Mitä mieltä naisesta, jolla on luonnostaan tuuheat ja paksut tummat kulmakarvat?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on pöheiköt kainaloissa ja alapäässäkin. Ja karvapeite raajoissa.
Itse tummahipiäisenä (Persialaisena maahanmuutajana) voin vahvistaa tämän. On tuuheat kulmakarvat, tuuheat ja pitkät ripset, tuuhea tukka, tumma ja tuuhea alapääkarvoitus ja ohuehko pöheikkö myös kainaloissa.
Mmm come to papa. Käännytkö kristityksi vuokseni?
Olen agnostikko, joten en mielelläni kääntyisi mihinkään.
Ei ole olemassa sellaista. Joko uskot tai et usko.
Pitäisikö naisesta olla jotain mieltä kulmakarvojen takia?
Eli toisin sanoen mitä mieltä olen ihmisestä, jolla on luonnostaan näkyvät kulmakarvat?
Paljon parempi kuin piirretyt palkkikulmat, täysin näkymättömät tai ohuet viirut. Itsellä on niin vaaleat ja aukokkaat kulmat. Salaa kadehdin niitä joiden ei tarvitse kulmiaan joka aamu täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tummahipiäisenä (Persialaisena maahanmuutajana) voin vahvistaa tämän. On tuuheat kulmakarvat, tuuheat ja pitkät ripset, tuuhea tukka, tumma ja tuuhea alapääkarvoitus ja ohuehko pöheikkö myös kainaloissa.
Onneksi olkoon, heitit juuri typerimmän kommentin kautta aikain.
Ohis
Wt:tä on tälläiset piirretyt palkit. https://i.pinimg.com/originals/b5/b0/3c/b5b03c78019ce06147269659ebbd1ee…;
Sukujuuret idästä ja varmaan muutoinkin karvoitusta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Wt:tä on tälläiset piirretyt palkit. https://i.pinimg.com/originals/b5/b0/3c/b5b03c78019ce06147269659ebbd1ee…;
Kaikki muodin perässä joukseminen on wt:tä. Olkootkin, että on luonnostaan karvaturpa. Ne kulmat voi nyppiä tai vahata!
Voimakkaat kulmat ovat ihana kehys kasvoille. Mulla on itselläni aika hyvät, mutta saisivat olla tuuheammat etenkin loppupäistä.
Sukujuuret idästä, Itä - Suomesta? Hyvä että olen käynyt saamassa tärkeää opittavaa AV: lla. Geenini ovat läntiset, mutta en aio liikkua täältä enää minnekään. Ihan pelkästä lojaalisuudesta paikkakuntani ihmisiä kohtaan.
Miksi ihmiset vastailee tämmösiin idioottimaisiin aloituksiin mutta ei järkeviin?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö naisesta olla jotain mieltä kulmakarvojen takia?
AV - miesraadin mukaan pitää olla.
Nainen, jonka kulmakarvat erottuvat, on kelvoton.
Samoin itäsuomalaiset jne.. jatkakaa luetteloa.
Tehdäänkö luettelo?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset vastailee tämmösiin idioottimaisiin aloituksiin mutta ei järkeviin?
Minä vastaan siksi, koska tunnen pelkkää myötätuntoa enää suomalaista naista kohtaan. Muutama kuukausi AV: lla kirkasti minulle lopullisesti sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, heitit juuri typerimmän kommentin kautta aikain.
Ohis
''Agnostikolla'' on jo ovi raollaan enää pitäisi uskaltaa astua ovesta sisään. Syvällä sydämmessään hän tietää totuuden.