Mies sanoi, että en kestäisi päivääkään hänen töissään. Otin todella henkilökohtaisesti:
Kuulema pelkän fysiikan tai fyysisten voimien puutteen takia.
Kysyin vielä, että koskeeko vain Mus vai naisia ylipäätään, kuulema vain mua.
En todella ole mikään Suomen vahvin nainen tai liikuttele rekkoja vapaa-ajalla.
Ihan ok pk.
Vedin vaan herneet nenään silti
Kommentit (57)
Kysy mieheltä, miksi hän halusi pahoittaa mielesi.
Eikä tässä ollut kyse viihtymisestä vaan siitä, että en kykenisi/ pystyisi tekemään hänen työtään. Koska olen nikn heikko, huonokuntoinen ja vissiin muutenkin paska.
Rupee treenaa, näytä mihin pystyt.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tässä ollut kyse viihtymisestä vaan siitä, että en kykenisi/ pystyisi tekemään hänen työtään. Koska olen nikn heikko, huonokuntoinen ja vissiin muutenkin paska.
Vissiin
Ei mun mielestä mitään syytä pahoittaa mieltä. Minä olen laborantti ja vaimoni ravintolan kokki. Ei kyllä pärjättäisi päivääkään toistemme töissä, ei silti olla yhtään katkeria.
Niinhän ne miehentekeleet kuvittelee, vaikka päivä yleensä menee niillä työkaverien kanssa läppää heittäessä ja netissä surffatessa.
Et pystyisi, mitä sitten? Miksi pitäisi?
Riidelkääpä nyt ihan kunnolla mutta siitä asiasta mistä kenkä todella puristaa. Jos tiedätte sen.
Joo siinä sitä istutaan koneella ja käydään lounaalla kavereiden kanssa. Tehdään YKSI asia kerrallaan ja muus aika ihmetellään. Helevtin rankkaa
No voihan sitä koettaa, jos ei usko. Minä ainakin myönnän, etten pärjäisi monissakaan töissä, varsinkaan fyysisissä.
Ehkä tää juontaa juurensa siihen, että on muutenkin mua kohtaan väheksyvä. Eli minä ns heikompi tai tyhmempi.
Ja minä olen siis meistä se ns kouluja käynyt. Mies si ole käynyt kouluja lukion jälkeen.
Palomies? Sukeltaja? Kirurgi? Rekkakuski?
Miksi viemärisukeltajana ei ole yhtään naista koko planeetalla? Tässä pitäisi toteutua tasa-arvo, vaadin nais edustusta tähän työhön! Sekä kaivoksiin kiviporaajaksi, ei yhtään naista! Feministit missä oletteeee
Sanoisin, että olet ihan oikeassa. En pystyisi tuohon työhön henkisesti ja fyysisesti.
Kerro nyt vaikka oma ammattisi ja koulutuksesi ja miehen ammatti, niin olis helpompi arvioida tilannetta.
Siis millä helvetillä hän on mikään tähän asiaan sanomaan?