Entäpä jos Trump on sen muurin suhteen oikeassa ja me kaikki muut väärässä?
Jospa hönellä onkin sellaista valtiomiesmäistä visiointitaitoa, joka meitä kaikilta muilta puuttuu. Hyväksyisitkö tällöin häneltä lähes kaikki keinot hankkeen toteuttamiseksi?
Kommentit (20)
Eli onko demlib tiedotusvälineistö oikeassa vai ei? Ei.
en, koska ongelmien listalla tuo on aika alhaalla. sen muurivaahtoaminen on enemmän symbolista kuin käytännöllistä, haluaa vaan sen koska haluaa.
se on niin seniili ettei mitään tieteellistä perustelua kannata edes odottaa.
Ketkä kaikki muut? Minä olen Trumpin kanssa samaa mieltä. Muurista ja monesta muustakin asiasta.
raja on hemmetin pitkä ja kulkee yksityistonttienkin läpi, eli asia on paljon monimutkaisempi kuin monet tietävätkään. eli ei ole kyse siitä onko se oikeassa vai väärässä vaan siitä, että nuo resurssit voisi ohjata muualle ja trumpia äänestäneetkin rajatonttien omistajat eivät ole muurin kannalla. kuviteltu hyöty ei ole kulujen kanssa hyvässä suhteessa.
Entä jos joulupukki on sittenkin olemassa? Samanlainen kysymys kuin ap:n esittämä.
Entä jos Putin on Krimin suhteen oikeassa ja me kaikki muut väärässä? Ei sitä tiedä, mutta jossittelu ei riitä, vaan sen muurinrakentajan / valloittajan pitää saada muutkin vakuuttuneiksi asiastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä kaikki muut? Minä olen Trumpin kanssa samaa mieltä. Muurista ja monesta muustakin asiasta.
Sama. Ärsyttää kun tätä ei saisi ääneen sanoa.
En ymmärrä tätä Trumpin sekoilua ollenkaan. Siellä on raja-aitaa jo kriittisimmät kohdat täynnä, loput rajat vetää luonto sekä rajavalvonta. Demarit haluaa lisää rajavalvontaa, tämä ei donaldille käy kun iso vauva haluaa sen muurin joka olis isompi kuin Kiinanmuuri ja näkyisi kuusta asti..Näin on sanonut. Muurissa koreilisi varmasti Trumpin nimikin kultaisin kirjaimin.
Trump 2020! Unkarissa ja Usassa vielä johtajia! Mistä saatais meille..
Vierailija kirjoitti:
Jospa hönellä onkin sellaista valtiomiesmäistä visiointitaitoa, joka meitä kaikilta muilta puuttuu. Hyväksyisitkö tällöin häneltä lähes kaikki keinot hankkeen toteuttamiseksi?
Jos oikeasti rajaturvallisuutta valvovat tahot Usassa ovat sitä mieltä, että elektroninen valvonta olisi tehokkaampaa, ja käyttäisivät rahat mieluummin siihen, miten ihmeessä jollain vanhalla äijällä, joka on koko ikänsä ollut isänsä rahoilla leikkivä playboy, voisi olla jotain suurempaa viisautta?
Entä jos muovit meressä onkin merien pelastus. Onko kukaan tullut ajatelleeksi. Ehkä meidän pitäisi heittää kaikki jäte meriin ja pelastaa tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä Trumpin sekoilua ollenkaan. Siellä on raja-aitaa jo kriittisimmät kohdat täynnä, loput rajat vetää luonto sekä rajavalvonta. Demarit haluaa lisää rajavalvontaa, tämä ei donaldille käy kun iso vauva haluaa sen muurin joka olis isompi kuin Kiinanmuuri ja näkyisi kuusta asti..Näin on sanonut. Muurissa koreilisi varmasti Trumpin nimikin kultaisin kirjaimin.
-18 vaalien nöyryytyksen jälkeen tajusi, ettei tule valituksi 2020 ellei jotain muutu. Ja siksi palasi muurin ääreen, jota ei ollut yrittänyt rakentaa sen kahden vuoden aikana, kun kongressi oli omilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti rajaturvallisuutta valvovat tahot Usassa ovat sitä mieltä, että elektroninen valvonta olisi tehokkaampaa, ja käyttäisivät rahat mieluummin siihen, miten ihmeessä jollain vanhalla äijällä, joka on koko ikänsä ollut isänsä rahoilla leikkivä playboy, voisi olla jotain suurempaa viisautta?
. MUT KU MÄ HALUUUUN!
Vierailija kirjoitti:
Ei suatana...mitä jos joku vapaaehtoistaho pykäisi pystyyn kampanjan, että duunataan sinne rajalle maastoon niin isoilla kirjaimilla DONALD TRUMP IS GREAT, että näkyisi Kuuhun asti, niin jäisikö kaikki siihen, tyydyttäisikö se Trumpetin tarvetta jäädä historiankirjoihin. Olisi samassa porukassa Rooman keisari HadriAnuksen kanssa muurien pykääjänä. Ja ne kirjaimet maastoon voi tehdä kasveilla tai niikuin Nazcassa polkujen avulla.
Jep. Suomessa näin. Kelpaa Suomessa vaan ei Amerikassa? En keksi muuta syytä vaikka suomalaisen asiaa vastustaa kuin Trump. Ja tuskin keksii kukaan muukaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3394004/mita-suomessa-tehtaisiin-jos-va…
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuri mielestäni pitää rakentaa. Kyllä se hillitsee laitonta tulemista ja huumeiden liikettä.
Kyllähän ne laittomat tulijat pääsevät kiertämään toiselta rajalta. Naurettava ja naiivi ajatus Trumpilta, että vain Meksikon rajalle rakennettu muuri estäisi laittomien pääsyn maahan. Etsivät toisen reitin, jos ovat tullakseen. Mutta toisaalta enpä ole koskaan Trumpin kaltaiselta tumpulta mitään fiksua odottanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuri mielestäni pitää rakentaa. Kyllä se hillitsee laitonta tulemista ja huumeiden liikettä.
Huumeet ja laittomat siirtolaiset tulee jo nyt rajan yli pääsääntöisesti ihan muita reittejä kun jollain jalkapatikalla aavikon yli. Siirtolaiset tulevat ihan laillisen viisumin kanssa maahan, ja eivät sitten vain koskaan lähde maasta. Huumeet puolestaan piilotetaan tavallisen rahdin sekaan ja tulevat maahan satamien kautta. Huumeita viedään rajan yli myös tunneleita pitkin jotka alittavat muurit niiltä kohdin kun sellainen on jo rakennettu (muurihan on jo olemassa monin paikoin rajaa). Koska muurit eivät todistetusti ole estäneet mitään tähänkään mennessä, vaan ne joko alitetaan tai siirtolaiset ja huumeet tulevat maahan muuta kautta, vaikea kuvitella mitä koko rakennusprojektilla kuvitellaan saavutettavan. Itse luulen, että Trump itsekin ymmärtää sen olevan turha projekti jolla lähinnä miellytetään yksinkertaisia ratkaisuja halajavaa väestönosaa.
Jokainen joka on sitä mieltä ettei muuri estä laitonta maahantuloa, kokeilkoon itse kiivetä siitä yli.