"Kiitos, mutta me emme hae johtajaa emmekä sparraajaa vaan työntekijää."
Tämän olen saanut kuulla useaan kertaan niissä ainoissa työhaastatteluissa joihin olen päässyt. "Et ole hakemamme persoona" on yhtä yleinen ja liittyy vahvasti aina edelliseen lauseeseen. "Onnea ja toivottavasti seuraavankerran onnistaa" päättää aina työhaastattelun ja ikuisuus työttömyyteni jatkuu. Kovasta halusta ja työstä huolimatta työtä ei vain tahdo irrota.
Kommentit (29)
Tuu mulle jakkaraksi? Voin maksaa 5e päivässä + hernekeittoa aamuin illoin + hassusta ilmeestä 0,5e/ilme.
Miltäs kuulostaisi?
M46
Vierailija kirjoitti:
Miksi haet assarin paikkoja, vaikka olet sisimmältäsi päällikkö, johtaja tai team leader?
Ilman minkäänlaista kokemusta ei pallille päästä. Alalta pitää olla ensin työkokemusta ja tuntemusta. Viimeksi hain myyntityöhön S -kauppaan. Itselläni ei ole mitään muuta myyntikelpoista yritykselle kuin koulutukseni ja persoonallisuuteni. Siinä ovat minun ainoat meriittini työmarkkinoilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haet assarin paikkoja, vaikka olet sisimmältäsi päällikkö, johtaja tai team leader?
Ilman minkäänlaista kokemusta ei pallille päästä. Alalta pitää olla ensin työkokemusta ja tuntemusta. Viimeksi hain myyntityöhön S -kauppaan. Itselläni ei ole mitään muuta myyntikelpoista yritykselle kuin koulutukseni ja persoonallisuuteni. Siinä ovat minun ainoat meriittini työmarkkinoilla.
Ap
Tarkoitan että olen siis köyhin eväin merellä. Niillä ei pärjätä, mutta ne on pakko laittaa pärjäämään. Vaan ei hyväkään myyjä osaa myydä tarpeeksi huonoa tuotetta vaikka kuinka itseään tuotteistaisi.
Ap
Väärä persoonallisuus ja luonne huonolla työkokemuksella on pirunmoisen huonopaketti. Töihin haetaan juuri oikeanlaisia henkilöitä joilla mieluiten tulee olla kokemusta alalta. Väärät ihmiset tuovat vain ongelmia ja kustannuksia yritykselle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulutus sulla ap on?
Merkonomin perustutkinto ja ammattitutkinto. Toimin opiskelupaikkaa valitessa puhdasta järkeä käyttäen ja tuhat poissulkevasti. Ensimmäiseksi aloitin poissulkemisen luovista ammateista kuten kirjailijasta ja näyttelijästä joita minulle ensimmäiseksi suositeltiin. Merkonomi oli ammatin soveltuvuus testeissä listalla top20 joukossa. Katsoin että kaupan alalta on mahdollisimman hyvät näkymät työllistyä myyntiiin ja asiakaspalveluun.
Ap
Näinhän se on, että...
Dumb guys like dumb girls.
Smart guys like dumb girls.
What do smart girls get? Mostly cats.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, että...
Ups, sorry, väärä ketju!
:)
Dumb kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, että...
Ups, sorry, väärä ketju!
:)
Sopii hyvin myös tähän :)
Älä tarjoile mitään johtamista ja sparraamista.Niihin hommiin ei kokematonta merkonomia tarvita.Kerro,että olet ahkera ja et pelkää työhön kuuluvia rutiineja.Ei työelämässä tarvita haihattelijoita.
Otsikko on kiertoilmaus sille, että ap vaikuttaa sggressiiviselta päällepäsmäriltä ja feikiltä myyntipuhepuppugeneraattorilta.
Tällainen itsensäkehumiskeskustelu tällä kertaa.
Taisivat munata. Eivät tajunneet, että haastaja, kyseenalaistaja ja laatikon ulkopuolelta (outside the box) ajatteleva henkilö tuo organisaatioon uutta twistiä. Kapinalliset ja rohkeat tekevät parhaat innovaatiot, ja minä ainakin haluaisin työpaikalleni heidät kaikki, aivan jokaisen.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko on kiertoilmaus sille, että ap vaikuttaa sggressiiviselta päällepäsmäriltä ja feikiltä myyntipuhepuppugeneraattorilta.
Eli 100% sopiva Kokoomuksen populistipoliitikoksi. Todennäköisesti vielä sellainen imelä ja limainen tekopirteä jenkkihymy siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulutus sulla ap on?
Merkonomin perustutkinto ja ammattitutkinto. Toimin opiskelupaikkaa valitessa puhdasta järkeä käyttäen ja tuhat poissulkevasti. Ensimmäiseksi aloitin poissulkemisen luovista ammateista kuten kirjailijasta ja näyttelijästä joita minulle ensimmäiseksi suositeltiin. Merkonomi oli ammatin soveltuvuus testeissä listalla top20 joukossa. Katsoin että kaupan alalta on mahdollisimman hyvät näkymät työllistyä myyntiiin ja asiakaspalveluun.
Ap
Minusta sinulle sopisi kertomasi perusteella jokin luovempi tehtävä kuin myyjä, jossa pääsisit kehittämään ja ideoimaan toimintaa.
Surullista miten AP näkee itsensä vain myytävänä tuotteena. Syy saattaa olla siinä, työntekijät ovat ihmisiä eivät tavaroita.
Olet saanut palautetta, ota siitä opiksesi. Tai en tiedä, olivatko nuo palautteet pelkkää omaa fantasiaasi, vähän epäuskottavalta nimittäin kuulostaa. Hakemiisi hommiin ei kaivata mitään menestys-aforismeja hokevaa päällepäsmäriä. Älä siis esiinny sellaisena haastiksissa.