Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatko syödä 14 tai 16 sushia aterialla?

Vierailija
16.02.2019 |

Luulin että minun on suuri satsi, kun otan 4-5 ja jokusen lisää. Näin oli erään kokkijulkkiksen ruokapäiväkirjassa. Asiantuntija ei puuttunut vaikka viiniä oli useampana päivänä (4) kuin sitä ei oltu merkitty. Ei ollut parannettavaa, joka ihmetytti.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin jaksaisin. En viitsi kokeilla, sushi ei ole mikään makuelämys.

Vierailija
2/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan. En ole koskaan syönyt sushia, enkä edes tiedä minkä näköisiä/kokoisia ne ovat. Riippuisi tietysti varmaan siitäkin miten nälkä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kun pääsen sushibuffaan käsiksi, niin n. 20 menee helposti. Lähinnä niitä lohinigireja tai mita ne nyt onkaan.

Vierailija
4/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Näitä sushirullia on eri kokoisia, eri ravintoloissa. Ehkä tuo 14 menisi, jos ovat oikein hyviä ja kova nälkä.

Vierailija
5/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se sushi on ainoa osa siinä ateriassa, ei ole esim. Misokeittoa niin kyllä mä nyt helposti kymmenen syön. 14-16 on jo  nälkään ja riippuu tietenkin palojen koosta. Japanilainen kaverini tekee alkupalaksi yleensä 8 palaa per nuppi, mutta sitten on vaikka shabu shabua pääruoaksi. Koskaan ei olla syöty hänen kanssaan sushia esim. päivälliseksi niin että sushi olisi se  ateria. Ei taida olla Japanissakaan tapana paitsi lounaaksi. Junaan otettavissa eväsrasioissa oli tyypillisesti 8 palaa, 4 x 2 kutakin. 4 on kyllä tosi vähän.

Vierailija
6/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan ihan helposti, hassu kysymys. Buffetissa voi mennä lähemmäs 30 sushipalaa jos ovat pieniä.

Vierailija
7/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan jaksaakin. En ole koskaan laskenut, mutta paljon niitä menee.

Vierailija
8/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sudhi? Onko see se kääryleeseen pakattu ylllätys? Kun puhutaaan jopa simpukoista.

Vierailija
9/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap ne sun 4 sushia vieriviereen ruokalautaselle ja katso paljonko siinä on ruokaa.  Jos syöt vaikka nigirejä, niin "purettuna" siitä tulee ehkä aivan max. 2 dl riisiä ja vajaa 2 siivua  graavattua lohta. 

Onko tuo sinusta iso ateria? 

Vierailija
10/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ap ne sun 4 sushia vieriviereen ruokalautaselle ja katso paljonko siinä on ruokaa.  Jos syöt vaikka nigirejä, niin "purettuna" siitä tulee ehkä aivan max. 2 dl riisiä ja vajaa 2 siivua  graavattua lohta. 

Onko tuo sinusta iso ateria? 

Tjaa luulin että minä syön niitä paljon. Eiks noita syödä vain muutamia, mut tuollaisessa ruokapäiväkirjassa sanottiin ett niitä menee toistakymmentä.

Vierailija
11/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri naposteli 40 kappaletta buffassa.

Vierailija
12/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit varmaan mielettömän ihanaa seuraa laskiessasi hänen sushejaan.

Vierailija
13/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onx sun kaveri läski ahmatti? 

Vierailija
14/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti jaksan. Sushibuffassa syön n. 20-25 sushia joka kerta ja jälkkäri päälle. Sushi itsessään ei ole kovin täyttävää, joten kyllä niitä on syötävä ihan reilusti, jos haluaa nälän lähtevän. Olen normaalipainoinen nainen.

Vierailija
15/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti jaksan. Sushibuffassa syön n. 20-25 sushia joka kerta ja jälkkäri päälle. Sushi itsessään ei ole kovin täyttävää, joten kyllä niitä on syötävä ihan reilusti, jos haluaa nälän lähtevän. Olen normaalipainoinen nainen.

Sama :)

Vierailija
16/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Jos luulit että 4 on suuri annos niin mikä sitten olisi normaali tai pieni annos? Et voi oikeesti kuvitella että 1 sushipala olisi riittävä ateria : O

Vierailija
17/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushia kun syö, niin loiset kävelevät ulos vähän joka reiästä! Hesassahan oli joku epidemia, vai missä se oli?

Vierailija
18/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain itse valmistamaani sushia, niin tiedän mitä syön. Näin se vaan menee..

Vierailija
19/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä "jaksan juuri ja juuri syödä puolikkaan juustohampurilaisen, en tajua miten kukaan voi syödä Big Macin".

Juu, ap. 4-5 sushipalaa on todella, todella vähän. Sinä olet todella pieniruokainen. 14-16 palaa syövä on aika normaali jos se on ateria.

Vierailija
20/36 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön vain itse valmistamaani sushia, niin tiedän mitä syön. Näin se vaan menee..

Kiva, sitähän tässä kysyttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi