Olen käynyt hiustensiirrossa (katso kuvat ennen ja jälkeen operaation)
Tältä hiukseni näyttivät ennen hiustensiirtoa:
Aloin kaljuuntumaan jo 16-vuotiaana ja sinnittelin finasteridilla ja rogainella vuoteen 2016 asti. Tältä pääni näytti hiustensiirron jälkeen ennen arpien parantumista ja hiusten kasvamista takaisin:
Tässä onnistunut lopputulos:
Minua kuvottaa kalju lookki ja olen erittäin hyvin perehtynyt miestyyppiseen kaljuuntumiseen. Tästä syystä otinkin hiustensiirron. Suhtaudun kaikenlaisiin kirurgisiin kauneusoperaatioihin erittäin myönteisesti ja minulle onkin tehty niitä elämäni aikana kokonaiset 12 kappaletta. Opiskellessani kauppakorkeassa kaikki julkiset esitelmäni käsittelivät hiustensiirtoja niin suomeksi, englanniksi, ruotsiksi kuin espanjaksikin.
Se mikä hiusten kannalta tosin huolestuttaa, niin käytän Provironia tehostaakseni lihastenkasvua (tosin lääkärin määräämänä korvaushoitona). Lihaksia treenaan, jotta saisin Tinderistä paremmin pillua.
Kommentit (13)
Onko tämä jotain nykyajan huumoria kun tämä täysin sama aloitus ja täysin samat kuvat on postattu tänne jo jotain 3 kertaa? Siis mikä tässä on hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jotain nykyajan huumoria kun tämä täysin sama aloitus ja täysin samat kuvat on postattu tänne jo jotain 3 kertaa? Siis mikä tässä on hauskaa?
Mainostaminen...
"Minua kuvottaa kalju lookki".
En ymmärrä miten tuo kuvottaa. Minua kun kuvottaa esim. seksuaalinen hyväksikäyttö.
Enne hiussiirtoa olet ristiverinen ja siirron jälkeen berunette?
Paljoko maksoi ja oliko cm hinta vai kokonaismäärä? Sano edes suuntaa.
Profilointi: Aloittaja on todennäköisesti joku häiriintynyt naikkonen. Tekstiosuus selvä provo hölmöydessään. Toisekseen kaksi ekaa kuvaa ovat eri miehestä kuin kuva kolmonen.
Vimpas kuvas selvästi joku karvalisäke lätkäisty päähän :D
Vierailija kirjoitti:
Maksoi noin kymppitonnin ja kokonaismäärä.
Viimeisessä kuvassa vain kamera ehkä sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoi noin kymppitonnin ja kokonaismäärä.
Hyvä lopputulos, semmoinen summahan menee helposti hurahtamalla muuhunkin. Onnea sulle.
Älkää miehet menkö tuohon operaatioon. Lopputuloksen erottaa aina. Kalju kunniaan.
Paljonko tuli maksamaan hiusoperaatio?