Nyt olis tilaisuus kysellä kaikkea kivaa. Eikö mahtavaa! N38 vastaa asiallisiin kysymyksiin.
Ihan kauhea olo, on joku kuolemantauti tulossa päälle. Tee mieliksi ja kysy!
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Paljo penkki?
Mullon tuossa kosketusetäisyydellä penkki, joka on peräisin äitini lapsuudenkodista. Se on sellainen tuvan penkki, aivan helkkarin pitkä, keskelläkin on jalka. En tiedä, minkä ikäinen se on, mutta aika varmasti 1800-luvulta.
Ap
Mitä teet ekana jos selviät kuolemantaudista?
Tykkäätkö ottaa suihin?
Otatko peppuun?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet ekana jos selviät kuolemantaudista?
No siis mä oon onnistunut viimeisen kahden vuoden ajan torjumaan pikkuflunssat troppaamalla ja lepäämällä, ja toivon, että niin käy nytkin. Oon nimittäin menossa huomenna ratsastamaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö ottaa suihin?
Otatko peppuun?
Jos tää on susta asiallinen kysymys, niin mikähän mahtaa sitten olla asiaton!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka pieras?
Kyllä mä oon tässä sohvalla maatessani piereskellyt jokusen kerran. Mun koira pieraisi kerran tällä viikolla, ja päättelin siitä*, että nyt se varmasti kuolee. Ei kuollut, tuli vain iso kakka. Koira oli päässyt annostelemaan ruokansa itse edellisenä päivänä, selvisi sitten.
Ap
*Okei, nyt liioittelen, oli sillä muitakin oireita.
Vierailija kirjoitti:
Tuutko ryyppää?
En, kiitos kysymästä! Kun lapsi on mennyt nukkumaan, syödään miehen kanssa nachoja ja juodaan vähän jotain päälle.
Ap
Jos menestynyt ja mukava 40v mies tarjoaisi sinulle mahdollisuutta muuttaa ulkomaille, tarttuisitko syöttiin jos kemiat kohtaisivat? Tekisikö tämä sinut iloiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos menestynyt ja mukava 40v mies tarjoaisi sinulle mahdollisuutta muuttaa ulkomaille, tarttuisitko syöttiin jos kemiat kohtaisivat? Tekisikö tämä sinut iloiseksi?
Mulla on perhe, ystävät, sukulaiset, harrastukset ja heppahommat täällä. Kyllähän sitä joskus angstisina hetkinä ajattelee, että voi kun pääsis täältä jotenkin jonnekin pois, mutta eipä tuokaan kuvio automaattisesti mitään onnea toisi. Sama ihminen sitä itse on siellä ulkomaillakin. Olen asunutkin ulkomailla, joten ei se näyttäydy mitenkään erityisenä onnelana.
Ap
Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka vielä tämän hallituskauden jälkeen äänestävät Kokoomusta tai persuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on perhe, ystävät, sukulaiset, harrastukset ja heppahommat täällä. Kyllähän sitä joskus angstisina hetkinä ajattelee, että voi kun pääsis täältä jotenkin jonnekin pois, mutta eipä tuokaan kuvio automaattisesti mitään onnea toisi. Sama ihminen sitä itse on siellä ulkomaillakin. Olen asunutkin ulkomailla, joten ei se näyttäydy mitenkään erityisenä onnelana.
Ap
Hyvä vastaus! Annan sinulle 10p ja papukaijamerkin. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka vielä tämän hallituskauden jälkeen äänestävät Kokoomusta tai persuja?
No ihmiset äänestävät jotain puoluetta siksi, että ajattelevat sen puolueen osaavan jollain tavalla muuttamaan yhteiskuntaa paremmaksi. Ihmisillä on niin eri käsityksiä siitä, millä tavalla yhteiskunnasta saisi paremman paikan. Tai sitten puolue valitaan siitä syystä, että ajatellaan äänestämisen olevan yhteiskunnallinen velvollisuus, ja on pakko valita se vähiten kaamea. Tää viimeinen kuvio on mun kuvio. Mä en usko siihen, että kansallisvaltioiden päättäjillä, tai edes vaikkapa EU:n päättäjillä, olisi kovin paljon sananvaltaa tässä maailmassa. Sananvalta on niillä, joilla rahatkin ovat, eivätkä valtiot tai muut lakeja säätävät tahot ole oikeille massikeisareille muuta kuin hidasteita.
Enkö olekin optimistinen ihminen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvä vastaus! Annan sinulle 10p ja papukaijamerkin. Ole hyvä.
Kiitos, mutta pidä sä ne pisteet, sen papukaijamerkin voin ottaa, jos siinä on paljetteja ja keltainen tausta. Sopis ehkä mun farkkutakkiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paljonko kivi painaa?
Aleksis Kivi, Iikka Kivi...? Musta nää painoasiat ovat aika henkilökohtaisia ja jotenkin saaneet liikaa painoarvoa.
Ap
Tykkäätkö ampua aseilla? Millä haluaisit ampua?
Onko sulla rypyt lisääntyneet?
T. niistä ahdistunut ikätoveri N37
Paljo penkki?