Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viehättävät kasvot vai ei? Se kaikki riippuu KIELEN ASENNOSTA:

Vierailija
17.02.2019 |

Attractive Face or Not? It depends on Tongue Posture

Onko kukaan täällä tehnyt tätä "mewing", eli käytännössä kieli pidetään suun katossa. Se muokkaa kasvojasi vuosien aikana viehättävämpään suuntaan.

Kallon muotoa voi siis muokata kielesi asennolla, mutta tottakai siinä kestää vuosia. Katso video tarkempaa selotusta varten :) Ja tämä toimii kaikille, jopa aikuisille jotka ovat kasvaneet täysiin mittoihin. +60 vuotiaana kallo "luutuu" täysin videon mukaan ja sen jälkeen tämä muokkaus ei ole mahdollista.

Aiotko tehdä itsestäsi viehättävämmän tämän infon avulla? Vuodet menee joka tapauksessa, eikös se ole sama näyttää viehättävämmältä parin vuoden päästä :) Tarkemmat infot videossa.

Ei arvaisi, että kielen asento merkkaa noin paljon elämään. Veikkaan että täällä joku on jo tehnyt tätä? Sinänsähän tunnettu "strategia" tämä on jo pitkään ollut.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tuota pitäis tehdä tosi nuoresta että toimisi. Kuulostaa huuhaalta. 

Milloin tahansa myös vanhempana voi mennä saleille treenaamaan itseään parempaan kuntoon. Kasvotkin on lihaksia joita voi treenata myös vanhempana.

Juu, mutta vanhempana tulokset ovat melko vaatimattomia. En tarkoita etteikö siitä hyötyä olisi, mutta realisti on syytä olla.

Realisti eli et edes usko mitään tai kokeile vaan luulet tietäväsi jo itse.... huoh.

Tiedän sen biologisen faktan, että vanhana esim. lihaskasvu on vaatimatonta, joskin toki pienissä määrin mahdollista. Samoin potentiaali kehittää hapenottokykyä. Aivan varmasti myös luuston muokkautuminen on vähäisempää. Parhaiten luustoa pystyy muokkaamaan ihan vauvana ja siitä se sitten heikkenee koko ajan. 

Eli jotakin pystyy toki saamaan aikaan, muttei sellaisia tuloksia kuin "myyntipuheissa" annetaan ymmärtää. Olen siis realisti. 

No mutta tässä tapauksessa ja infossa hieno puoli on se, että tässä ei myydä mitään. Tämä info annetaan ilmaiseksi. Sellaiseen olen vähiten skeptinen itse. Ihmiset ihan tosissaan jakaa jotain josta voi olla hyötyä ja se voi todella toimia, eikä siitä tarvitse maksaa pennin jeniä.

Myyntipuhe ei oikein toimi tähän yhteyteen. Tätä tarvitsee vain tehdä ja tuloksia voi saada pitkäjänteisellä työllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus teininä huonon itsetunnon kourissa huomasin että näytän paremmalta kun kieli on kitalaessa. Siitä lähtien olen pitänyt sitä aina siellä ja nykyään tulee ihan luonnostaan. En ollut tietoinen että se on joku oikea "juttu", nyt vasta kuulin.

Vierailija
24/27 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö joku näin?

Vierailija
25/27 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä muualla kieli edes voisi olla kuin kitalaessa.. Mulla ainakin ihan luonnostaan kieli lepää kitalakea vasten kun suu on kiinni.

Vierailija
26/27 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö kaikki pidä kieltä luonnostaan noin, jos eivät puhu tai syö?

Kuka edes hengittää suun kautta muulloin kuin urheilussa hengästyessä?

Mä olen opetellut aikuisena hengittämään nenän kautta. On paha purentavika, jonka oikominen möhlittiin täysin 90-luvulla. Ja nenä on aina vähän tukossa. Nenän kautta hengittäminen tuntui alkuun siltä kuin yrittäisin pienen pillin kautta hengittää ja tuntui että tukehdun. Mutta vähitellen on tottunut.

Vierailija
27/27 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kieltä peliin kirjoitti:

Voi jeesus näitä milleniaalien hömpötyksiä. We are doomed.

Sori en ole milleniaali :)

Miksi olet itsesi kehitystä vastaan?

Mikään määrä kielen pitämistä kitalaessa ei muuta kuin korkeintaan kieltä liikuttavia lihaksia, ei kallon muotoa kuten aloituksessa väitetään. Ja pään rasvakerros toki muuttuu iän myötä muutenkin ja kun alkaa tulla vanhaksi niin rustojen kasvaminen muuttaa ulkonäköä ryppyjen ja löystyvän ihon lisäksi.