Häpeätkö isääsi?
Kommentit (31)
Ei mikään. kasvatti kaikki 4 meistä yksin. 2 tyttöä ja 2 poikaa, onnistui kiitettävin arvosanoin vaikka emme olleet rikkaita.
En. Minun isäni on tyylikäs vanha herrasmies.
En. Olen ylpeä. Ihana, pidetty ihminen.
Ei mikään. On paras yhteistyökumppani kuka olla voi.
Humalahakuinen juominen. Ei osaa lopettaa ajoissa ja käyttäytyy hölmösti.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kuvaus omasta vanhemmasta. Yhteistyökumppani missä asiassa?
Isän sosiaalinen kömpelyys hävettää ja kiukuttaa.
En häpeä. Olen sanoin kuvaamattoman tyytyväinen siihen, että minulla on hyvät välit sekä isääni että äitiini, yhdessä ja erikseen.
En. Edelleen olen ylpeä. Vielä 80-vuotiaanakin herrasmies, jolla on sydämensivistystä.
En. Olen ylpeä hänestä. Ja isän mielipiteeseen ja arvostelukykyyn luotan kuin kallioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kuvaus omasta vanhemmasta. Yhteistyökumppani missä asiassa?
Työssäni. Olin ajatellut ettei tässä maassa ikinä kannata olla yrittäjä. Mutta isäni kanssa tämäkin onnistui. Eikä ollut pelkoa mitä tapahtuu jos ei onnistu. meillä on aina ollut paras mahdollinen yhteistyö. Niin siviilissä kuin työsä. Olemme todella läheisiä
Kyllä. Isä on kovan luokan sovinisti ja hyvin jääräpäinen monessa asiassa.
Hyväkuntoinen 94v Ajaa autolla ja huolehtii itsestä.Hyväsydäminen ja avulias Isäni.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Se kuoli.
Mitä häpeämistä siinä on. Suru olisi oikeampi tunne.
Kyllä häpeän. Kohtelee muita ihmisiä todella ikävällä tavalla, on täynnä itseään eikä osaa mitään pyytää anteeksi kun syy on aina kuulemma muissa.
En häpeä. Vaikka arvomaailmamme eivät aina kohtaakaan isäni osaa kuitenkin aina käyttäytyä tilanteesta riippumatta eikä koskaan nolaa tai loukkaa ketään julkisesti. Vaikka hän ei hyväksykään veljeni homoutta hän on kuitenkin aina kohtelias veljelleni ja veljeni kumppanille ja aidosti välittää molempien hyvinvoinnista, rakastaa veljeäni ja on hänestä ylpeä ja auttaa heitä molempia aina tarvittaessa. Isällä on hyvä sydän, hän on lämmin, rakastava, huumorintajuinen, kekselijäs ja vahva ja olen hänestä ylpeä. Meillä on hyvät ja lämpimät välit ja toivon että joskus löytäisin miehen jolla olisi edes hitusen samoja hyviä ominaisuuksia kuin isälläni.
Absurdi ajatus.