävän kanssa, keskustelujen ja harkinnan jälkeen selvin päin. Sängyssä rauhallisessa paikassa (poikaystävän kotona). Veren määrä yllätti. Hyvä muisto.

Vierailija
5/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme olleet yhdessä 3kk., käytettiin kumia. Olimme 15- vuotiaita. :) Nyt tuntuu että kauheen nuoria mutta silloin se tuntui oikealta ja en ole kyllä päivääkään katunut.

Nyt 30v. ja yhden lapsen äiti.

Vierailija
6/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kun edes tajuissani, just täysi-ikäisenä täys idiootin kanssa, sängyssä sentään ja jätkä vielä kehui jälkeenpäin

Vierailija
7/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kuukauden seurustelun jälkeen. Aikasemmin oli ollut sormipeliä. Jännitin tosi paljon, mutta ei se sitten sattunutkaan. Tuntui ihan hyvältä, etenkin esileikit. Verta tiputteli vielä kolmen päivän jälkeen.

Mukava muisto :)

Vierailija
8/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme olleet yhdessä, koska hänellä oli tyttöystävä, mutta tiedän että hänelläkin oli jotain tunteita minua kohtaan, aika paljon kuitenkin oltiin yhdessä, vaikka hän oli varattu...

Selvinpäin oltiin, ja hän oli meidän kotona, vanhempieni sängyssä tapahtui. Oltiin sovittu että hoidetaan homma alta pois, ja minä siinä vähän jänistin ja hän sanoi että housut nyt pois tai mä lähden. No, otin housut pois ;). Olen iloinen että hän " pakotti" minut siihen, koska hän oli se jolle todellakin halusin neitsyyteni menettää.

Vieläkin tosin vähän haikailen hänen perään, kun koskaan meillä ei ole ollut mahdollisuutta seurusteluun, aina toinen oli varattu ja toinen vapaa...

Vierailija
9/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 11v, kaksi reilu parikymppistä miestä raiskas mut.

Eka " oikea" kerta oli sitten 17-vuotiaana, ensimmäisen poikaystäväni kanssa, jonka kanssa menimme naimisiin viime kesänä.

Vierailija
10/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 12 v, poikaystävän kanssa selvinpäin parin asteen pakkasessa uimarannan pukukopissa, syksyisenä ja pimeänä iltana...

P***a homma, mutta tulipahan tehtyä...

Vierailija
11/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka poikaystävän kanssa 16v, poikaystävä oli 15v.

Ei käytetty kumia kun kummallakaan ei ollut.

Poika laukesi heti päästyään sisälle (hänen eka kertansa myös). Kirpaisi tosi inhottavasti!

Sen jälkeen ei enää seurusteltukaan.... Oli niin järkytys kummallekin. Verta ei tullut yhtään, ihme kyllä!

Kävin seuraavana päivänä hakemassa katumuspillerit joista oksensin muutaman vuorokauden, selvisipä samalla ettei minulle käy mikään missä on keltarauhashormonia!

Harmittaa, etten odottanut Sitä Oikeaa jonka tapasin 3v. myöhemmin!

Vierailija
12/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin 14v ja poika 13v (mikä nyt tuntuu tosi kauhealta ajatella, mutta minä olin silloin jo kovinkin aikuinen mielestäni ja kundi paljon minua pidempi ja rotevampi, ihan miehen vartalo jne). selvinpäin oltiin. taustalla soi varmankin metallica. ehkäisyä ei käytetty. sattui muistaakseni aika paljon, mutta olin varautunut siihen eikä se ollut järkytys. tokakin kerta sattui ja varmaan kolmaskin, tosin silloin jo minäkin laukesin.

Vierailija
13/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hääyönä rakkaan mieheni kanssa. Olo oli turvallinen ja ihana, kun tiesi että vieressä oli se ihminen jonka kanssa aion viettää lopun elämäni. Tottakai jännitti vähän, mutta koska asiasta oli puhuttu etukäteen ja tunsi toisen jo niin hyvin, uskalsi sanoa mitä haluaa ja mitä ei jne.

Ei siis mitään kännistä sähellystä vaan rakastuneiden aikuisten ihmisten " yhdeksi lihaksi tulemista" .=) Ja neitsyytensä menetti silloin muuten myös mieheni.

Vierailija
14/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 15 vuotias ja poikaystäväni 18v. selvinpäin puolen vuoden yhdessä olon jälkeen pojan kotona. sattui ja tuli verta, mut poika oli tosi hellä ja ihana, hänellekin eka kerta.

..Ja edelleen sekstailen saman pojan kans, nyt on jo pian 11 vuotta yhteistä elämää takana..Ja seksikin on jo erittäin sujuvaa:)

Vierailija
15/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä ihastunut kundiin, koska oli muka niin hyvännäköinen ja muka aikuinen. Juotiin puistossa kotiviiniä, oksensin hänen tennareilleen... Mentiin kundin luo ja harrastettiin seksiä, jos sitä voi nyt edes seksiksi sanoa. Kirpaisi ja jäi jälkeen päin ällö-nuhjuinen olo...

Vierailija
16/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI oltu ihan selvinpäin (hiukan viiniä +muuta), mutta muistan kyllä kaiken ja tajusin koko ajan missä mentiin.

Oltiin kaverin luona yötä (hänen pikkusiskonsa sängyssä), kuten lähes aina niihin aikoihin (tietty porukka oli aina yhdessä yötä päivää missä vaan:)).

Oli oikein kivaa, ei sattunut, eikä tullut juurikaan verta tms, muistan ikuisesti kun sitten mentiin tupakalle parvekkeelle kosteaan kevätaamuun, ja pyysin uusintakierrosta.. Oltiin niin ihastuneita, niitä kuukausia kun siinä porukassa pyörittiin en tule koskaan unohtamaan :¨). (siis en sen pojan takia, vaan sen kaveriporukan, meillä oli niin hauskaa ja jännittävää elämä silloin.)

Vierailija
17/17 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalajoella, 17vee... juovuksissa ja lähes tuntemattoman pojan kanssa... Oltiin hengailtu samalla teltta-alueella pari päivää. Erittäin ikävä muisto jonka haluaisin unohtaa... onneksi siitä on jo melkein 20 vuotta aikaa.....