Mitä mieltä naisesta, jolla on luonnostaan tuuheat ja paksut tummat kulmakarvat?
Kommentit (35)
Mietin kuumeisesti, että mätsääköhän matto verhojen kanssa...
M40
Oon kade. Mun kulmakarvat on ohutta vauvakarvaa ja kun kävin ammattilaisella muotoilemassa ja värjäyttämässä kulmat, joutui hän valoa vasten nyppimään, kun kulmakarvoja ei näkynyt ollenkaan.
No mulla on ja olen niihin tosi tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
hashtag kade
Muka trendikkäistä karvaturvista ei kannata olla kade. 😂
Taitaa olla monille suomalaisille paha asia ja kauneusvirhe.
En luovu omistani. Saavat rauhassa pudota pois, jos elän vanhaksi, tuskinpa ne siihen asti säilyvät. Hyväksyn ne,
Sillä on pöheiköt kainaloissa ja alapäässäkin. Ja karvapeite raajoissa.
Riippuu naisen luonteesta, ei kulmakarvoista. Sinusta voin kyllä suoraan sanoa, että pönttöpää.
Hyvä juttu? Niitä voi sitten trimmailla jos on liian paksut yms.
Outo kysymys. Miten ihmisestä voi olla jotakin mieltä kulmakarvojen perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Itse tummahipiäisenä (Persialaisena maahanmuutajana) voin vahvistaa tämän. On tuuheat kulmakarvat, tuuheat ja pitkät ripset, tuuhea tukka, tumma ja tuuhea alapääkarvoitus ja ohuehko pöheikkö myös kainaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet tarkistanut asian?
Vierailija kirjoitti:
Onko myös viikset?
Jos karvoitus on tummaa niin on myös ohuet viikset, jotka voi olla varsin näkyvää toisin kuin vaaleahiuksisilla.
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Miten ihmisestä voi olla jotakin mieltä kulmakarvojen perusteella?
Joissakin naisissa on kaikki pielessä.
Ihan kaikki.
Sitä mieltä, että hänessä on geenejä muualta euroopasta ja se herättää mielenkiintoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tummahipiäisenä (Persialaisena maahanmuutajana) voin vahvistaa tämän. On tuuheat kulmakarvat, tuuheat ja pitkät ripset, tuuhea tukka, tumma ja tuuhea alapääkarvoitus ja ohuehko pöheikkö myös kainaloissa.
Pidän tummia piirtetä tästä syystä erittäin seksikkäinä ja kiihottavina
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mmm come to papa. Käännytkö kristityksi vuokseni?
Vaikka olisivat kuinka muotia, niin tuuheat kulmat ovat hirveät. Vanhoilla miehillä on sellaiset. Yök.