Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen tehdä mieheen vaikutuksen älyllään?

Vierailija
14.02.2019 |

Kokemuksia, keskustelua?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen joidenkin kaksilahkeisten arvostavan naisessa älykkyyttä. Uskon kuitenkin äärimmäisen harvan miehen ensisijaisesti etsivän sitä piirrettä naisessa. Miehet kokevat naisissa useimmiten puoleensavetävinä piirteet mitkä saavat heidät tuntemaan itsensä viisaaksi, hauskaksi, rohkeaksi, miehekkääksi...ja lista jatkuu.

Itse olen usein huomannut, että miehet eivät halua tällaisessa ns.parinmuodostus tilanteessa usein kuulla naisen sanavalmiita näkemyksiä erilaisista ilmiöistä tai ajankohtaisista asioista vaan mielummin itse tuoda niitä esille sinun kuunnellessa.

Eri juttu on sitten kun se parisuhde on jo muodostettu. Silloin on varmaan enemmän tilaa naisena loistaa omilla näkemyksillään.

Kun tulkitset jokaiset tämän viestin jokaisen kappaleen sanoman käänteisesti, niin alat ehkä ymmärtää miehiä paremmin.

Vierailija
22/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen joidenkin kaksilahkeisten arvostavan naisessa älykkyyttä. Uskon kuitenkin äärimmäisen harvan miehen ensisijaisesti etsivän sitä piirrettä naisessa. Miehet kokevat naisissa useimmiten puoleensavetävinä piirteet mitkä saavat heidät tuntemaan itsensä viisaaksi, hauskaksi, rohkeaksi, miehekkääksi...ja lista jatkuu.

Itse olen usein huomannut, että miehet eivät halua tällaisessa ns.parinmuodostus tilanteessa usein kuulla naisen sanavalmiita näkemyksiä erilaisista ilmiöistä tai ajankohtaisista asioista vaan mielummin itse tuoda niitä esille sinun kuunnellessa.

Eri juttu on sitten kun se parisuhde on jo muodostettu. Silloin on varmaan enemmän tilaa naisena loistaa omilla näkemyksillään.

Nuorena huomasin saman ettei miehiä kiinnosta näkemykset ja ajatukset. Sellainen persoonaton oli hyvä. Ja sellainen joka kuuntelee miehen mielipiteitä sanomatta omiaan.

Ehkä se on joku nuoruuden röyhkeys joka miehillä on. Nyt ovat kasvaneet.

Ei se ole nouruuden röyheys, vaan äkykkyysmieltymys riippuu siitä, mitä mies on hakemassa. Nuoret miehet nyt vain ovat enemmän seksin perässä. Seksiseuraksi suositaan persoonattomia ja vähä-äklyisiä nasia, parisuhteeseen älykkäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni on tehnyt minuun suuren vaikutuksen älyllään.

Vierailija
24/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai,harvempi mies haluaa tyhmaa naista.mut ei ne halua myoskaab mitaan patijaa:D

Vierailija
25/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on seksikästä, jos naisella on myös hyvä ulkonäkö. Pelkkä äly ei kyllä riitä minun telttani pystytykseen.

Vierailija
26/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies väittää että ihastui siihen että piti mua todella älykkäänä ja sivistyneenä. Totuutta en tiedä.

Vierailija
27/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen ulkomuoto on miehelle paljon tärkeämpi,ennen tätä on vaikea tehdä vaikutusta älyllä.

Vierailija
28/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme avopuolisoni kanssa molemmat yliopistokouluttautuneiden vanhempien yliopistokouluttautuneita lapsia. En nyt väitä, että yliopistokoulutus tekisi ihmisestä suoraan älykästä, mutta jotain korrelaatiota kuitenkin on. Tuttavapiiristä löytyy paljon ihan fiksua porukkaa, molemmista sukupuolista.

Yleisesti on tullut huomattua, että älykäs ja itsevarma ihminen haluaa kumppanin, jonka kanssa voi käydä tasokasta keskustelua ja joka myös uskaltaa haastaa keskustelussa. Älykäs ja epävarma ottaa taas mieluummin hölmön myötäilijän, joka nostaa tämän älykkään ihmisen jalustalle ja ihailee tämän kaikkia sanomisia.

