Tästähän tuli kiva lapsivapaa ilta kaksin :( Yritin näyttää miehelle netistä rivitalo-asuntoa josta olen kiinnostunut, haluamme sii vuokra-asunnosta pois
Ja mies suoraan sanoen pimahti . Huusi ettei halua mitään pikkupihaa ja seinänaapureita, kuolema mielummin kuin rivitalo ! Koetin rauhoitella ja huusu uudestaan että kuolema mielummin minkä jälkeen meni suihkuun. On ollut siellä aika pitkään, mutta tuskin se nyt tosissaan veti ranteita auki.
En ymmärrä, miksei kohtulisella vastikkeella oleva 4 + keittiö rivari kelpaisi. Tuossa mihin iskin silmäni, on vielä yllättän iso metsään avautuva takapiha.
Kommentit (21)
Veikkaan, että olet kotiäiti ja mies on ainoa, joka tuo leivän pöytään. Onko näin?
Jos miehesi ei halua rivitaloasuntoon, niin sinun pitäisi kunnioittaa hänenkin toivettaan. Kuulostaa siltä, ettette ole edes puhuneet asiasta. Käykää läpi vaihtoehdot ja koittakaa löytää kompromissi.
Esim. jos miehesi tykkäisi vain omakotitaloista, kävisitte katsomassa pari sellaista vaihtoehtoa ja samaten sinun valitsemasi pari rivaria. Ehkä molemmille heräisi plussia ja miinuksia, mitä voisitte sitten käydä läpi. Eipäs juupas -kinastelu ei johda mihinkään.
Kuka haluaa rivi-tai kerrostaloon?
Ostakaa omakotitalo niin on edes oma rauha.
Ymmärrän miehesi pimahtamisen.
Eikö näistä keskustella lainkaan seurusteluaikana tai edes ennen lapsia?
Ihan hlvetin kiva lapsivapaa ilta. Ei sattuis olla mitään muuta tekemistä?
Miehesi pimahti kun ehdotit hänelle kaikista asumismuodoista kusisinta. Mikä tuossa nyt on niin ihmeellistä, että piti siitä oikein aloitus tehdä?
Ei tuo miehen reaktio ole ihan normaalia.
mahtava keskusteluyhteys teillä.
mulla oli kanssa kaikesta huutava mies, 20 vuotta kuuntelin, sitten nostin kytkintä. vöhän pelotti lasten puolesta, mutta kaikki nautimme huutovapaasta kodista.
Olikohan nyt ensimmäinen asunto mitä näytit miehellesi? Joko miehesi on täysi sekopää tai olet näyttänyt asuntoja niin paljon, että tämä yksi oli vain yksinkertaisesti liikaa...
Olemme etsineen taloa kohta vuoden, ekaluokkaien kyselee milloin saa sen luvatun oman huoneen.
Jos ei sopivaa ok-taloa löydy, minusta rivarikin olisi hyvä. En ollut jankkaamassa että ostetaan tämä vaan koetn näyttää kys. asunnon ja keskustella.
Mies lähti nyt taksilla baariin. On kovassa humalassa, ei ole vuosiin tuossa kunnossa. Minä juon yksin kotona viiniä joka ostettiin meille.
ap
Oliko siitä nyt pakko keskustella lapsivapaana iltana. Olisitte vaan rentoutuneet ja menneet yhdessä sinne baariin. Noista talojutuista varmaan ehtii puhua arkenakin. Ehkä miehesi ei vaan tänään jaksanut vääntää aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Olemme etsineen taloa kohta vuoden, ekaluokkaien kyselee milloin saa sen luvatun oman huoneen.
Jos ei sopivaa ok-taloa löydy, minusta rivarikin olisi hyvä. En ollut jankkaamassa että ostetaan tämä vaan koetn näyttää kys. asunnon ja keskustella.
Mies lähti nyt taksilla baariin. On kovassa humalassa, ei ole vuosiin tuossa kunnossa. Minä juon yksin kotona viiniä joka ostettiin meille.
ap
Kai tämä on provo eikä kukaan oikeasti altista lapsiaan tuollaiselle hullulle?
Vierailija kirjoitti:
ap
Ah. Eli miehelle koitti reality check tulotason suhteen. Ei olekaan okt-asuja, on korkeintaan rivariasuja noin varallisuuden puolesta, ja sekös otti koville.
Miksi kukaan haluaisi asua omakotitalossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kai tämä on provo eikä kukaan oikeasti altista lapsiaan tuollaiselle hullulle?
Ei mies ole hullu, tämä oli ensmmmäinen tääkllinen hullukohtaus ja lapset on kummitädillään yötä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ah. Eli miehelle koitti reality check tulotason suhteen. Ei olekaan okt-asuja, on korkeintaan rivariasuja noin varallisuuden puolesta, ja sekös otti koville.
Ehkä vähän joo. Ei me paljon juhlita kun minä siivoan ja mies on vartija.
ap
No jos veti ranteet auki, voitte ostaa sen lasten kanssa.