Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mielipiteesi! Tehtäkö tuplavuoroja vuorotöissä vai ei?

Vierailija
15.02.2019 |

En osaa päättää. Kyseessä siis vuorotyö jossa on sekä oikeasti aikaisia aamu- että iltavuoroja. On mahdollisuus tehdä molemmat saman päivän aikana mutta en tiedä jaksanko sitä. Toki siitä saisi enemmän rahaa mutta huono puoli on että vuorojen välissä on joku 4h tauko mistä ei toki saa palkkaa. On kyse osa-aikatyöstä jossa minulla on joka tapauksessa max tietty määrä tunteja kuussa.

Plussat:
Enemmän rahaa esim jos tupla osuu sunnuntaille

Miinukset:
4h palkaton tauko vuorojen välissä
Oma jaksaminen?
Sosiaalinen elämä?

Onko jotain muuta mitä osaisit sanoa vinkkinä? Tai mitä itse tekisit? Rahalle olisi kyllä tarvetta mutta oma jaksaminen epäilyttää kun en ole kovin aikaisten aamujen ystävä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko pitäisi siis olla *tehdäkö mutta en huomannut virhettä puhelimella kirjoittaessa. Ap

Vierailija
2/5 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään silloin jos on jotkut lisät pyörimässä. Sillä väliajalla voi vaikka vetää tirsat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään silloin jos on jotkut lisät pyörimässä. Sillä väliajalla voi vaikka vetää tirsat.

En siis itse voi valita milloin niitä olisi vaan työvuorolistan mukaan. Ap

Vierailija
4/5 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuinka saat nukuttua ja millä mielellä olet sitten töissä.

Itse en jaksaisi, jos tekisin raskasta työtä tyyliin 7-12 ja sitten 16-21. Mutta olen tehnyt tyyliin 11-16, käynyt salilla ja syömässä ja sitten 19-23.

Vierailija
5/5 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tarvittaessa tuplavuoroja, mutta vuoro on putkeen 7-21. Ja sopimus on täysiaikainen, joten ylimääräiset tunnit saa ylityölisinä, mikä on tuntuva etu palkassa.

En tekisi, jos ei saisi kunnon korvausta, tai jos välissä olisi 4h palkatonta aikaa.