Vierailija
29/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan nainen ikinä haluaisi suhteen mieheen, joka on niin epävarma itsestään, että ei kestä naisen eriäviä mielipiteitä lainkaan?

On olemassa paljon hyviäkin fiksuja miehiä, jotka oikeasti arvostavat naisen älyä, joten ottakaa sellainen, jonka kanssa jo tutustumisvaiheessa saa olla oma itsensä.

Vierailija
30/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Parhaiten se onnistuu jos omaa vaaleat hiukset, isot tissit, kivan peban ja kapean vyötärön.

Vierailija
31/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että suurin osa naisista jotka tekevät vaikutuksen johonkin mieheen tekevät sen juuri älyllään.

Vierailija
32/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain erittäin älykkääseen ja korkeasti koulutettuun mieheen. Muut miehet kokevat älykkyyden uhkaavaksi ja alkavat protestoida ja käyttäytyä naurettavasti, tai vain pakenevat. Eikä korkeasti koulutettukaan ole aina älykäs, nyt puhutaan oikeasti älykkäistä miehistä.

Vierailija
33/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Mä olen nainen ja tietotekniikan DI. Olen ihan nätti, meikkaava ja povekas ja poikkeus alallani, koska 99% työkavereistani on miehiä ja iältään nuo kolleegamiehet on 40+.

Tein kerran piruuttani testin. Laitoin töihin polvipituisen kynähameen, korkkarit ja tiukan trikoopaidan jonka etumuksesta näkyy rintavako noin 2-3 cm. Mulla D-kupit. Pidin tätä vaatetusta 2 päivää töissä, suuressa toimistotalossa. Ai että oli kiva kiusata miehiä :) 99% miespuolisista työkavereistani joko punasteli ja puhui rintavaolleni kun teimme töitä. Se loppu 1% punasteli ja katsoi otsaani, poskiini tai leukaani - mutta ei silmiini- kun puhuivat minulle.

Ja sain muuten tahtoni läpi kaikissa ehdotuksissa :) Boobies rule the world, girls!

Vierailija
34/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa Big Brotherin kaltaisia formaatteja hehkuttavan aaveemamman älykkyys on niin korkealla tasolla, että se miehen silmissä riittäisi ehkäisemään roikkuvan mahan aiheuttaman oksennusrefleksin.

Vierailija
35/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa Big Brotherin kaltaisia formaatteja hehkuttavan aaveemamman älykkyys on niin korkealla tasolla, että se miehen silmissä riittäisi ehkäisemään roikkuvan mahan aiheuttaman oksennusrefleksin.

Voi raukkaa poloista. Juuri tyypillinen keskinkertaisen normiälykkään harhais-pätevä käsitys älykkyydestä ja sillä pätemisestä. Älykkyys ei tarkoita mitään snobismia. Minä olen huippuälykäs, tulokseni ampuu yli Mensan mittarin skaalan. Silti pidän Big Brotheria loistavana formaattina ja kiinnostavana keksintönä ylipäänsä. Me älykkäät olemme usein avoimia ja uteliaita. Esimerkiksi tällainen sosiaalinen eksperimentaatio ihmisten ryhmädynamiikasta ja suljetussa tilassa kuormitettuna syntyvistä reaktioista on todella kiehtovaa. Tottakai se on viihteellistetty tavalla, jotta lystin maksava keskivertopulliainenkin jaksaa toljottaa päivittäisen koostelähetyksen, mutta se on vain bisnesmalli jolla homma saadaan toeutettua. Te keskinkertaisuudet näette vain pinnan ja juoksette muotien perässä hyväksyntää hakien, mutta vaatii älyä ymmärtää asioita pintaa syvemmältä ja tajuta oleellinen.

Vierailija
36/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat käyttää älyäsi fiksusti etkä toisen alistamiseen, eli pätemiseen ja toisen ihmisen väheksymiseen jos toinen ei mielestäsi ole yhtä älykäs kuin sinä kuvittelit olevasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän