Voiko 2 kuukaudessa laihtua 15 kiloa?
Kommentit (13)
Voi, jos ylipainoa on paljon. Olet mitä syöt ohjelmassa on tuollaisia pudotuksia ollut, ja lääkärin valvonnassa.
Voi kyllä jos olet reilusti yli 100-kilonen.
ei, lihominen sen sijaan on hyvinkin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä jos olet reilusti yli 100-kilonen.
Painan 75 kg. No entä 10 kiloa?
Voi, mutta suurella todennäköisyydellä ei pysyvästi.
10kg onnistuu. Itse normipainon sisällä -10kg/2kk ja söin kuitenkin hyvin
Mä oon 170 cm ja painan nyt järkyttävät 70 kiloa. Miten voin laihtua kuukaudessa n. 5-7 kiloa? Lopullinen tavoite on päästä takaisin 60 kiloon mutta aluksi on kiire. Olen 35-v nainen enkä juurikaan liiku. En usko, että alkamalla yhtäkkiä himourheilemaan laihtuisin juurikaan, nälkä vain kasvaisi. Voisko joku ehdottaa mitä ja kuinka paljon söisin päivittäin? En syö lihaa paljoakaan.
t. eri
15kg kahdessa kuukaudessa tekee 1750g viikossa, jolloin pitäisi syödä 1750kcal vajausta päivässä, joka tarkoittaa sitä että normikokoinen ihminen ilman suurempaa liikuntaa ei saa syödä yhtään kaloreita.
Ei siis ole missään tapauksessa terveellinen kuuri.
Niin, ei minulla niin kiire ole että laihduttamisen takia hankkisin taas kilpirauhasen vajaatoimintaa muistuttavan tilan, viimeksi se tuli noin kolmessa viikossa kun harrastin samaan aikaan paljon liikuntaa, ja kesti vuoden. Mutta 10 kg lienee mahdollista. Työkyky on tärkeämpää kuin pikalaihdutus.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 170 cm ja painan nyt järkyttävät 70 kiloa. Miten voin laihtua kuukaudessa n. 5-7 kiloa? Lopullinen tavoite on päästä takaisin 60 kiloon mutta aluksi on kiire. Olen 35-v nainen enkä juurikaan liiku. En usko, että alkamalla yhtäkkiä himourheilemaan laihtuisin juurikaan, nälkä vain kasvaisi. Voisko joku ehdottaa mitä ja kuinka paljon söisin päivittäin? En syö lihaa paljoakaan.
t. eri
Jos syö päivässä 200kcal vajausta, niin laihtuu 200g viikossa. Jos kulutuksesi on vaikka 1700kcal pväissä, niin syömällä 1500kcal laihdut 200g viikossa, eli 10kg vuodessa.
Näin helppoa se on, teoriassa.
Ei ole tärkeää, voiko laihtua kahdssa kuukaudesa 15 kg. Kysymys on enemmänkin että MIKSI pitäisi?
Ei