Vieraat naiset oven takana - mitä tulee mieleen?
Vietin paljon aikaa tapailemani miehen kotona. Suhteen alussa, ihan parin viikon sisällä hänen oven takanaan kävi pari naista, en ole varma oliko kyseessä sama nainen, ulkonäköä en nähnyt tarkkaan. Ekalla kerralla mies avasi oven, nainen kysyi ”Mitä kuuluu?”, ja mies paiskasi oven kiinni sanomatta sanakaan ja nainen jäi oven taakse rappukäytävään istumaan. Mitä ajatuksia herättää? Mies sanoi naisen olevan joku lukioaikainen tuttava tms. Oli aiemmin kertonut, ettei ole tapaillut ketään vuoteen eikä tykkää kutsua random ihmisiä kotiinsa. Mitä ajattelisit?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että mies on elostelija ja sua kiinnostaa se kun muut naiset on kiinnostuneita tästä elostelijasta.
Eli mies olisi valehdellut ja oikeasti pyörittääkin useita naisia samaan aikaan?
Salettii kirjoitti:
Olivat kyrvån haussa hänen ovellaan.
Entiset hoidot.
Vierailija kirjoitti:
Salettii kirjoitti:
Entiset hoidot.
Mies sanoi varmaan heille: "Tulkaa huomenna niin saatte taas sitä herkkua, nyt en kerkee".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että mies on elostelija ja sua kiinnostaa se kun muut naiset on kiinnostuneita tästä elostelijasta.
Eli mies olisi valehdellut ja oikeasti pyörittääkin useita naisia samaan aikaan?
Miksi muuten paskoisi ovea kiinni ja naiset jonottaa oven takana?
Eli jotkut naiset saattavat mennä käymään (ex)hoitojensa kotona, jos heistä ei ole kuulunut vähän aikaan mitään? Onkohan kuinka yleistäkin?
Vierailija kirjoitti:
Jehovat
Toisella kerralla nainen jäi talon eteen pysäköityyn autoonsa istumaan joksikin aikaa. Tuskin oli jehova, olisi varmaan käynyt muissakin asunnoissa.
Salettii kirjoitti:
Mies sanoi ettei ole ollut vuoteen kenenkään kanssa :(
Vierailija kirjoitti:
Salettii kirjoitti:
Mies sanoi ettei ole ollut vuoteen kenenkään kanssa :(
Ei varmaan vuoteen, mutta parin päivän sisään ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Jehovat
Kyllähän Jehovantodistajat kulkevat ovelta ovelle. Liikkuvat yleensä kaksin, nais- tai miesparina turvallisuussyistä. Esittävät asiansa kohteliaasti, eivätkä koskaan jää istumaan rappukäytävään.
En ole itse J.todistaja, mutta tiedän tavat.
No miten uskottavalta tuo sun korviin kuulostaa, että lukioaikaisen tuttavan nenän edestä vedetään ovi kiinni? Ja että ylipäätään joku random tuttava ilmestyy oven taakse nykypäivänä? Mun ajatukseni olisi että mies valehtelee tai ei ainakaan kerro kaikkea asiaan liittyvää.