Nyt olis tilaisuus kysellä kaikkea kivaa. Eikö mahtavaa! N38 vastaa asiallisiin kysymyksiin.
Ihan kauhea olo, on joku kuolemantauti tulossa päälle. Tee mieliksi ja kysy!
Kommentit (64)
Millainen on tulevaisuuden unelmasi?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelu- ja kirjoituskykysi paljastavat sinut lukevaksi ihmiseksi. Kerro muutama viime aikoina vaikutuksen tehnyt kirja.
No joo, lukeminen on ollut aina mun juttu! Mä luen tällä hetkellä Yuval Noah Hararin Sapiensia, se on kyllä ihan tosi hyvä. Tämän lisäksi Mihail Bulgakovin Valkokaartin ja Teatteriromaanin. Etenkin toi Valkokaarti puhutteli, vaikka se oli sellaista esikoisromaanikieltä. Olen lukenut noita molempia joskus nuorena, mutta jäivät sitten kesken, saatoin tehtävät loppuun.
Ap
Mitä pitää tehdä jos himoitsee varattua miestä? N50
Vierailija kirjoitti:
Kuinka komeaksi arvioisit Idris Elban 1-10 mittarilla?
No ohan se ihan joo. Vaikka nyt 7. Siksi noin pieni luku, että se on liian komea. Katsoin just The Wiren uudestaan, ja kyllä Omar on se, joka saa täyden kympin. En nyt muista Omarin näyttelijää enkä jaksa googlata.
Ap
Höyläätkö vai vahaatko ylähuulesta viiksikarvat? Vai annatko olla au naturel?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pieras?
Kyllä mä oon tässä sohvalla maatessani piereskellyt jokusen kerran. Mun koira pieraisi kerran tällä viikolla, ja päättelin siitä*, että nyt se varmasti kuolee. Ei kuollut, tuli vain iso kakka. Koira oli päässyt annostelemaan ruokansa itse edellisenä päivänä, selvisi sitten.
Ap
*Okei, nyt liioittelen, oli sillä muitakin oireita.
Ja eläinlääkriin ei tullut mieleen viedä? Antaisit kuolla vaan ja kitua?
Vietkö koipun eläinlääkäriin jos se hyvin syötuään päästää pikku sprägän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahteriin?
Onko tää susta asiallinen kysymys?
Ap
Kyllä on, haluaisin nimittäin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tulevaisuuden unelmasi?
Tuli tuolla aiemmin ehkä selville, että mä oon aika pessimistinen, ja sen lisäksi on kaikkia henkilökohtaisiakin rajoitteita (mm. mielenterveydellisiä). En siis oikein unelmoi kovin pitkälle. Unelmoin siitä, että pääsen huomenna ratsastamaan.
Ap
Ompa tylsät vastaukset tylsältä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitää tehdä jos himoitsee varattua miestä? N50
Iso kysymys. Ite en haluaisi olla tilanteessa, jossa olisin joku kriisi toisten parisuhteessa. Mutta en sano, etteikö niin voisi tapahtua. Ihmisten moraali on yllättävän joustava. Noin lähtökohtaisesti sanoisin, että etsi joku toinen, jota himoita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Höyläätkö vai vahaatko ylähuulesta viiksikarvat? Vai annatko olla au naturel?
Ei mulla ole ylähuulessa viiksikarvoja, ihan sellaista nukkaa vain, mitä muuallakin ihossa niissä kohdissa, joissa ei kasva ns. karvaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on sulla parempi, tissit vai pers?
Ap
Eihän se tarkoita että kumpikaan on huonoja, vain että kunpi on paras.
Ei, kun kysyin, onko kysymys sinusta asiallinen.
Ap
No siis onko aina tissit yhtä hyvät kuin peppu, kaikilla, maailmanlaajuisesti? Minusta ihan ok olettaa että joillain on peppu parempi, joillain tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahteriin?
Ap
Kyllä on, haluaisin nimittäin tietää.
Ei kysymyksestä tee asiallista se, että sä haluat tietää. Mäkin oon halunnut elämässäni tietää monia asioita, mutta oon jättänyt kysymättä, koska kysyminen ei olisi asiallista tai kunnioittavaa tai jotain sinne päin. Tosi vaikea ymmärtää, miksi haluat tietää. Mähän voin vastata ihan mitä vain, keksittyäkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ompa tylsät vastaukset tylsältä ihmiseltä.
Joo, en luvannut ilotulitusta. Mutta sinun viestissäsi havaitsen tahallista halua loukata. En nyt käy analysoimaan syitä sille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
No siis onko aina tissit yhtä hyvät kuin peppu, kaikilla, maailmanlaajuisesti? Minusta ihan ok olettaa että joillain on peppu parempi, joillain tissit.
En edelleenkään ymmärrä, miksi kysyt tätä multa. Mä tulkitsen nämä intiimit kysymykset jonkinlaiseksi haluksi käyttää valtaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuumaat tietokonepeleistä?
Mä en ole niitä kauheasti harrastanut, joten eivät näyttele isoa osaa mun elämässä. Luulen ymmärtäväni viehätyksen, mutta mulla ei vain ole koskaan ollut kärsivällisyyttä opetella pelaamaan. Varmasti niistä saa paljon irti, kun sille maailmalle antautuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
En edelleenkään ymmärrä, miksi kysyt tätä multa. Mä tulkitsen nämä intiimit kysymykset jonkinlaiseksi haluksi käyttää valtaa.
Ap
Täh? Enhän ole ole edes kertonut kummista tykkään. Tykkään tisseistä. Mutta hyvä perse hmhmhm kiva myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Täh? Enhän ole ole edes kertonut kummista tykkään. Tykkään tisseistä. Mutta hyvä perse hmhmhm kiva myös.
Ei se siihen liitykään, vaan itse kysymiseen.
Ap
Kuinka komeaksi arvioisit Idris Elban 1-10 mittarilla?