Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua ymmärtämään miestä, miten kysyä vaikuttamatta tyrkyltä yms.

Vierailija
21.07.2008 |

Ah ja voih kun parisuhde on vaikeaa! Olen tavannut yhden valtavan ihanan miehen josta todella, todella pidän ja olen luullut tietäväni, että asia on niin myös toisinpäin.

Olemme tapailleet vasta muutaman viikon, eli kyseessä on todella tuore suhde. Olemme tunteneet jo pidemmän aikaa, mutta vasta vähän aikaa sitten saimme suumme auki tunteidemme suhteen. Olemme viettäneet tiiviisti aikaa yhdessä, käyneet syömässä jne.

Perjantaihin saakka mieheltä tuli joka aamu hyvän huomenen toivotus kullalle ja viesteissä ja puheissa kehui minua ja kertoi kuinka ihana olen ja kuinka hänellä on ikävä, kun emme ole yhdessä yms. "siirappista" mikä kieltämättä sai todella hyvälle tuulelle :)

Mutta sitten tuli viikonloppu ja jokin on muuttunut, aamulla toivotettiin vain hyvät huomenet, kulta sana puuttui, kun olen kertonut hänelle, että pidän hänestä hän ei enää vastaa siihen mitään vaan ohittaa koko asian ja kysyy/sanoo jotain ihan muuta, hän ei enää sano ikävöivänsä minua, vaikka vielä perjantaina laittoi mulle viestin 10 minuuttia tapaamisemme jälkeen, että hänellä on ikävä.

Muutos on oikeasti valtava, suoraan en kehtaa kysyä, että mikä on, etten vaikuta liian päällekäyvältä, mutta miten mä voisin sitä "ohimennen" tiedustella, että missä mennään...

Auttakaa!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ylianalysoi asiaa varsinkaan miehelle. Ole itse tosi etäinen ja lopeta ehdottomasti kulta-viestien lähettely! Mies on saattanut pelästyä liian "sitovaa" lähestymistäsi ja haluaa hengailla vähemmän vakavasti tässä vaiheessa.

Ole etäinen ja cool, kehitä itsellesi muuta tekemistä ette funtsi asiaa niin paljon, näytä että sinulla on muutakin elämää.

Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä viestittää sitä piakkoin, usko minua!

Nimim. paljon kokemusta

Vierailija
22/28 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailen aika samaan tapaan kuin aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää pelata jotain typeriä pelejä aina, jeesus. Ole etäinen, ole sitä ole tätä. Paras neuvo: ole oma itsesi, jos ei kelpaa niin ei ole oikea tyyppi sulle.

Vierailija
24/28 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ladellen kultaviestejä että ollen latelematta. Jokaisessa meissä on kapasiteettia molempiin.

Vierailija
25/28 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika jännä, että mies sit edes viitsii laittaa mitään viestejä jos ei kiinnosta. Mitään syytä hän ei kertonut ;(

Siltä tuli todella omituinen viesti ja soitin hänelle ja kysyin viestistä niin hän vain totesi, että ei se ole mitään, että unohda koko juttu, löi luurin korvaan ja se oli siinä.

Tosi kypsää käytöstä mieheltä (ikää 35vuotta sillä, eli ei ole kyse mistään keskenkasvuisesta), kun tietäisi edes mikä se syy on!

Mua vituttaa niin ankarasti, vituttaa aamusta iltaan, vituttaa on kaikki turhaa, vittu kun vituttaa... ja sillai

Vierailija
26/28 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Pilven kultareuna on se että jos se mies on jotenkin epävakainen tai epäluotettava niin hyvä että tuli heti ilmi ennen kuin olet tuhlannut monta vuotta elämästäsi tuulten tarkkailuun

Vierailija
27/28 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo oli ohi näin pian. Myöhemmin olisi tuntunut vielä paljon pahemmalta.

Vierailija
28/28 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan samalle ku mulla oli yhden miehen kanssa. Mutta juuri kuten äskeinen sanoi, on hyvä että tuli ilmi jo nyt, olisit nimittäin voinut tuhlata kuukausia tuohon leikkiin. Nyt itket itkut ja sitten päin uusia seikkailuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan