Mitä mieltä nenäkorusta aikuisella naisella?
Haluaisin ottaa ja varmaan otankin joskus!!! Hahaa!!! (Semmoisen pienen timantin, ei mitään lehmänrinkulaa)
Kommentit (61)
Septumit on kivoja, sivussa olevat lävistykset vähän blaah. Mutta muotihan nyt sahaa edestakaisin.
Ruma lapsilla ja aikuisilla. Korujen tehtävä on koristaa ihmistä joka ei ole muuten korea.
Jokaisen oma asia. Mikäli tulee hyvä fiilis ja tykkää, niin siitä vaan.
Kyllä mulle tulee mieleen bi-seksuaali tai lesbo.
Itse olen sen verran vanhanaikainen, etten pidä muista lävistyksistä kuin korvanipukat (naisella molemmat, miehellä toinen). Mutta jos jotain nenään täytyy laittaa, niin juuri sellainen pieni jalokivi toisessa sierainkannessa on ok.
ilmiannettu naista esineellistävänä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle tulee mieleen bi-seksuaali tai lesbo.
Jaaa onko se sitten hyvä vai huono asia?
Ihan ok, mut se lehmänrengas on ihan kauhee
-Markku77
Mielestäni nainen on kauneimmillaan ilman koruja sekä ehdottomasti ilman tatuointeja. Ihmisruumiin tatuointi on mielestäni vastenmielistä, ihmisen keho sellaisenaan on pyhä. Tatuoinnit ovat usein hienoja taideteoksia sitä en sano, riittää kuitenkin että piirretään paperille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, mut se lehmänrengas on ihan kauhee
-Markku77
Tarkoitat varmaan korvakoruja. Lehmillähän on korvamerkinnät.
Sopivat erittäin hyvin kauniille ja sirokasvoisille intialaisnaisille, joilla on upea iho.
Vierailija kirjoitti:
Kuuma kisssa.
Eii se kertoo siitä että naiseessa on luonnettta lyödä vähän nyrkkiä pöytäään. Sellasta tarvitaan.
Mä otin nenäkorun pois yli 20 vuotta sitten (lähdin vaihtoon, eikä siellä saanut koulussa olla lävistyksiä) ja ajattelin ottaa nyt uudestaan.
Tykkään.
T. Aikuinen jolla on nenäkoru