Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Femedan 3/4d -ultrasta kokemuksia?

17.05.2006 |

Alkuraskauden ultrasta taisikin jo olla joku ketju, mutta...Tietäisikö joku Hgin Femedassa käynyt jotain ko ultrasta...

1. Minkä hintainen 3/4d -ultra oli (kokonaisuudessaan ja paljon maksettavaksi jäi kelakorvausten jälkeen)?

2. Tekeekö se " Bruno" kaikki 3/4d -ultraukset, vai tekevätkö muutkin lääkärit niitä? Minkälainen lääkäri Bruno oli? Jos jotkut muutkin lääkärit tekevät niitä, ovatko edullisempia kuin Bruno?

3. Kannattiko käydä vai oliko vain rahan tuhlausta?

Muitakin kokemuksia voi kirjoitella. Kiitos =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

grandezza80:

1. Minkä hintainen 3/4d -ultra oli (kokonaisuudessaan ja paljon maksettavaksi jäi kelakorvausten jälkeen)?

2. Tekeekö se " Bruno" kaikki 3/4d -ultraukset, vai tekevätkö muutkin lääkärit niitä? Minkälainen lääkäri Bruno oli? Jos jotkut muutkin lääkärit tekevät niitä, ovatko edullisempia kuin Bruno?

Muitakin kokemuksia voi kirjoitella. Kiitos =)

Kävimme juuri viikko sitten kyseisellä klinikalla, Tampereelta ja en kadu, että käytiin :)

1. Kokonaisuudessaan hinta taisi olla 204euroa siitä kun menee kelakorvaus, mikä menee siellä paikan päällä, kunhan muistat ottaa Kela-kortin mukaasi :) Maksettavaksi jää 140,90e

2. Kyllä Bruno on ainoa lääkäri joka kyseisellä klinikalla tekee kyseistä ultraa. Lääkärinä Bruno oli loistava. Itse tykkäsin kovasti. Kertoo asiat selkeästi ja vastaa kysymyksiin. Erittäin sympaattinen lääkäri :)

3. Mun mielipiteeni käymisestä. Kannatti käydä, selvisi, että lapsi on täysin terve. 4d-ultrassa kun näkyy kaikki jo selvästi. Kitalaki,- suuhalkiot, munuiaset, sydän. Lääkäri katsoi tarkkaan kaikki. Sormet ja varpaat on kaikki tallella :)

Myös sukupuoli haluttiin tietää, tai sanotaanko että varmistaa, meille kun rakenneultrassa jo sukupuoli kerrottiin, mutta 4d-ultrahan on paljon varmempi, joten nyt tiedän, että esikoisen vaatteita voi alkaa kantaa kirpparille ja tilalle voi ostaa sitten hempeemmään värisiä vaatteita :)

Mukaan saat nipun kuvia ja DVD:n. Itse olin tyytyväinen kuviinkin, mutt mies tykkäsi kun sai kaikki DVD:lle :) Mulle lapsi on toinen, miehelle ensimmäinen joten kaikki on uutta ja ihmeellistä :)

Kokemushan tuo oli kaiken joukossa.

Toki jos rahasta on kiinni niin kannattaa miettiä, eihän 4d-ultra kuitenkaan ole mikään välttämätön, ilmankin pärjää. :)

Vierailija
2/4 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minä myös tykkäsin, ja suosittelen lämpimästi.

1. Meillä hinnaksi tuli 199¿ ( - korvaukset)

2. Lääkärinä oli Bruno, ja hän oli hyvin perusteellisen oloinen, selkeä ja mukava. Kaikki käytiin perusteellisesti läpi, eikä kysyttävää paljon jäänytkään..

3. Tuli siitä ultrasta tosi varma olo, vauva konkretisoitui ja rauhoitti nähdä yksityiskohtaisesti että kaikki näyttää tässä vaiheessa hyvältä. Oli sen rahan väärtti!

-B-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä viikolla kävitte 3d-ultrassa?? Ite varasin ultran viikolle 23, ku sanottiin et parhaiten näkyy 20-28rv...

Vierailija
4/4 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me maksoimme 137 ¿ muistaakseni korvausten jälkeen

Tietääkseni Bruno tekee niitä.

oli mahtava kokemus. oli tosi ihanaa nähdä vauvaa ja saada tietää hieman enemmän siitä. eihän oo 100% varmaa että on terve mutta ainakin mun olo parani kun sai edes hieman varmuutta. muutenkin ihan vaan kokemuksena oli tosi kivaa kun näytössä vauva oli niin täydellinen ja oli ihan kuin olisi ollu masun sisällä. muille voi kuulema olla hieman pelottavaakin. ite olen tosi tyytyväinen että käytiin. mukaan saatiin dvd ja hirveesti kuvia ja vielä kirjallinen seloste mikä näkyi. sukupuolikin selvis. käytiin rv 23+4.

my_selene ja 3. tyttö rv 38+2