Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pitänyt vauva.fi -kirjoittelusi salassa?

Vierailija
17.06.2022 |

Oletko ns. vauva.fi -kaapissa, vai puhutko avoimesti mitä keskusteluja olet lukenut vauva.fi:ssä?

Oletko pitänyt vauva.fi -kirjoittelusi salassa?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, ja itse olen niin kaapissa kuin olla ja voi.

Vierailija
2/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko niin kaapissa, ettette uskalla edes äänestää?

Vierailija
4/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelujen lukeminen ja av:lle kirjoittaminen on kaksi aivan eri asiaa. Itse myönnän auliisti kyllä lukevani, mutta kirjoittelusta pidän suuni kiinni.

Vierailija
5/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelujen lukeminen ja av:lle kirjoittaminen on kaksi aivan eri asiaa. Itse myönnän auliisti kyllä lukevani, mutta kirjoittelusta pidän suuni kiinni.

Uteliaisuudesta: miksi lukeminen on ok, mutta kirjoittaminen ei?

Vierailija
6/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron mielelläni täällä käymistäni tai lukemistani keskusteluista. Hauskaahan täällä on. Valistan myös ihmisiä, että esim. Kokoomustrollien höpinöitä ruhtinaallisista tuista ja siitä, miten kannatti lopettaa palkkatyötä, ei kannata luulla oikeiden ihmisten kirjoittamiksi.

Vierailija
7/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin tiukasti kaapissa, että käytän palstaillessa selaimen p o r n otilaa vaikka asun yksin eli kukaan vieraistani ei pääse mun selaushistoriaa katsomaan. Aika harvoin kuitenkaan osallistun keskusteluuun.

Vierailija
8/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onhan se ihan eri asia vain lukea keskusteluja kuin ottaa osaa niihin. Esim. jotkut aiheet voivat olla aika kiistanalaisia, enkä niihin halua ottaa julkisesti mitään kantaa. Tämän takia en välttämättä halua kertoa kommentoineeni asiaa, koska sitten myös mielipiteeni asiaan liittyen tulisi julki.

Vierailija
9/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onhan se ihan eri asia vain lukea keskusteluja kuin ottaa osaa niihin. Esim. jotkut aiheet voivat olla aika kiistanalaisia, enkä niihin halua ottaa julkisesti mitään kantaa. Tämän takia en välttämättä halua kertoa kommentoineeni asiaa, koska sitten myös mielipiteeni asiaan liittyen tulisi julki.

Aa, ihan järkeenkäypä selitys.

Vierailija
10/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin tiukasti kaapissa, että käytän palstaillessa selaimen p o r n otilaa vaikka asun yksin eli kukaan vieraistani ei pääse mun selaushistoriaa katsomaan. Aika harvoin kuitenkaan osallistun keskusteluuun.

Ja minä kun luulin olevani tiukasti kaapissa 😅

Vierailija
11/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ääniä, tämä on tosi mielenkiintoista!

Vierailija
12/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on pilkattu täällä roikkumisesta...

Vierailija
13/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstakaappi pysyy monella kiinni. Olisiko helpompaa tulla ulos ufoavaruuskaapista?

Vierailija
14/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvällä kaapissa olen. Sen verran häiriintynyttä trollausta harrastan, etten halua kenenkään tietävän mitä saastaa täällä kirjoittelen.

Vierailija
15/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerron mielelläni täällä käymistäni tai lukemistani keskusteluista. Hauskaahan täällä on. Valistan myös ihmisiä, että esim. Kokoomustrollien höpinöitä ruhtinaallisista tuista ja siitä, miten kannatti lopettaa palkkatyötä, ei kannata luulla oikeiden ihmisten kirjoittamiksi.

Toivottovasti kuolet pian.

Vierailija
16/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani on kestovitsi, että joku kysyy, saako häiritä, ja minä vastaan, että trollaan vauvalla :)

Vierailija
17/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Vasemmistoa ja kannatti lopettaa palkkatyöt.

Vierailija
18/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä tarvitset psykiatrista apua.

Vierailija
19/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaiettu salaisuuteni, josta en koskaan tule kertomaan kenellekään. Olen vieläpä mies, niin tätä ei annettaisi koskaan minulle anteeksi.

Vierailija
20/30 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä tarvitset psykiatrista apua.

Totta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi