Naiset, tykkäättekö katsella ilman paitaa treenaavia miehiä kuntosalilla?
Kommentit (15)
En. Yököttää pelkkä ajatus sen hikikropan märistä hikilänteistä laitteissa.
En, musta se on vaan noloa että pitää esitellä muskeleita siellä kaikelle kansalle.
En tykkä. Keskittyminen häiriintyy. Aiheuttaaa syntisiä ajatuksia. Ne paidat päälle HETI!
En tykkää, enkä oikein ymmärrä sitäkään kun nykyään näkee naisia/teinityttöjä salilla ilman paitaa, pelkissä urheiluliiveissä... millon tosta tuli trendi?
Kyllä, etenkin lihaksikkaita hopeakettuja.
Yyyyyäääkkk!!!! Tuollaisesta miehestä tulee vastenmielinen olo vaikka olisi miten hyvä kroppainen!!
En, ja se on jopa kiellettyä siellä. Juurikin hygieniasyistä, kuten kakkonen sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, etenkin lihaksikkaita hopeakettuja.
Hämmästelin miksi kettu mainittiin vasta 7. viestissä. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Yyyyyäääkkk!!!! Tuollaisesta miehestä tulee vastenmielinen olo vaikka olisi miten hyvä kroppainen!!
Entäs tyrkkynaiset?
Tuollaiset miehet ovat salilla eniten kiinnostuneita itsestään ja katselevat peilistä ihaillen lihaksiaan. Ei kiitos.
En. En itse asiassa käy saleilla sen takia, että siellä käy tietynlaisia miehiä, joista liian suuri osa ei tajua, että ainakaan kaikki naiset eivät käy siellä miesten takia ts. katsomassa/iskemässä miehiä tai esittelemässä itseään. Toisekseen en kestänyt sitä äijähien hajua, hyi hitto.
Ainoa naistensali meilläpäin on hiton kallis. Nyt liikun siis muuten, en enää käy salilla.
Ja siis olen naimisissa ja tykkään kyllä miehistä, mutten siitä tietystä salimiestyypistä, joka on itse täysin varma charmistaan (😷). Enkä siitä löyhkästä.
Katselen useinkin ilman paitaa.
T. Puuma 60v
Enpä ole koskaan moiseen otukseen salilla törmännyt.
en