Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten toimit vatsataudissa, kun sulla on menoja, joita ei voi peruuttaa?

Vierailija
17.05.2006 |

musta vatsatauti on ihan hirveä tauti aikuiselle, tai ainakin tulen itse todella sairaaksi. Miten ihmeessä te muut oikein toimitte, jos ripuli iskee, jos on joku ainutkertainen meno, vaikka pääsykokeet, esiintyminen tai omat HÄÄT? Taas jännittää, kun on tulossa itsellä tärkeä tentti, ja lasten kaverit on parhaillaan kaikki vatsataudissa, että iskeekö meidänkin perheeseen...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa ne 100 häävierasta. Just, just.

Vierailija
2/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsykokeet: Soittaisin järjestäjälle ja kertoisin tilanteen. Tartuntavaaran vuoksi ei olisi edes järkevää mennä tartuttamaan kaikkia muita pyrkijöitä, mutta kysyisin, olisiko mahdollista saada tehdä pääsykoe jossain syrjemmällä. Jos ei, ja lääkkeillä ei saa pidettyä itseään kasassa, niin sitten valitettavasti siirretään vuodella.

Häät: Lääkitsisin itseni sellaiseen kuntoon, että voisin hoitaa itse vihkimisen. Sitten vieraat menevät juhlimaan ja itse kotiin potemaan.

Esiintyminen: Sairastuminen on force majeure-syy, perun ilman muuta.

Tentti: Ottaisin selvää mahdollisuudesta suorittaa tentti jonain toisena päivänä. Yleensä tämä järjestyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lääkärintodistus taudista. niin muistaakseni oli yo-kirjotuksissa

Vierailija
4/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin oksutaudissa tentin aikaan. Laitoin tentaattorille s-postia, ja menin tekemään tentin uusinnassa.

Vierailija
5/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi peset kätesi saippualla joka välissä, samoin lasten kädet.

Vierailija
6/14 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan, että hikoilisin jossain pääsykokeessa tai tentissä mahatautisena, tai olisin yhtään missään muuallakaan kuin omassa sängyssä ja vessanpöntöllä.

Vierailija
7/14 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häitähän ei tosiaan voi peruuttaa, jos on 100 ihmistä jo saapunut paikalle, ja ruoatkin valmiina. Lääkkeillä vaan kai sitten.

Vierailija
8/14 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos olen niin kipeä, että en voi lähteä kotoa (on esim. kuumetta yli 39, kauheat kivut, pyörryttää tai vessassa pitää käydä varttitunnin välein), ilmoitan olevani sairas ja jään sairastamaan. Niin yksinkertaista se on.

Tenttejähän voi aina uusia. Häät ja pääsykokeet olisi kurjempi juttu.

Vierailija
9/14 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tannoponilla saa itsensä tukkoon, kun ottaa useamman päivässä.

Vierailija
10/14 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät peruisin, pääsykokeisiin voisin yrittää mennä jos vetäisin helvetisti Imodiumia ja Primperania etukäteen, mutta eihän nekään siinä taudin pahimmassa vaiheessa välttämättä tehoa. Sairauksia on monia muitakin kuin yrjötauti, ja joskus ne vaan sattuvat huonoon saumaan. Ei sille mitään voi.

Vierailija
11/14 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perun joka tapauksessa.

Vierailija
12/14 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutan tietenkin. Ei kai kukaan ala tartuttaa muihin sitä? Tai mene istumaan vessaan sinne. Lepo.

Vierailija
13/14 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset menkö vatsataudissa ihmisten ilmoille tartuttamaan sitä kaikkiin muihinkin. Häätilaisuus on voinut vaatia niin paljon järjestelyjä vierailtakin, ettei perua enää voi, mutta pakollisen esiintymisen jälkeen voi jättää muut juhlimaan ja lähteä itse potemaan. Pääsykokeita, tenttejä ym. tulee myöhemminkin, ellei niihin suostuta tarjoamaan sellaisia erityisjärjestelyjä, joilla homma onnistuisi.

Vierailija
14/14 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitellakaan, että hikoilisin jossain pääsykokeessa tai tentissä mahatautisena, tai olisin yhtään missään muuallakaan kuin omassa sängyssä ja vessanpöntöllä.

Jep. Ja, jos siellä alkaisi yrjöämään niin eikö heitettäisi pihalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän