Viehättävät kasvot vai ei? Se kaikki riippuu KIELEN ASENNOSTA:
Attractive Face or Not? It depends on Tongue Posture
Onko kukaan täällä tehnyt tätä "mewing", eli käytännössä kieli pidetään suun katossa. Se muokkaa kasvojasi vuosien aikana viehättävämpään suuntaan.
Kallon muotoa voi siis muokata kielesi asennolla, mutta tottakai siinä kestää vuosia. Katso video tarkempaa selotusta varten :) Ja tämä toimii kaikille, jopa aikuisille jotka ovat kasvaneet täysiin mittoihin. +60 vuotiaana kallo "luutuu" täysin videon mukaan ja sen jälkeen tämä muokkaus ei ole mahdollista.
Aiotko tehdä itsestäsi viehättävämmän tämän infon avulla? Vuodet menee joka tapauksessa, eikös se ole sama näyttää viehättävämmältä parin vuoden päästä :) Tarkemmat infot videossa.
Ei arvaisi, että kielen asento merkkaa noin paljon elämään. Veikkaan että täällä joku on jo tehnyt tätä? Sinänsähän tunnettu "strategia" tämä on jo pitkään ollut.
Kommentit (27)
"kieli pidetään suun katossa"
Meillä ammattipiireissä sitä kutsutaan kitalaeksi.
kieltä peliin kirjoitti:
Voi jeesus näitä milleniaalien hömpötyksiä. We are doomed.
Sori en ole milleniaali :)
Miksi olet itsesi kehitystä vastaan?
Mun miehellä tuli kieli pälvikaljusta läpi. Nyt sen päälaessa on reikä ja vesi lorisee sisään, jos se ei käytä hattua tai sateenvarjoa.
https://renandstimpy.fandom.com/wiki/Stimpy itsehän pidän kieltä aina noin. Ehkä se on vaikuttanut flaksiini
Suun kautta jatkuvasti hengittäminen rumentaa, muuttaa kasvonpiirteitä. Googlatkaa vaikka.
ihan tottahan tuo on ja ajatuksena takana on kasvonlihasten aktivointi samalla kun kielen lihakset tekee duunia.. eli suomeksi nuorentaa. Kannattaa tehdä hassuja naamoja kasvoillaan vaikka lapsia huvittamaan. Ihan sama kaunistava vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
ihan tottahan tuo on ja ajatuksena takana on kasvonlihasten aktivointi samalla kun kielen lihakset tekee duunia.. eli suomeksi nuorentaa. Kannattaa tehdä hassuja naamoja kasvoillaan vaikka lapsia huvittamaan. Ihan sama kaunistava vaikutus.
Jep :) Onko tuttua nämä?
Kyllä nämä ovat parempia juttuja kuin kaikenmaailman kasvoseerumit ja silmänympärysgeelit. Ja tämä on ilmaista!
Kai tuota pitäis tehdä tosi nuoresta että toimisi. Kuulostaa huuhaalta.
Eikös nenän kautta hengittäminen aja saman asian? Kai tuo suun kautta läähättäminen (jatkuvasti siis) pistää naaman ns. roikkumaan tai saa piirteet valahtamaan, mutta kuka sitä muutenkaan tekee?
Vierailija kirjoitti:
Milloin tahansa myös vanhempana voi mennä saleille treenaamaan itseään parempaan kuntoon. Kasvotkin on lihaksia joita voi treenata myös vanhempana.
Siis eikö kaikki pidä kieltä luonnostaan noin, jos eivät puhu tai syö?
Kuka edes hengittää suun kautta muulloin kuin urheilussa hengästyessä?
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö kaikki pidä kieltä luonnostaan noin, jos eivät puhu tai syö?
Kuka edes hengittää suun kautta muulloin kuin urheilussa hengästyessä?
Ilmeisesti monilla purentavikaisilla (ns. rottanaama) taustalla on hengitysongelmia, joten pitävät aina suuta vähän auki.
Oon yrittäny mutta sylkeä kerääntyy niin hitosti ku pitää tossa asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tahansa myös vanhempana voi mennä saleille treenaamaan itseään parempaan kuntoon. Kasvotkin on lihaksia joita voi treenata myös vanhempana.
Juu, mutta vanhempana tulokset ovat melko vaatimattomia. En tarkoita etteikö siitä hyötyä olisi, mutta realisti on syytä olla.
Ja hymyily.ite esim hymyilin ennen aina ja olin kaunis xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta vanhempana tulokset ovat melko vaatimattomia. En tarkoita etteikö siitä hyötyä olisi, mutta realisti on syytä olla.
Realisti eli et edes usko mitään tai kokeile vaan luulet tietäväsi jo itse.... huoh.
Mulla kieli on kitalaessa aina. Mulla on kyl tosi hyvät hampaat ja purenta, sekä ihan hyvä profiili.
Vierailija kirjoitti:
Ja hymyily.ite esim hymyilin ennen aina ja olin kaunis xD
Silmien tuike merkkaa myös. Onko katseessa eloa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realisti eli et edes usko mitään tai kokeile vaan luulet tietäväsi jo itse.... huoh.
Tiedän sen biologisen faktan, että vanhana esim. lihaskasvu on vaatimatonta, joskin toki pienissä määrin mahdollista. Samoin potentiaali kehittää hapenottokykyä. Aivan varmasti myös luuston muokkautuminen on vähäisempää. Parhaiten luustoa pystyy muokkaamaan ihan vauvana ja siitä se sitten heikkenee koko ajan.
Eli jotakin pystyy toki saamaan aikaan, muttei sellaisia tuloksia kuin "myyntipuheissa" annetaan ymmärtää. Olen siis realisti.
Voi jeesus näitä milleniaalien hömpötyksiä. We are doomed.