Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kimin lapset, fanit sulaa vahaa- on vai?

Vierailija
15.02.2019 |

Onko "toimittajien" pakko tehdä otsikoita, joilla ei ole todellisuuspohjaa? Käy nimittäin helposti niin, että ihmiset reagoivatkin päinvastaisesti, kuten minä tällä kertaa.
Katsoin kuvan Räikkösten lapsista. Olivat ne tavallisen näköisiä lapsia, joita näkee kaikkialla, ei mitenkään erityisen söpöjä.
Jos olisin Räikkönen, minusta olisi noloa lukea tuollaisia otsikoita.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään ymmärrä näitä uutisia julkkisten lapsista. "Robin Räikkönen pyöräili", "Prinsessa Estelle pieraisi", "Aaro-vauva käänsi kylkeä", kuka näitä lukee?!

Vierailija
2/11 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoit juuri kuten toimittaja halusikin: näreissäsi klikkasit uutisen auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi miksi miksi? Saako joku siitä rahaa? MInulla ei esim. mainokset näy. Kuka kostuu siitäi

Vierailija
4/11 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustavallisia suomalaislapsia. Sitähän ne on ulkonäöltään vanhemmatkin.

Vierailija
5/11 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kenenkään muiden minkään näköisistä lapsista SULAA VAHAA muuta kuin oman perheen tai ihan lähipiirin lapsista?

Onko näillä tekstien tekijöillä mitään tolkkua päässä vai tekoälykö tällaisia suoltaa?

Vierailija
6/11 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi miksi miksi? Saako joku siitä rahaa? MInulla ei esim. mainokset näy. Kuka kostuu siitäi

No eikös tämä ole ihan itsestäänselvää...? Klikit tuovat mainosnäkyvyyttä -> rahaa sivustolle. Klikkistatistiikkaa voidaan myös esitellä mainostajille markkinointimielessä. Harvalla on ad block tai vastaava.

Vierailija
7/11 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikös tämä ole ihan itsestäänselvää...? Klikit tuovat mainosnäkyvyyttä -> rahaa sivustolle. Klikkistatistiikkaa voidaan myös esitellä mainostajille markkinointimielessä. Harvalla on ad block tai vastaava.

Itse taas mietin, että onko joku, jolla ei olisi ad blockia. Mutta asia ei vissiin olekaan niin. En jaksaisi mainoksia yhtään sivuilla, joilla käyn.

Vierailija
8/11 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas mietin, että onko joku, jolla ei olisi ad blockia. Mutta asia ei vissiin olekaan niin. En jaksaisi mainoksia yhtään sivuilla, joilla käyn.

No selvisipä sinulle nyt sitten tämä klikkiotsikoiden syvin olemus, jos se todella oli sinulle uutinen! Ja myös sinä ad blockia käyttävä klikkaaja olet välillisesti kerryttämässä rahaa olemalla osa tuota statistiikkaa. Iltapäivälehtien (koskee myös monia muita aviiseja) otsikointi on usein jopa ihan silkkaa provoilua, tarkoitus ei ole olla fiksu, totuutta parhaiten kuvaava tai tarkka. Tarkoitus on herättää tunteita, ärsytystä ja hämmennystä jne.

Vierailija
9/11 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille on ne omat faninsa. Aarokin olisi haluttu pitää kokonaan poissa julkisuudesta, mutta kuulemma ihmiset tuli väkisin kurkkimaan vaunuihin ja jotkut jopa ottamaan kuvia. Rauhallisempi elämä pitää lapset mukana julkisuudessa kuin hullut fanit kärkkymässä jokaista tilaisuutta nähdä ne.

Vierailija
10/11 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä klikkaa. Muuten ei päästä noista ikinä.

Vierailija
11/11 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin klikkaamassa ihan asioikseni kahdella eri selaimella.