Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeätkö isääsi?

Vierailija
15.02.2019 |

Mikä isässäsi hävettää?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin, alkoholi vei hautaan. Minulla ei ole ainuttakaan hyvää muistoa isästäni.

Vierailija
22/31 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miun isä on ihan huippu. Teininä vaan hävetti käydä sen kaa kaupassa, kun se laulaa koko ajan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en yleensäkään häpeä muiden puolesta (no lasteni joskus). Hän on hankala ja raskas ihminen joka näyttää sössivän kaikki ihmissuhteensa mutta se ei ole minun häpeäni.

Vierailija
24/31 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
25/31 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sen sijaan rakastin ja rakastan edelleen kaikkinen puutteineen ja ominaisuuksineen. Juuri edesmennyt.

-mies-

Vierailija
26/31 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpesin. Oli alkoholisti.

Häpeän ja samasta syystä. On kaiken lisäksi todella junttimainen ja jäykkä omissa ajatuksissaan. Ja huono isä.

Vierailija
27/31 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. No periaatteessa olisin voinut hävetä jos olisi ollut häneen jotenkin läheisemmät välit. Mutta koska en ollut millään lailla hänen elämässään osallisena niin ihan sama mulle mitä teki ja mitä ihmiset siitä ajatteli, kyllä sai ihan itse hävetä itseään, mun tehtäviin se ei kuulunut. Hän on ollut jo kuolleena pari vuotta.

Vierailija
28/31 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni on kuollut, mutta todellakaan en häntä hävennyt enkä häpeäisi nytkään.

Minulla oli maailman paras isä. Rakasti vilpittömästi ja hänellä oli aikaa meille lapsille. Talvisin hiihdettiin paljon yhdessä, kesäisin isän kanssa uimarannalla kun vielä oltiin liian nuoria menemään yksin.  Oli myös suosittu työpaikalla kuten naapurustossakin. Avoin ystävällinen ja huumorintajuinen mies. Kuoli aivan liian aikaisin ja kaipaan häntä todella paljon.

Minulla oli miljoona kertaa paremmat välit isän kanssa kuin äidin. Äitini on kylmä ja torjuva ihminen, ollut aina. Vieläkin ihmettelen miksi isä sieti häntä! 

Vierailija
29/31 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Edelleen olen ylpeä. Vielä 80-vuotiaanakin herrasmies, jolla on sydämensivistystä.

Oi, kuinka kateellinen olenkaan!

Vierailija
30/31 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei hän ollut erityisen hyvä isä, mutta ei hänessä ole mitään hävettävää ominaisuutta.

Vierailija
31/31 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä häpesin, mutta eiköhän melkein kaikki teininä häpeä omia vanhempiaan, koska nämä tuntuvat silloin niin vanhoilta ja ajatusmaailmaltaan vanhanaikaisilta. Enää en häntä häpeä, tosin hän on jo kuollut mutta minä olen ymmärtänyt, että hän yritti varmasti parhaansa mukaan olla hyvä isä.