Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen yökerhossa kolmekymppiset miehet ottivat aktiivisesti kontaktia

viisikymppinen nainen
17.02.2019 |

Olin yökerhon sinkkuillassa katsomassa, millainen meno siellä on. Aikas hurjaa touhua oli. Itse lähentelen viittäkymppiä. Porukasta suurin osa oli 20-40 v. Nuoria naisia oli paikalla runsaasti, mutta silti kolmekymppiset tulivat iskemään. En ole tottunut ihan niin suoraan toimintaan, että heti aletaan suutelemaan, mutta tuli sekin koettua. Yhden puhelinnumeron otin talteen. Ehkä voisin ottaa pienen piristysjutun itselleni kevääksi, kun mitään vakavampaakaan ei ole nyt menossa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailija kirjoitti:

Seksin suhteen miehet eivät koskaan ole olleet turhan kranttuja. Seurustelu sitten erikseen.

Ihan sama pätee naisiin, vaikka sitä ei tällä palstalla tunnuta uskovankaan. Seksiin riittää ulkonäkö ja hauska seura, elämänkumppanilta vaaditaan paljon enemmän.

Ei uskota, koska itsekin todistit juuri että seksin saamiseen ilman parisuhdetta vaaditaan enemmän.

Parisuhteen saa se 80%.

Kuinka suuri osa miehistä on naisten silmissä komeita ja hauskoja? Yli 80%? Niinpä, koska vaaditaan komeutta ja hauskuutta, seksiin vaaditaan enemmän.

Minulle on aivan sama, miten sinä ajattelet, itse sinä ajatustesi kanssa joudut elämään. En tunne yhtäkään naista, joka olisi parisuhteessa miehen kanssa, joka ei hänen mielestään ole (ainakin seurusteluaikana ollut) komea ja hauska. JA sen lisäksi paljon enemmän. Mutta en jaksa jankata asiasta, koska haluat pitää kiinni omasta pahasta olostasi ja siihen sinulla on oikeus.

Vierailija
42/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin suhteen miehet eivät koskaan ole olleet turhan kranttuja.

Kiltti.kset ei, mutta jänni.kset ovat. Jälkimmäisillä kun on niin paljon kysyntää, että heillä on varaa valita seuransa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin suhteen miehet eivät koskaan ole olleet turhan kranttuja. Seurustelu sitten erikseen.

Ihan sama pätee naisiin, vaikka sitä ei tällä palstalla tunnuta uskovankaan. Seksiin riittää ulkonäkö ja hauska seura, elämänkumppanilta vaaditaan paljon enemmän.

Ei uskota, koska itsekin todistit juuri että seksin saamiseen ilman parisuhdetta vaaditaan enemmän.

Parisuhteen saa se 80%.

Kuinka suuri osa miehistä on naisten silmissä komeita ja hauskoja? Yli 80%? Niinpä, koska vaaditaan komeutta ja hauskuutta, seksiin vaaditaan enemmän.

Minulle on aivan sama, miten sinä ajattelet, itse sinä ajatustesi kanssa joudut elämään. En tunne yhtäkään naista, joka olisi parisuhteessa miehen kanssa, joka ei hänen mielestään ole (ainakin seurusteluaikana ollut) komea ja hauska. JA sen lisäksi paljon enemmän. Mutta en jaksa jankata asiasta, koska haluat pitää kiinni omasta pahasta olostasi ja siihen sinulla on oikeus.

Uskon sinua kyllä.

Juju on siinä että kun toiseen tutustuu, ulkonäkö alkaa miellyttämään ja se hauskuuskin tulee ilmi. Mies voi kompensoida "puutteitaan" vahvuuksillaan. Siksi yli 80% saa jossain vaiheessa parisuhteen.

Seksiä hakiessa ei-komeat ja ei sosiaalisissa tilanteissa hauskat tiputetaan välittömästi pois. Ei tule toista ja kolmatta erää joissa tavismies voisi pelata itsensä naisen suosioon.

Vierailija
44/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen saa se 80%.

Uskon sinua kyllä.

Juju on siinä että kun toiseen tutustuu, ulkonäkö alkaa miellyttämään ja se hauskuuskin tulee ilmi. Mies voi kompensoida "puutteitaan" vahvuuksillaan. Siksi yli 80% saa jossain vaiheessa parisuhteen.

Seksiä hakiessa ei-komeat ja ei sosiaalisissa tilanteissa hauskat tiputetaan välittömästi pois. Ei tule toista ja kolmatta erää joissa tavismies voisi pelata itsensä naisen suosioon.

Eli sinä haluaisit olla mies, joka kelpaa VAIN seksiin? En, muuten, ikinä ole aloittanut parisuhdetta miehen kanssa, jonka "ulkonäkö olisi alkanut miellyttää" vaan kyllä se on joko heti miellyttänyt tai sitten ei ole tapahtunut mitään. Ja kuitenkin, kun jälkeen päin kuvia katsoo, niin ihan tavallisia tollukoita niistä näkyy. Esim. ensirakkaus oli pieni ja hintelä ohuttukkainen aknenaama, ja silti olin häneen ihan hulluna.

Vierailija
45/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kaupungissa tuollaista tapahtuu? Helsingissä ei ainakaan, sillä olin radalla eilen, ja nuoret naiset loistivat poissaolollaan miltei yhtä kirkkaasti kuin tummempien miesten silmänvalkuaiset.

Minuakin kiinnostaisi missä tämä tapahtui. Ei siis ainakaan Helsingissä, en ole kuullut mistään YÖkerhon sinkkuillasta, jonne 5-kymppinen voi mennä...

Tapahtui Helsingin naapurikaupungissa. Tietääkseni sinkkuiltaan ei ollut mitään ikärajaa, eikä minua käännytetty ovelta pois. ap

Tulisuudelma, tuo kuuluisa jämäihmisten ampumarata.

Mikä tekee mielestäsi hauskaa pitävistä tai kumppania etsivistä ihmisistä jämäihmisiä?

Vierailija
46/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen saa se 80%.

Uskon sinua kyllä.

Ihan samalla tavalla rumat ja ei-hauskat naiset jäävät nuolemaan näppejään. Edes vastaavat miehet ei heitä kelpuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän