Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirien ulosteet, aargh!#!#!

Vierailija
16.02.2019 |

Miksei vain niin pieni osa ihmisistä korjaa pois koiriensa jätökset?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, mutta muistakaa että on myös meitä jotka keräämme ne koirankakat. Minä kerään koirani kakat _aina_ jopa kaikista ojista käyn ne noukkimassa.

Eli älkää jaksako haukkua kaikkia koirien omistajia ja yleistää kaikkiin. Olen itsekin monta kertaa miettinyt, että miksi ihmeessä jotkut ei kerää niitä. Kuitenkin on paljon myös meitä jotka keräämme ne.

Vierailija
42/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ihmiset myös itse kerätä roskanne. Niitä on kaikkialla.

Terveisin koiranomistaja joka kerää koiransa kakat, aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani ei ikinä kakkaa keskelle tietä, aina sivuun. Silti kerään aina jollei jostain syystä satu tilannetta että vahingossa ei ole pussia matkassa, 99,9 % on aina, ne on sidottu hihnaan. Jos joudun jättämään kakan, siirrän sen kesällä lehdellä talvella kunnon lumiklimpillä kauemmas tien reunasta.

Nyt talvella on helppoa, kun voi kahmaista pussiin kunnon kourallisen lunta sen kakan ympärille. Voi kuljettaa pidemmänkin matkaa. 

Vierailija
44/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan sairasta haukkua koiria siitä että ne kakkaa. Tottakai ne kakkaa ihan siinä missä ihmiset ja kaikki muutkin eläimet.

Ongelma on OMISTAJASSA jos ei kerää koiran kakkoja. Ei se koira osaa omia kakkojansa kerätä. Se on ihan turha tulla tähänkin keskusteluun levittämään jotain "koiravihaa" kun ongelma on tasan omistajassa eikä koirassa.

H*lvetin i d i o o t i t jotka tästäkin asiasta haukkuu koiria. Ei varmaan ole korkea älykkyysosamäärä kun ei edes tuon vertaa osaa omaa päätänsä käyttää.

Vierailija
45/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas aina ihmettelen kenen koira edes tekee kakan keskelle tietä.

Välillä on kakkoja ihan keskellä tietä. En tiedä yhtäkään koiraa joka tekisi tarpeet keskelle tietä.. yleensä koirat menee tekemään tarpeet aina johonkin sivuun "piiloon". Minulla on ollut koiria 30 vuotta joten kokemusta kyllä löytyy koirista. Koira ei tee tarpeitaan keskelle tietä.

Vierailija
46/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas aina ihmettelen kenen koira edes tekee kakan keskelle tietä.

Välillä on kakkoja ihan keskellä tietä. En tiedä yhtäkään koiraa joka tekisi tarpeet keskelle tietä.. yleensä koirat menee tekemään tarpeet aina johonkin sivuun "piiloon". Minulla on ollut koiria 30 vuotta joten kokemusta kyllä löytyy koirista. Koira ei tee tarpeitaan keskelle tietä.

Pentu

Vierailija
47/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso koira iso paska, pieni koira pieni paska. Näkymätön koira, tadaa -- ei paskaa ollenkaan!

Vierailija
48/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakka tiellä on ärsyttävää. Ei siihen koira tai koiran omistajakaan halua astua. Mutta ne roskat ja muut ei sitten häiritse? Etenkin urheilupaikkojen lähellä törmää siihen että tien varret on täynnä mäkeen heitettyjä eväitä. Kiva kun koirani löysi tien vierestä puolikkaan patongin, majoneesia vaan valui suupielestä. Otti päähän niin että huuto pääsi. Sitä sitten kiskot kädet mönjässä pois koiran suusta.

Kyllä häiritsee, muttei vähennä sitä että paskat häiritsee myös. Ne paskat vieläpä jää kengänpohjaan kiinni, ja sitten haisee eteisen matto hirveälle, ei pelkästään se kengänpohja. Kunpa koiramuoti menisi ohi, niin sellaiset enää ottaisi koiria keitä kiinnostaa eläimen ja lähiympäristön huolenpito.

Vierailija
49/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettepas te herkkiä nykyajan ihmisiä kun paskaakin pelästytte. :D

hiljaa trollipaviaani, kuka on säikkymisestä puhunut, ällöttämisestä ja kyrsimisestä kyllä. Taidat olla yksi niistä jotka jättää koiransa paskat teiden reunoille. Käyt pusikossa varmaan itsekin.

Vierailija
50/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on scat fetissi. Eli kakkafetissi. Ja siksi keväisin rakastan luonnon tuoksua.

Vierailija
51/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vingu. Koiran paskat maatuu.[/kukaan ei vingu. Hyvää keskustelua. Maadut itsekin.

Vierailija
52/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon sitä mieltä, että niin kauan kun ihmiset viskoo roskansa luontoon, minun koirani saa paskantaa nurtsille/lumikinokseen. Toki jos se paskoo jalkakäytävälle, siivoan ettei kukaan astu siihen. Eli kulkuväyliltä siivoan. Koiran paska hajoaa kuitenkin alle viikossa, ihmisten heittämät tupakan tumpit, tölkit, muovipussit, protskujuomat, kolmioleipien muovit plaaplaa hajoaa vuodesta 100 vuoteen. Siinä paljon yks koiran paska paina. Kumpa ihmiset alkaisi yhtä suurella tarmolla huolehtia roskaamisen puolesta kun kampanjoidaan näin nopeasti hajoavien koiranpaskojen puolesta.

Vierailija
53/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkalta ja ojasta en tasanvarmana kerää yhtäkään paskaa niin kauan ku ihmiset heittelee lasit ja muovit luontoon. Eipä meidän koirat kyllä jalkakäytävälle asioitaan teekään, eli en siivoa.

Vierailija
54/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi, että joku muu on vielä törkeämpi ja roskaa luontoa on heikko argumentti. Mutta pitäähän sitä joku tekosyy esittää koiranpaskan levittämiselle.

Vierailija
55/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kerätä luonnontuotteet heti kun tupatumppeja ei viskata maahan. Kakka maatuu. Tumpeissa on raskasmetallia ja maatumatonta muovia. Jos sakkoja pitää kirjoittaa niin niiden viskomisesta. Miljoonia tumppeja heitetään luontoon.

Tänään viimeksi näin kun joku juntti heitti auton ikkunasta.

Vierailija
56/59 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et kävelytä koiraasi omakotitaloalueella, sillä siitä kadun reunasta alkaa yleensä omakotitalon tontti, joka on kotirauhan suojan piirissä. Itse joudun korjaamaan koirien jätöksiä tontiltani päivittäin ja näin talviaikaan on todella ikävää myös se, että koko tontin reuna on täynnä keltaisia pissaläikkiä portaita myöten.

Härskeimmät koiranomistajat tulevat jopa tonttiliittymästä syvälle pihalle ja antavat koiransa tehdä asiat sinne. Jos huomauttaa, että kyseessä on kotirauhan suojaama yksityisalue, vastaus on tyypillisesti: Kyllä koirillakin pitää olla oikeudet".

Vierailija
57/59 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta teiltä, jotka ette kerää niitä koirien ne kakkoja, pitäiso ottaa koira pois. Ette selkeästi sovellu koiranomistajiksi. Ostakaa ensi kerralla vaikka akvaario (sekin pitää säännöllisesti kyllä putsata).

Vierailija
58/59 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon sitä mieltä, että niin kauan kun ihmiset viskoo roskansa luontoon, minun koirani saa paskantaa nurtsille/lumikinokseen. Toki jos se paskoo jalkakäytävälle, siivoan ettei kukaan astu siihen. Eli kulkuväyliltä siivoan. Koiran paska hajoaa kuitenkin alle viikossa, ihmisten heittämät tupakan tumpit, tölkit, muovipussit, protskujuomat, kolmioleipien muovit plaaplaa hajoaa vuodesta 100 vuoteen. Siinä paljon yks koiran paska paina. Kumpa ihmiset alkaisi yhtä suurella tarmolla huolehtia roskaamisen puolesta kun kampanjoidaan näin nopeasti hajoavien koiranpaskojen puolesta.

No, kun se ei ole mielipidekysymys. Ja tuo on samanlainen argumentti kuin että niin kauan kuin tehdään kavalluksia niin minä kyllä saan varastaa kaupasta. No et.

Vierailija
59/59 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi