Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt olis tilaisuus kysellä kaikkea kivaa. Eikö mahtavaa! N38 vastaa asiallisiin kysymyksiin.

Vierailija
15.02.2019 |

Ihan kauhea olo, on joku kuolemantauti tulossa päälle. Tee mieliksi ja kysy!

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö ampua aseilla? Millä haluaisit ampua?

En oo koskaan ampunut aseella. Ilmakkoa ei varmaankaan tässä lasketa aseeksi, vaikka se aseen muotoinen onkin. Ei ole toistaiseksi myöskään tullut oloa, että haluaisin kokeilla. Varmasti kokeilisin, jos tulisi tilaisuus, mutta ajatus ei erityisesti houkuttele.

Ap

Vierailija
22/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pieras?

Kyllä mä oon tässä sohvalla maatessani piereskellyt jokusen kerran. Mun koira pieraisi kerran tällä viikolla, ja päättelin siitä*, että nyt se varmasti kuolee. Ei kuollut, tuli vain iso kakka. Koira oli päässyt annostelemaan ruokansa itse edellisenä päivänä, selvisi sitten.

Ap

*Okei, nyt liioittelen, oli sillä muitakin oireita.

Ja eläinlääkriin ei tullut mieleen viedä? Antaisit kuolla vaan ja kitua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla olisi mahdollisuus salamurhata jäämättä kiinni haluamasi valtion päämies, tekisitkö niin? Jos kyllä, kenet valitsisit ja miksi?

Vierailija
24/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla rypyt lisääntyneet?

T. niistä ahdistunut ikätoveri N37

Kyllä mulla silmien ympärillä jotain löytyy. Tää ei nyt varmaankaan ole tuohon ahdistukseen kiva vastaus, mutta mulla on ihon alla kollageenia sen verran, että rypistyminen suuremmassa mittakaavassa antaa vielä odottaa itseään. Mutta siis on mulla helttaa, että ei ikääntyminen ole mua mitenkään unohtanut. Mä en ole ihan hirveän kiinnostunut ulkonäöstäni, mutta kyllä vanheneminen (myös ulkonäkömielessä) välillä ahdistaa. Hevosharrastus on auttanut tässä, hevoset kun eivät piittaa tällaisista asioista, ja toisaalta kun niiden kanssa on, ei triviaalit seikat kiertele mielessä.

Rypyt voivat kyllä näyttää ihan kivoiltakin. 

Ap

Vierailija
25/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pieras?

Kyllä mä oon tässä sohvalla maatessani piereskellyt jokusen kerran. Mun koira pieraisi kerran tällä viikolla, ja päättelin siitä*, että nyt se varmasti kuolee. Ei kuollut, tuli vain iso kakka. Koira oli päässyt annostelemaan ruokansa itse edellisenä päivänä, selvisi sitten.

Ap

*Okei, nyt liioittelen, oli sillä muitakin oireita.

Ja eläinlääkriin ei tullut mieleen viedä? Antaisit kuolla vaan ja kitua?

Mistä syystä mun olisi pitänyt viedä koira eläinlääkäriin? Vein sen ulos ja siltä tuli kakka.

Ap

Vierailija
26/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahteriin?

Vierailija
27/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on sulla parempi, tissit vai pers?

Vierailija
28/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla olisi mahdollisuus salamurhata jäämättä kiinni haluamasi valtion päämies, tekisitkö niin? Jos kyllä, kenet valitsisit ja miksi?

No anteeksi nyt jo etukäteen tästä tylsästä vastauksesta, mutta en mä kyllä oikeasti usko, että valtionpäämiehen salam urhaaminen auttaisi jotain. Sieltä hyppäisi tilalle joku uus v ittupää, ja tilanne olisi ehkä jopa paskempi kuin ennen (vrt. Irak). Yleensä valtionpäämies heijastelee koko hallinnon ja valtion tilannetta, se, miksi joku voi käyttäytyä jollain tavalla riippuu siitä, miten asiat kokonaisuudessa hoidetaan. Voi toki olla, että tässäkin on poikkeuksia. Mä tarvitsisin joka tapauksessa varmasti 20 päivystävän dosentin analyysin tilanteesta ennen kuin edes harkitsisin :D

Ap

Vierailija
29/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko ahteriin?

Onko tää susta asiallinen kysymys?

Ap

Vierailija
30/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vierailija
31/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikein olla vapaaehtoisesti työtön ja elää tuilla?

Vierailija
32/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän se tarkoita että kumpikaan on huonoja, vain että kunpi on paras.

Vierailija
33/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on pimeä energia?

Vierailija
34/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi tossukka ja miltä soffa haisee miehesi kohdalla

Vierailija
35/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hyvä että tiedustelulaki laitettiin uudelle kierrokselle vai oliko vaan vaali temppu

Vierailija
36/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelu- ja kirjoituskykysi paljastavat sinut lukevaksi ihmiseksi. Kerro muutama viime aikoina vaikutuksen tehnyt kirja.

Vierailija
37/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikein olla vapaaehtoisesti työtön ja elää tuilla?

Tää on tosi vaikea kysymys. Toisaalta se tuntuu työtätekevän ihmisen näkökulmasta epäreilulta, mutta toisaalta jos ajattelee (länsimaista) yhteiskuntajärjestestystä aika pitkälle taaksepäin, loiselämisen perinteet ovat pitkät. Ennen loiset olivat yhteiskunnan kermaa (siis aatelisia), nyt toisten työllä eläminen on mahdollista myös köyhemmille! (Huutomerkki siksi, että voihan tuota pitää parannuksena.)

Työttömyys on nyky-Suomessa (mm. siellä, toki muuallakin) aika vaikea kysymys. Työtähän on siirretty ihan vapaaehtoisesti muualle, joten työpaikkoja vähennetään. Kaikenlaiset isot firmat (vaikkapa ne, jotka ovat viime viikkoina olleet otsikoissa) "virtaviivaistavat" toimintaansa kiristämällä suorittavaa työtä ja säästyvillä rahoilla keinottelevat rahamarkkinoilla (tästä ei tietenkään koidu sille suorittavalle portaalle mitään etuja). Tästä huolimatta työttömiä syyllistetään. Automaatiot ja ulkoistamiset eivät ole myöskään tuottaneet materiaalista etua muuta kuin rikkaille... hei, nyt mä eksyin aiheesta. No vastaan lyhyesti: on ja ei.

Ap

Vierailija
38/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän se tarkoita että kumpikaan on huonoja, vain että kunpi on paras.

Ei, kun kysyin, onko kysymys sinusta asiallinen. 

Ap

Vierailija
39/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi tossukka ja miltä soffa haisee miehesi kohdalla

Ei ole. Meillä on kaksi sohvaa ja lisäksi vaihdellaan puolia, joten hajut sekoittuvat.

Ap

Vierailija
40/64 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko hyvä että tiedustelulaki laitettiin uudelle kierrokselle vai oliko vaan vaali temppu

Mä en oo juurikaan seurannut tätä asiaa, joten en osaa sanoa tähän mitään. Mutta mulla on se käsitys, että ei ole ihan tavatonta, että perustuslailliset syyt vievät muitakin lakeja toiselle kierrokselle. Ja onhan joku tiedustelulaki nyt tosi iso juttu!

Ap