Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen yökerhossa kolmekymppiset miehet ottivat aktiivisesti kontaktia

viisikymppinen nainen
17.02.2019 |

Olin yökerhon sinkkuillassa katsomassa, millainen meno siellä on. Aikas hurjaa touhua oli. Itse lähentelen viittäkymppiä. Porukasta suurin osa oli 20-40 v. Nuoria naisia oli paikalla runsaasti, mutta silti kolmekymppiset tulivat iskemään. En ole tottunut ihan niin suoraan toimintaan, että heti aletaan suutelemaan, mutta tuli sekin koettua. Yhden puhelinnumeron otin talteen. Ehkä voisin ottaa pienen piristysjutun itselleni kevääksi, kun mitään vakavampaakaan ei ole nyt menossa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhoilta naisilta saa helpommin tussua eikä niille tarvitse ostaa/tarjota mitään. Päinvastoin. Minullakin on muutama tuollainen kierrossa. Tyytyvät paljon vähempään kuin minun ikäiseni ja tarpeet saa tyydytettyä.

Nuorissa naisissa on se vika että heillä on enemmän menekkiä ja näinollen vaativat enemmän panostusta.

Höpö höpö, se vanhempi nainen ei halua SINUSTA enempää. Etsii jotain hyvää ja pitää sinua siinä rinnalla, ja ehkä paria muuta. Tai ei etsi mitään vaan viihtyy itsekseen ja viihdyttää itseään sinulla. Hän ei ole epätoivoinen, koska hän ei tarvitse mitään, vain haluaa. Älä nyt itseäsi noin alenna, että olet vähään tyytyväisen tai epätoivoisen eli huonoonkin tyytyvän naisen lelu. Ehkä sulla on jotain kivaa annettavaa niihin hetkiin.

Eli nuorempi nainen pitää emotionaalisena leluna ja vanhempi nainen pitää fyysisenä leluna vain? Molemmat hyväksikäyttävät kuitenkin? No eipä tarvitse vanhempia naisiakaan sitten enää tavata.

Vierailija
22/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailija kirjoitti:

Seksin suhteen miehet eivät koskaan ole olleet turhan kranttuja. Seurustelu sitten erikseen.

Miehet on helppoja.

Miehille riittää se perusajatus että kohta saa naiselta. Naiset voi valita kenet haluaa. Miehillä sama homma onnistuu vaan joltakin Chris Hemsworthilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit.

Vierailija
24/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhoilta naisilta saa helpommin tussua eikä niille tarvitse ostaa/tarjota mitään. Päinvastoin. Minullakin on muutama tuollainen kierrossa. Tyytyvät paljon vähempään kuin minun ikäiseni ja tarpeet saa tyydytettyä.

Nuorissa naisissa on se vika että heillä on enemmän menekkiä ja näinollen vaativat enemmän panostusta.

Höpö höpö, se vanhempi nainen ei halua SINUSTA enempää. Etsii jotain hyvää ja pitää sinua siinä rinnalla, ja ehkä paria muuta. Tai ei etsi mitään vaan viihtyy itsekseen ja viihdyttää itseään sinulla. Hän ei ole epätoivoinen, koska hän ei tarvitse mitään, vain haluaa. Älä nyt itseäsi noin alenna, että olet vähään tyytyväisen tai epätoivoisen eli huonoonkin tyytyvän naisen lelu. Ehkä sulla on jotain kivaa annettavaa niihin hetkiin.

Eli nuorempi nainen pitää emotionaalisena leluna ja vanhempi nainen pitää fyysisenä leluna vain? Molemmat hyväksikäyttävät kuitenkin? No eipä tarvitse vanhempia naisiakaan sitten enää tavata.

Lukutaitoa...

Vierailija
25/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa osuvasti sanottu.

Vierailija
26/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi itse kuvitella lähestyväni viisikymppistä naista enkä kyllä oikein nelikymppistäkään. 

Mutta hyvä että ap:lla on vientiä.

Vierailija
27/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemman naisen on pakko suhtautua tuolla tavalla jos haluaa nuoresta miehestä seuraa. 

Vierailija
28/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemman naisen on pakko suhtautua tuolla tavalla jos haluaa nuoresta miehestä seuraa. 

Oletko pitkäänkin ollut ”vanhempi nainen”? Minä olen. Olen tapaillut useita 21-32-vuotiaita miehiä. Jokaisella on ollut oma agendansa. Joku on halunnut fiksumpaa keskusteluseuraa, joku parisuhdetta, joku seksiä, joku kaikkea sitä tai jotain niiden väliltä. Miehet ja miesten mieltymykset ovat yksilöllisiä. Arvostan ihmisiä yksilöinä ja kohtaan heidät persoonina. Ja se en ole muuten minä, joka tekee aloitteet, en ikinä. Jotkut miehet luulevat, että kaikki miehet ovat sellaisia kuin itse on. Pidän sitä tyhmyyden merkkinä ja vähäisinä sosiaalisina kokemuksina.

Vierailija
29/46 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa tuollaista tapahtuu? Helsingissä ei ainakaan, sillä olin radalla eilen, ja nuoret naiset loistivat poissaolollaan miltei yhtä kirkkaasti kuin tummempien miesten silmänvalkuaiset.

Vierailija
30/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kaupungissa tuollaista tapahtuu? Helsingissä ei ainakaan, sillä olin radalla eilen, ja nuoret naiset loistivat poissaolollaan miltei yhtä kirkkaasti kuin tummempien miesten silmänvalkuaiset.

Minuakin kiinnostaisi missä tämä tapahtui. Ei siis ainakaan Helsingissä, en ole kuullut mistään YÖkerhon sinkkuillasta, jonne 5-kymppinen voi mennä...

Vierailija
32/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

En voisi itse kuvitella lähestyväni viisikymppistä naista enkä kyllä oikein nelikymppistäkään. 

Mutta hyvä että ap:lla on vientiä.

Suurin osa naisista ajattelee ihan samalla tavalla, ettei missään nimessä lähetyisi oman lapsensa ikäistä miestä. Se olisi todella häpeällistä.

Kuitenkin ihmiset ovat yksin, kaipaavat seuraa, ja elävät tiukoissa raameissaan. Asettavat selkeät tavoitteet parisuhteilleen kuin menisivät rohkeasti erilaisiin tilantaisiin eri ihmisten kanssa.

Mitäs, jos joku päivä vastaasi tulee nainen, joka on sinua reilusti vanhempi ja koet löytäneesi seksikkään sukulaissielusi? Kävelet pois ja elät mieluummin lopun ikääsi yksin?

Vierailija
33/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin suhteen miehet eivät koskaan ole olleet turhan kranttuja. Seurustelu sitten erikseen.

Ihan sama pätee naisiin, vaikka sitä ei tällä palstalla tunnuta uskovankaan. Seksiin riittää ulkonäkö ja hauska seura, elämänkumppanilta vaaditaan paljon enemmän.

Eli komea mies saa pienimmällä panoksella mitä haluaa vain koska on syntynyt tietynlaisella kasvojenluustolla ja pituudella .

Vierailija
34/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä ap! Nuoremmille miehille vanhempi nainen on usein seikkalu ja tottahan se on, että vanhemmat naiset on helpompia ja mutkattomampia. Siksi joskus käy niinkin, että se nuorimies rakastuu. Ihan samalla tavalla kuin nuori nainen rakastuu vanhempaan mieheen. Se elämänkokemus ja suhteellisuudentaju, kyky huomioida toista, viehättää.

Pitkään suhteeseen en itse 45-vuotiaana huolisi nuorempaa, koska en näe ikäerosuhteita kovin järkevinä. Sen lisäksi nuorimies todennäköisesti nostaisi kytkintä kuitenkin ja tulisi vaa iso poru perään. Enkä muutenkaan jaksaisi nuorten hössötystä enää päivittäin. Mutta sänkyyn, miksei. :)

Vierailija
35/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaisi missä tämä tapahtui. Ei siis ainakaan Helsingissä, en ole kuullut mistään YÖkerhon sinkkuillasta, jonne 5-kymppinen voi mennä...

Tapahtui Helsingin naapurikaupungissa. Tietääkseni sinkkuiltaan ei ollut mitään ikärajaa, eikä minua käännytetty ovelta pois. ap

Vierailija
36/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo-Heikki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on helppoja.

Niin olemmekin. Miksi naiset sitten ovat niin vaikeita?

Ehkä vuosisatoja jatkunut huorittelu, seksuaaliväkivalta ja naisten seksuaalisuuden tuomitseminen vaikuttaa jotenkin. Villi arvaus.

Vierailija
37/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui Helsingin naapurikaupungissa. Tietääkseni sinkkuiltaan ei ollut mitään ikärajaa, eikä minua käännytetty ovelta pois. ap

Tulisuudelma, tuo kuuluisa jämäihmisten ampumarata.

Vierailija
38/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama pätee naisiin, vaikka sitä ei tällä palstalla tunnuta uskovankaan. Seksiin riittää ulkonäkö ja hauska seura, elämänkumppanilta vaaditaan paljon enemmän.

Eli komea mies saa pienimmällä panoksella mitä haluaa vain koska on syntynyt tietynlaisella kasvojenluustolla ja pituudella .

Miksi ei saisi? Tai miksi ei saisi saada?

Vierailija
39/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pilde se on sinullakin ja viisikymppinen nainen jo vähitellen tietää mitä haluaa ja osaa myös sanoa sen ainakin itseään nuoremmalle.

Vierailija
40/46 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskota, koska itsekin todistit juuri että seksin saamiseen ilman parisuhdetta vaaditaan enemmän.

Parisuhteen saa se 80%.

Kuinka suuri osa miehistä on naisten silmissä komeita ja hauskoja? Yli 80%? Niinpä, koska vaaditaan komeutta ja hauskuutta, seksiin vaaditaan enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän