Miten tällaisen elämänvaiheen yli oikein jaksaa kun kukaan ei tyydytä tarpeitani ja itse on joka päivä jaksettava vastata muiden tarpeisiin?
T: perheenäiti jonka mies ei halua seksiä
Kommentit (39)
Kyllä siihen tottuu. Pikkuhiljaa katkeroituu ja alkaa vihata niitä vaatijoita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli omaishoitovuosina rakastaja.
Ei auta perheeseen sidottua äitiä, jolla ei ole mahdollisuuta mihinkään kaksoiselämään jo oman ajan puutteen takia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen tottuu. Pikkuhiljaa katkeroituu ja alkaa vihata niitä vaatijoita.
Entä jos ei vain totu? Eikä haluttaisi elää vuosia vihassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta perheeseen sidottua äitiä, jolla ei ole mahdollisuuta mihinkään kaksoiselämään jo oman ajan puutteen takia. Ap
Sellainen mäkin olin. Järjestelykysymys, tosin ei ehkä varauksetta suositeltava vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mäkin olin. Järjestelykysymys, tosin ei ehkä varauksetta suositeltava vaihtoehto.
No miten järjestit asian? Ap
Miksi mies ei halua seksiä? Onko etsinyt siihen apua?
Olet liian kiireinen, miksi? Liikaa ansiotyötä, pitkät työmatkat? Perheenjäsenten harrastukset? Omat vanhemmat tai muut tarvitsevat apuasi? Kaikki kotityöt sinun harteillasi? Nukut huonosti, syöt väärin, et saa sopivaa palauttavaa liikuntaa ja lepoa, yksikin niistä tekee tehottomaksi, onko näin sinun kohdallasi?
Vierailija kirjoitti:
Olet liian kiireinen, miksi? Liikaa ansiotyötä, pitkät työmatkat? Perheenjäsenten harrastukset? Omat vanhemmat tai muut tarvitsevat apuasi? Kaikki kotityöt sinun harteillasi? Nukut huonosti, syöt väärin, et saa sopivaa palauttavaa liikuntaa ja lepoa, yksikin niistä tekee tehottomaksi, onko näin sinun kohdallasi?
Parisuhdeongelmien takia kuulemma ei halua. Minusta taas seksittömyys on suurin ongelma.
En edes ole liian kiireinen, vaan liian tehoton juurikin seksinpuutteen takia. Liikaa aikaa menee vain kännykällä istumiseen koska olen ahdistunut seksinpuutteen takia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdeongelmien takia kuulemma ei halua. Minusta taas seksittömyys on suurin ongelma.
En edes ole liian kiireinen, vaan liian tehoton juurikin seksinpuutteen takia. Liikaa aikaa menee vain kännykällä istumiseen koska olen ahdistunut seksinpuutteen takia.
Ap
Luepa kirjoittamasi uudelleen ja mieti, mikä parisuhteessanne voisi olla vialla. Me muut tiedetään kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApLuepa kirjoittamasi uudelleen ja mieti, mikä parisuhteessanne voisi olla vialla. Me muut tiedetään kyllä.
Ai tiedätte? Ette varmasti tiedä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, rinnastat omat seksuaaliset tarpeesi lasten hoivaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, rinnastat omat seksuaaliset tarpeesi lasten hoivaamiseen.
Kyllä, niinpä taidan tehdä. Onko se niin ihmeellistä? Koen lasten tarpeisiin vastaamisen työnä, jonka vastapainoksi minun pitäisi saada itsellenikin jotain ja se jokin mikä eniten auttaa minua jaksamaan on seksi, jota en nyt saa. Ap
Vaimo istuu kaiken liikenevän ajan puhelumella/koneella ja vuodattaa nettiin turhautumistaan, miestä tympäsee, kun arkirutiinit ei suju ja tämä ilmenee haluttomuutena. Ehkä koti on siivoton, ruokaa ei viitsitä laittaa jne. Koska vaimo on "tehoton" kun ei saa munaa.
Voishan se mieskin siivota ja huushollata, varsinkin, jos hän on se, jota asia eniten vaivaa. Mutta seksihaluja se tuskin lisää.
Ratkasuksi ehdotan eroa. Ja seuraavassa suhteessa ap, muista että parisuhde (ainakin sillon jos asutaan yhdessä) on muutakin ku panemista.
Onhan se vaikea tilanne jos asuu maassa missä ei saa erota kuolemanrangaistuksen uhalla. Tai jos eroaa niin joutuu suvun miesten kivittämäksi .
en tiedä suomessa sitten .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApLuepa kirjoittamasi uudelleen ja mieti, mikä parisuhteessanne voisi olla vialla. Me muut tiedetään kyllä.
Ai tiedätte? Ette varmasti tiedä. Ap
No kyllä sen jo tuosta yhdestä lauseesta pystyy lukemaan, että sinä tiedät miehen asiat paremmin kuin hän itse. Ja siksi mies ei todellakaan halua seksiä kanssasi.
Ajattele positiivisesti; sinulla se on vain vaihe. Toisilla se kestää koko elämän.
???