Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkaa jättää miehen vanhempien takia

Vierailija
17.02.2019 |

Olen 28-vuotias nainen ja mieheni pian 29 v. Mieheni vanhemmat ovat suuttuneet minulle, ja nyt mieheni uhkaa jättää minut siksi, koska vanhemmat eivät enää pidä minusta. Olemme ollut miehen kanssa yhdessä lähes 4 vuotta ja asuneet yli 3 v yhdessä. Onko normaalia että vanhemmat vaikuttavat noin paljon aikuisen miehen mielipiteeseen?

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi ettei ole varma voiko seurustella naisen kanssa johon omat vanhemmat eivät luota. Miehen vanhemmat olivat sanoneet siis miehelle etteivät enää luota minuun. Tämä johtuu siitä että en halunnut ensin muuttaa uuteen asuntoon, vaikka mies halusi, koska opiskelen itse vielä.

Ap

Vierailija
2/142 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, hän ei ole aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin siis halunnut että asuisimme vielä opiskelija-asunnossa. Valmistun joulun aikaan, joten ei olisi pitkä aika. Sen jälkeenhän voisi vaikka mieluummin ostaa oman asunnon.

Ap

Vierailija
4/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen vanhemmat eivät enää luota sinuun?

Vierailija
5/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei selvästi ole katkaissut napanuoraa omaan lapsuuden perheeseensä ja siksi vanhempien sanalla on niin paljon painoa.

Vierailija
6/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä on monia jättämiselle. Uusi katottuna ja nyt tarvitaan syy päästä sinusta eroon. Ala etsimään jo uutta asuntoa.

Vierailija
7/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kaksi vaihtoehtoa. Mies ei halua enää olla kanssasi ja käyttää vanhempiaan tekosyynä tai sitten mies on vielä liikaa äidissään kiinni ja haluaa äitinsä vuoksi jättää sinut. Ota vakava keskustelutuokio miehen kanssa ja selvitä asia.

Vierailija
8/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua loukata sinua ja keksi, että vanhemmat eivät luota. Tosiasiassa se on kyllästynyt sinuun ja ajatukseen siitä, että 28v iässä asutaan opiskelija-asunnossa.

Vierailija
9/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin otsikosta, et homopari kyseessä...

Vierailija
10/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin otsikosta, et homopari kyseessä...

Hahaha, niin minäkin. Mutta täällä av:lla kyllä riittää suomea hoonosti pohovia....

Jos tämä aloitus on totta, eikä surkea trolli, niin pakko sanoa, että HYVÄ! Tuollaisesta "miehestä" on hyvä päästä eroon nyt, kun ette ole vielä naimisissa, saati saaneet lapsia. Ensin hän on tehnyt kannastasi (joka on järkevä) jotain omia, kieroutuneita johtopäätöksiään, sitten juossut valittamaan vanhemmilleen, että "Sanna ei halua mun kanssa hankkia asuntoa", sitten kuunnellut vanhempien johtopäätökset ja tullut niiden perusteella samaan päätöksen: sinuun ei voi luottaa. Noista voisi jokaisesta jo yksistään tehdä sen johtopäätöksen, että miehesi on outo ja keskenkasvuinen.

Mitä hemmettiä luottamisella on sen kanssa tekemistä, ettei uutta asuntoa kannata vielä hommata, saati asuntolainaa? Eikös pikemminkin asia ole aivan päinvastoin eli että luotettava ihminen toimii taloudellisesti järkevällä tavalla, mikä sinun tapauksessa tarkoittaa, että ensin opiskellaan ja hankitaan työpaikka ja säästetään - ja vasta sitten hankitaan asunto.

Vierailija
11/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, otsikossasi pitäisi lukea: Mies uhkaa jättää minut vanhempiensa takia

Vierailija
12/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, ettet opiskele ainakaan äidinkieltä.

Opiskeluaikana on järkevä asua edullisemmin opiskelija-asunnossa ja nyt on opintoja jäljellä niin vähän, ettei mitään järkeä muuttaa vielä.

Vierailija
13/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää uhkailla erolla niin sietääkin lähteä. Miehen siis.

Erolla uhkailu on maailman typerintä. Jos on joku ongelma se selvitetään aikuismaisesti puhumalla, ei uhkailemalla.

Tulee aina mieleen näistä uhkailijoista isottelija mikä yrittää saada oman kantansa läpi väkisin = ei osaa keskustella saati tehdä kompromisseja tai kunnioittaa toisen mielipidettä.

Vierailija
14/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tässä jutussa on mokannut, niin miehesi vanhemmat. Heille ei kuulu millään lailla teidän suhdeasiat saati muutotkaan, joten älä jää tuollaiseen sukuun  roikkumaan. Asuntoepisodi on alkusoittoa kaikelle muullekin, missä sinut koetetaan jyrätä.

Jos nyt annat periksi, niin seuraava riita ja vanhempien siihen taas puuttuessa, jäät entistä varmemmin jyrän alle. Miehesi oppii, että kun hän kantelee vanhemmilleen, saa tukea sieltä, kannattaa jatkossakin vaikuttaa sinuun heidän mielipiteillään.

Jos todella rakastat miestäsi, haluat olla hänen kanssaan, laita suhteenne nyt lujille ja keskustele miehesi kanssa onko hän halukas olemaan sinun kanssasi ja jättää vanhemmat ulkopuolelle teidän yhteisistä asioista.

Vierailija
15/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ollenkaan että miksi miehen vanhemmat ovat suuttuneet sinulle. Kuulostaa älyttömältä tilanteelta. Ja mies UHKAILEE jättävänsä sinut, koska vanhempansa eivät enää luota sinuun. Jos tilanne on tuo niin... sitten te varmaan eroatte. Ja ei, ei ole normaalia että mies on noin haltioitunut vanhemmistaan. Olette olleet kuitenkin yhdessä jo monta vuotta ja asutte yhdessä, näette toisianne päivittäin ja mies tietää tasan millainen ihminen olet. Hänen vanhempansa taas eivät, mutta siltikin heidän mielipiteensä on tärkeämpi. Apua, mieti jos teille tulisi lapsia!

Vierailija
16/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ole irtaantunut vanhemmistaan. Ei normaalia. Suosittelen terapiaa

Vierailija
17/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitäisi itse käsittää olevansa liian riippuvainen vanhempiensa mielipiteestä

Vierailija
18/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin miehen pitäisi irtautua vanhemmista. Miehen äiti poisti minut myös facebook-kavereista koska en halunnut muuttaa, ja koska olin kirjoittanut hänelle perustelun siitä, miksi ei kannattaisi vielä muuttaa.

Miehen vanhemmat ovat myös sitä mieltä, että meidän olisi hyvä muuttaa kaupungin asuntoon, koska opiskelija-asunto voi "mennä alta" ja he pelkäävät että jäämme tyhjän päälle. 

En opiskele äidinkieltä vaan hoitoalaa. Mies on duunari.

Ap

Vierailija
19/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sama, joka pyysi kerran minua maksamaan hänen äidille tulevat kännykän kuoret, vaikka mies käy vakityössä. En suostunut, koska myös miehen äiti on töissä ja pystyy ostamaan kuoret itse. Minustakaan ei ole normaalia, että mies on noin kiinni vanhemmissa. Minusta miehen vanhemmat tekevät karhunpalveluksen. Toivon että mies ymmärtäisi että nyt me olemme perhe, ei miehen vanhemmat ja me.

Ap

Vierailija
20/142 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen 28-vuotias nainen ja mieheni pian 29 v" .

Olisiko voinut kirjoittaa yksinkertaisemmin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi