Mies sanoi, että en kestäisi päivääkään hänen töissään. Otin todella henkilökohtaisesti:
Kuulema pelkän fysiikan tai fyysisten voimien puutteen takia.
Kysyin vielä, että koskeeko vain Mus vai naisia ylipäätään, kuulema vain mua.
En todella ole mikään Suomen vahvin nainen tai liikuttele rekkoja vapaa-ajalla.
Ihan ok pk.
Vedin vaan herneet nenään silti
Kommentit (57)
Sano sille miehelle että etsii sellaisen puolison joka on fyysisesti kuin mies ja osaa pestä salaatin oikein, eikä sairastele.
Toivottavasti loukkaannuit sen takia että mies oli tahditon etkä sen takia ettet oikeasti noita hommia pysty tekemään.
Kyse on miehen tavoista ja tahdikkuudesta.
Me emme asu yhdessä ja olen joskus miettinyt miksi mulla ei tule sellaista oloa, että edes haluaisin muuttaa yhteen. Mutta vasta nyt tajusin OIKEASTI,että se johtuu siitä, että en halua olla jatkuvasti ihmisen kanssa, joka väheksyy. Vaikka tiedän olevani ok, ja teen asiat ehkä välillä hieman kummallisesti, en koskaan oleta, että muiden tulisi tehdä asiat samalla tavalla ja hyväksyn heidät sellaisena kuin ovat.
Tämän miehen kanssa tulee sellainen oli, etten ole tarpeeksi hyvä. Hän ei edes aina sano sitä, on vaan sellainen katse tai ele tai huokaus.
Enkä ole siis ihmisenä mitenkään huono itsetuntoinen ehkä jopa päinvastoin. a
Tietenkin juuri siitä tahdittomudesta. En varmaan pystyisikään niitä töitä tekemään, tai edes haluisi.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne miehentekeleet kuvittelee, vaikka päivä yleensä menee niillä työkaverien kanssa läppää heittäessä ja netissä surffatessa.
Terastajalla tuo voi olla vähän vaikeaa, mutta saat pitää kuvitelmasi. Minulla on toisen suuntaisia kokemuksia kaupunkien suojatyöpaikoista. Olen sivusta seurannut kymmenen naisen kokousta toimintatuvan värimaailmasta. Ratkaisuun ei päästy vaan riidaksihan tuo meni. Naiseten keskinäinen kauna ja selkään puukottaminen on se mikä yhteisöjä ja työn tekoa rapauttaa, eikä teurastajien nettisurffaus.
Naiset ei kestä kaikkia miehisten alojen töitä. Me vaihdoimme kotona vaimon kanssa töitä. Hän halusi että ymmärrän kotitöiden vaativuuden. Lopputulema on että nainen ei haluaisi enää tehdä minun ns "miestentöitä" jotka ovat paljon ulkotöitä ja minä en tahtoisi luopua asemastani kodin herrana sisällä. Olen jo päässyt hyvään vauhtiin uusimalla sisustusta ja vaimoni näitä tavaroita sitten noutaa.milloin mistäkin. Lasten kanssa on voin ulkoilla kuinka paljon tahansa ja kotityöt menee kaikki tehokkasti puolessatoista tunnissa/päivä. Käyn välillä auttelemassa lumitöissä, kun olenhan mies.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulostaa ihanalta vaihdolta!
Niin se vaimonikin sanoi, kun olisi niin ihanaa että sinä tekesit.. plääplää. Ei käy tämäkään.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne miehentekeleet kuvittelee, vaikka päivä yleensä menee niillä työkaverien kanssa läppää heittäessä ja netissä surffatessa.
No nythän vitsin murjasit
Minä tiedän, etten pärjäisi päivääkään mieheni työssä. Työ ei ole fyysistä. En ikipäivänä osaisi tehdä niitä asioita joita mieheni päivittäin hoitaa, koska en tajua niistä mitään.
Kait ap pyysi miestä peruuttamaan täysperävaunullisen yhdistelmän lastauslaituriin? Ei meinaan onnistu ihan suorilla pelkällä peräkärryn peruuttelu kokemuksella. Tämä olikin sitten suunnilleen kaikki hyödyllinen, mitä minulle jäi käteen armeijasta...
Sano miehellesi ettei hän kestäisi päivääkään ihmisen kanssa jolla on heikon itsetuntonsa vuoksi tarve jatkuvasti painaa toista alas.
Oikeasti sano se. Kerro hänelle että hän on tässä se heikko. Vahva ihminene ei lyttää puolisoaan. Ei vahvan tarvitse.