Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen mies kourii ja puhuu seksuaalisävytteisiä hakiessaan lapsia

Vierailija
17.02.2019 |

Tiedän, että saan paljon haukkuja. Ajattelin vaan kysyä täältä, josko jollakin olisi ollut eron jälkeen samaa ongelmaa, ja miten saitte sen loppumaan.

Aina kun lasten isä hakee lapsia luotani, hän saattaa puristella ja puhua seksuaalisesti minulle, olen monta kertaa sanonut että voisitko lopettaa ja hän onkin hetken aikaa kunnolla. Mutta sitten aina alkaa uudestaan. Pyrin pitämään tilanteet kun lapset vaihtaa paikkaa lyhyinä ja joskus menemme vastaan kerrostalon alaovelle. Tässä kulkee paljon porukkaa, joten siinä hän ei voi sitä harrastaa, mutta silloin yleensä katsoo minua vienosti hymyillen ja saattaa sanoa ohimennen jotakin halventavaa. Lapset on pieniä, 1v ja 3v, etteivät ymmärrä kaikkea, mutta kyllähän aistivat...

Mitä olisi tehtävissä? Tapaamispaikka?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin nuoret lapset ja ero tullut? Ihmisten vastuuttomuus ei lakkaa hämmästyttämästä.

Miten uskallat tuomita noin niukkojen taustatietojen perusteella?

Eron syynähän voi olla esim. väkivaltainen isä. Jos on käyttänyt fyysisen väkivallan sijaan henkistä tai taloudellista väkivaltaa lasten äitiä kohtaan, saa silti tavata lapsia.

Tai voi olla ettei ole. Mehän emme sitä tiedä.

Vierailija
22/35 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että erosit. Ei kuulosta miellyttävältä henkilöltä ollenkaan. Julkinen paikka vaihtoihin ja ehdoton kielto miehelle moiseen halventavaan käytökseen. Pääsisikö joku ystäväsi paikalle?

Onko sopivaa seuraa pienille lapsille? Oletko tästä huolissasi? Jos epäilyttää niin yhteys sossuun/lastenvalvojaan ja pohtimaan riittäisikö harvemmat tapaamiset tai pelkkä elatusmaksu mieheltä niin ei tarvitsisi tavata.Onko esim.miehen vanhemmat mukana lasten elämässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli syynä eroonne?

Vierailija
24/35 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin nuoret lapset ja ero tullut? Ihmisten vastuuttomuus ei lakkaa hämmästyttämästä.

Miten uskallat tuomita noin niukkojen taustatietojen perusteella?

Eron syynähän voi olla esim. väkivaltainen isä. Jos on käyttänyt fyysisen väkivallan sijaan henkistä tai taloudellista väkivaltaa lasten äitiä kohtaan, saa silti tavata lapsia.

Tai voi olla ettei ole. Mehän emme sitä tiedä.

Samoissa lakanoissa peuhattu ilman ehkäisyä vain muutama kuukausi ennen eroa. Kuulostaa kyllä aika vastuuttomalta ja suunnittelemattomalta molemmilta.

Vierailija
25/35 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vinkuminen ja ala jakamaan sille kakkosta. Ei pari kertaa viikossa ole paha.

Vierailija
26/35 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen viesti paljasti provoksi. Jos käy käsiksi niin todellakin täytyy rikoksen tunnusmerkistö, varsinkin jos olet kieltänyt koskemasta. Älä levitä väärää tietoa paskajutuissasi.

Vierailija
27/35 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että erosit. Ei kuulosta miellyttävältä henkilöltä ollenkaan. Julkinen paikka vaihtoihin ja ehdoton kielto miehelle moiseen halventavaan käytökseen. Pääsisikö joku ystäväsi paikalle?

Onko sopivaa seuraa pienille lapsille? Oletko tästä huolissasi? Jos epäilyttää niin yhteys sossuun/lastenvalvojaan ja pohtimaan riittäisikö harvemmat tapaamiset tai pelkkä elatusmaksu mieheltä niin ei tarvitsisi tavata.Onko esim.miehen vanhemmat mukana lasten elämässä?

Huolehtii lapsista jopa hieman ylihuolehtivasti. Hän soittaa itse sossuille, että minä en hänen mielestään huolehdi riittävästi ja sossut käyneet tarkastuskäynneillä luonani. Nut kun olen saanut sossut vakuutettua että huolehdin, niin voiko asia taas kääntyä päälaelleen jos ilmoitan? Ap

Vierailija
28/35 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit nyt harjoitella itsesi puolustamista. Kuten jo sanoit mies lopettaa hetkeksi. Nyt vaan toistat samaa tarpeeksi monta kertaa.

Vierailija
29/35 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Elisa! :)

Vierailija
30/35 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet antanut hänen maalata sossuille sinusta epähuolehtivan äidin? Onneksi olkoon, nyt hän on puhunut ne sossut puolelleen ja et voi tehdä mitään..

Vierailija
31/35 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolehtii lapsista jopa hieman ylihuolehtivasti. Hän soittaa itse sossuille, että minä en hänen mielestään huolehdi riittävästi ja sossut käyneet tarkastuskäynneillä luonani. Nut kun olen saanut sossut vakuutettua että huolehdin, niin voiko asia taas kääntyä päälaelleen jos ilmoitan? Ap

Huolehtii lapsista ylihuolehtivasti, mutta kourii ja puhuu asiattomia lasten nähden? Ei oikein vaikuta lasten hyvinvoinnista huolehtivalta minusta.

Vierailija
32/35 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäisi tehdä kun exää pitää käydä panemassa, laittaa viestejä että tulisitko yöksi ym.

Ja Itse halusi erota.

Vierailija
33/35 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet selväksi ettei tuo käy ja että teet rikosilmoituksen jos se jatkuu. Ja sitten teet niin jos vielä jatkaa. Tyhjä uhkaus on huonompi kuin et tekisi mitään.

Vierailija
34/35 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida poliisit Elisaa uskoa :D

Vierailija
35/35 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos suostuisit kerran siihen seksiin niin tuo saattaisi loppua? Vai taidat olla jo suostunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan