Eilen yökerhossa kolmekymppiset miehet ottivat aktiivisesti kontaktia
Olin yökerhon sinkkuillassa katsomassa, millainen meno siellä on. Aikas hurjaa touhua oli. Itse lähentelen viittäkymppiä. Porukasta suurin osa oli 20-40 v. Nuoria naisia oli paikalla runsaasti, mutta silti kolmekymppiset tulivat iskemään. En ole tottunut ihan niin suoraan toimintaan, että heti aletaan suutelemaan, mutta tuli sekin koettua. Yhden puhelinnumeron otin talteen. Ehkä voisin ottaa pienen piristysjutun itselleni kevääksi, kun mitään vakavampaakaan ei ole nyt menossa.
Kommentit (46)
Entinen deittailija kirjoitti:
Seksin suhteen miehet eivät koskaan ole olleet turhan kranttuja. Seurustelu sitten erikseen.
Kiva tietää. Otanpa siis ilon irti elämästä. ap
Aika paljon miehet ovat valmiita näkemään vaivaa. Sovittiin alustavasti, että mennään lenkille ekoille treffeille. ap
Seksin suhteen miehet eivät koskaan ole olleet turhan kranttuja. Seurustelu sitten erikseen.
Miehet on helppoja.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on helppoja.
Niin olemmekin. Miksi naiset sitten ovat niin vaikeita?
Helppo-Heikki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on helppoja.
Koska miesten mielestä naiset eivät saa olla helppoja.
Vierailija kirjoitti:
Helppo-Heikki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on helppoja.
Koska miesten mielestä naiset eivät saa olla helppoja.
Ei kun naiset saavat olla helppoja vain minun kanssani. 😂
Itse en jaksa enää ryömiä sitä kivistä tietä, joka vaaditaan nuoren naisen iskemiseen. (Tai edes jutuille pääsemiseen.)
Vanhemmat naiset osaa pitää baareissa hauskaa eikä oo niin veemäisiä. Nuoret menee baareihin näytille ja tekemään tanssilattialle jonku "Talent-Suomi" näytöksen. (Ja sitä performanssia ei saa mennä häirtsemään.)
Kannattaa sitten vain pitää hauskaa ja olla antamatta noille rahaa/lahjoja. Itse tunnen noita kolmekymppisiä joilla on vanhoja "sugarmamoja", jotka eivät edes tiedä sellaisia olevansa. Tädille leperrellään ummet ja lammet kuinka elinvoimainen, rohkea ja upea tämä on, jyystetään vähän ja sitten nauretaan seläntakana kun saatiin kupattua uusi Iphone.
Sääliksi käy. Moraalitonta.
Nuoremmilta ei saa omaikäiset haluavat paksuksi.
Vanhempi nainen on todennäköisesti ymmärtäväisempi eikä ala heti syytellä lähentelystä jos vähän ottaa kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Itse en jaksa enää ryömiä sitä kivistä tietä, joka vaaditaan nuoren naisen iskemiseen. (Tai edes jutuille pääsemiseen.)
Vanhemmat naiset osaa pitää baareissa hauskaa eikä oo niin veemäisiä. Nuoret menee baareihin näytille ja tekemään tanssilattialle jonku "Talent-Suomi" näytöksen. (Ja sitä performanssia ei saa mennä häirtsemään.)
ei herrajumala miten cringeä
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sitten vain pitää hauskaa ja olla antamatta noille rahaa/lahjoja. Itse tunnen noita kolmekymppisiä joilla on vanhoja "sugarmamoja", jotka eivät edes tiedä sellaisia olevansa. Tädille leperrellään ummet ja lammet kuinka elinvoimainen, rohkea ja upea tämä on, jyystetään vähän ja sitten nauretaan seläntakana kun saatiin kupattua uusi Iphone.
Sääliksi käy. Moraalitonta.
Ei tulisi mieleenkään sekoittaa rahaa mukaan seksisuhteeseen. Muutenkin edellytän, että mies tyydyttää minut aina ja seksi on kaikin puolin hyvää. Tietenkin pidän huolta siitä, että myös mies saa yhtä huikean nautinnon. Muutaman tällaisen loistavan nuoren rakastajan olen onnistunut löytämään. Suhteet ovat kestäneet vuosikausia ja kumpikin on ollut tyytyväinen. Win-win-tilanne molemmille.
Ihan sama pätee naisiin, vaikka sitä ei tällä palstalla tunnuta uskovankaan. Seksiin riittää ulkonäkö ja hauska seura, elämänkumppanilta vaaditaan paljon enemmän.
yök kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on helppoja.
Täällä Suomessa naiset ketkä liikkuu yökerhoissa ja baareissa ovat vasta helppoja ja joskus tuntuu siltä että jopa helpompia kuin miehet. Oksettavaa katsoo noita liikkuvija jakorasioita sanon minä (mies 43v)...
Vinkki: elä katso?
Vierailija kirjoitti:
Vanhoilta naisilta saa helpommin tussua eikä niille tarvitse ostaa/tarjota mitään. Päinvastoin. Minullakin on muutama tuollainen kierrossa. Tyytyvät paljon vähempään kuin minun ikäiseni ja tarpeet saa tyydytettyä.
Nuorissa naisissa on se vika että heillä on enemmän menekkiä ja näinollen vaativat enemmän panostusta.
Höpö höpö, se vanhempi nainen ei halua SINUSTA enempää. Etsii jotain hyvää ja pitää sinua siinä rinnalla, ja ehkä paria muuta. Tai ei etsi mitään vaan viihtyy itsekseen ja viihdyttää itseään sinulla. Hän ei ole epätoivoinen, koska hän ei tarvitse mitään, vain haluaa. Älä nyt itseäsi noin alenna, että olet vähään tyytyväisen tai epätoivoisen eli huonoonkin tyytyvän naisen lelu. Ehkä sulla on jotain kivaa annettavaa niihin hetkiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on helppoja.
Sitä hirveämmältä tuntuu olla nainen joka ei ole kelvannut kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Kiva tietää. Otanpa siis ilon irti elämästä. ap
Ai nyt vasta, kun joku sinulle niin sanoo av:llä!